Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-23
Krasnystaw: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 533914 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 478648 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 roku poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych, w prognozowanej ilości: 2 252 487 kWh do 116 punktów poboru i pomiaru energii elektrycznej, zwanych dalej ppe. 2. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 3. Szacunkowa ilość zużywanej energii w poszczególnych grupach taryfowych C 11 - 509 738 kWh - strefa całodobowa - 28 ppe C 12a - 788 kWh - strefa szczyt - 1 ppe - 1 044 kWh - strefa pozaszczyt C 12b - 479 729 kWh - strefa dzień - 77 ppe - 801 291 kWh - strefa noc C 21 - 259 052 - strefa całodobowa - 3 ppe C 22w - 51 797 kWh - strefa przedpołudniowa - 1 ppe - 108 743 kWh - strefa popołudniowa G 11 - 40 305 kWh - strefa całodobowa - 6 ppe 4. Wykaz ppe stanowi załącznik nr 4 do niniejszej siwz. 5. Zamawiający zawrze umowy lub umowę na dostawę energii do ppe na warunkach, wybranej, najkorzystniejszej oferty. 6. Ilość nabytej energii elektrycznej będzie rozliczana według rzeczywistego zużycia tej energii przez Zamawiających, po cenach ze złożonej przez Wykonawcę oferty. 7. Dla oświetlenia drogowego, miejsce dostarczania energii stanowią zmiany funkcji linii energetycznej, z przesyłowej lub dystrybucyjnej na instalacje odbiorcy. W szczególności będą to: zaciski kabla zasilającego w szafie oświetlenia ulicznego bądź zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczeń, w kierunku instalacji odbiorcy. 8. Pozostałe miejsca dostarczania energii, wynikające z interpretacji Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t. jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.), określone są w warunkach przyłączeniowych. 9. Aktualnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego [OSD] Zamawiającego jest PGE Dystrybucja SA. 10.Zamawiający ma dla ppe określonych w załączniku nr 4 umowy promocyjne zawarte na czas określony, kończący się datą 31.12.2013 r. - dla wszystkich ppe zawarte umowy kompleksowe na dostawę i dystrybucję energii na czas nieokreślony, 11. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również: 1) Wypowiedzenie umów kompleksowych, 2) Zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji umowy dostawy energii elektrycznej których stroną jest Zamawiający 3) Pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe (w tym opracowywanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD) dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach niniejszego Zamówienia. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia, odpowiedniego dla odbiorów w grupach taryfowych i przy mocach umownych. 4) Koszty wynikające z czynności wymienionych w punktach od 1-3, w tym z dokonywania bilansowania uwzględnione mają być w zagregowanej cenie jednostkowej kWh. 12. Wykonawca musi posiadać ważną i obowiązującą generalną umowę dystrybucyjną zawartą z właściwym dla Zamawiającego, Operatorem Systemu Dystrybucyjnego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Zamościu, ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 496399,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 556882,35
Oferta z najniższą ceną: 556882,35 / Oferta z najwyższą ceną: 583202,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3109L Płonka - Bzowiec na odcinku od km 17+180 do km 17+700 o dł. 0,520 km
- "Przebudowa mostu na rzece Siennica wraz z dojazdami w ramach rozbudowy drogi powiatowej Nr 3134L Siennica Nadolna - Siennica Królewska Mała od km 4+330 do km 5+534,90"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inw. pn.: "Przebudowa ulicy Piłsudskiego Nr 3121L w Krasnymstawie od km 0+387 (ul. Konopnickiej) do km 1+101 (ul. Graniczna) o dł. 0,714 km"
- Dowożenie uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Krasnystaw w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Eksploatacja kotłowni olejowej w latach 2025-2027, znajdującej się w budynku nr 19 na terenie kompleksu mieszczącego się przy ulicy Szubińskiej 105
- Termomodernizacja budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych - II postępowanie
- Dostawa energii elektrycznej II
- Dostawa energii cieplnej potrzeby centralnego ogrzewania z kotłów dostawcy do budynków należących do Gminy Byczyna
- Dostawa i dystrybucja energii cieplnej do siedziby Odbiorcy - budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy przy ulicy Grochowskiej 274 na okres od 01.10.2025 r. do 30.09.2027 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.