eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa odzieży służbowej i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla kierowców autobusów i dyspozytorów MZK Spółka z o.o. w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-16



Ogłoszenie nr 533864-N-2017 z dnia 2017-06-16 r.

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie: Dostawa odzieży służbowej i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla kierowców autobusów i dyspozytorów MZK Spółka z o.o. w Koszalinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 33055750800000, ul. ul. Gnieźnieńska  9 , 75736   Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 423 021, , e-mail przetargi@mzk.koszalin.pl, , faks 943 422 768.
Adres strony internetowej (URL): www.mzk.koszalin.pl
Adres profilu nabywcy: www.mzk.koszalin.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.mzk.koszalin.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mzk.koszalin.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
W formie papierowej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 roku poz. 1529 z późniejszymi zmianami), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży służbowej i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla kierowców autobusów i dyspozytorów MZK Spółka z o.o. w Koszalinie
Numer referencyjny: NO-LK-2210-11-01/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży służbowej i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla kierowców autobusów i dyspozytorów MZK Spółka z o.o. w Koszalinie. 2. Zamawiający podzielił wykonanie przedmiotu zamówienia na dwa zadania. 2.1. Zadanie nr 1 - dostawa odzieży służbowej oraz środków ochrony indywidualnej (zwanej w dalszej części "odzieżą służbową") dla kierowców autobusów i dyspozytorów MZK Spółka z o.o. w Koszalinie, zgodnie z zestawieniem zawartym w pkt. 3.2.1. SIWZ. 2.2. Zadanie nr 2 - dostawa obuwia roboczego dla kierowców autobusów i dyspozytorów MZK Spółka z o.o. w Koszalinie zgodnie z zestawieniem zawartym w pkt. 3.2.2. SIWZ. 3. Odzież służbowa i obuwie robocze muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów i norm, a w szczególności posiadać deklarację zgodnie z Dyrektywą 89/686/EWG oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 roku nr 259 poz. 2173) i spełniać PN-P-84525:1998. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca: 1) Dostarczał odzież służbową: a) fabrycznie nową (pochodzącą z produkcji bieżącej - nieużywaną) wyprodukowana na terenie Polski lub w pozostałych krajach UE; b) w I gatunku jakościowym c) wolną od wszelkich wad fizycznych oraz prawnych; d) oznakowaną poprzez wszycie metek identyfikujących: wyrób (nazwa, rozmiar, materiał - jego skład surowcowy, temperatura i sposób prania, temperatura prasowania) oraz producenta; e) oznakowaną logo Zamawiającego, w kolorze ciemny popiel, wg udostępnionego Wykonawcy wzoru; f) z zachowaniem ciągłości koloru i jakości tkaniny w okresie obowiązywania Umowy zgodnie ze wzorem dołączonym do oferty; (wzory wybranej odzieży, na okres obowiązywania Umowy, zostaną złożone w depozycie Zamawiającego i w terminie 5 dni od zakończenia umowy zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie niepogorszonym); g) charakteryzująca się stabilnością kształtów i wymiarów po praniu, estetycznym wykonaniem oraz odpornością na odbarwienia; nie dopuszcza się nieprawidłowych szwów (marszczeń, wyciągnięć, braków ciągłości). 2) Dostarczał obuwie robocze: a) fabrycznie nowe (pochodzące z produkcji bieżącej - nieużywane) wyprodukowane na terenie Polski lub w pozostałych krajach UE; b) w I gatunku jakościowym c) wolne od wszelkich wad fizycznych oraz prawnych; d) oznakowane - rozmiar oraz nazwa producenta; e) z zachowaniem ciągłości koloru i jakości surowca w okresie obowiązywania Umowy zgodnie ze wzorem dołączonym do oferty; (wzory wybranego obuwia roboczego, na okres obowiązywania Umowy, zostaną złożone w depozycie Zamawiającego i w terminie 5 dni od zakończenia umowy zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie niepogorszonym); 3) Przy pierwszej dostawie dostarczy instrukcję użytkowania odzieży służbowej i instrukcję użytkowania obuwia roboczego. 4) Realizował dostawy w terminie jednego miesiąca od daty otrzymania zapotrzebowania; Zamawiający, raz na kwartał, w terminie 30 dni przed każdorazową dostawą zawiadomi Wykonawcę o zapotrzebowaniu ilościowym i rozmiarowym na odzież służbową i obuwie robocze; 5) Dostarczał odzież służbową i obuwie robocze do magazynu Zamawiającego w Koszalinie, przy ul. Gnieźnieńskiej 9 na koszt Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Szacunkowa wartość zamówienia dla zamówienia dodatkowego - 40.600,00 zł netto
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt. 5.2.1.pkt.2) SIWZ, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż: 1) 155.000,00 zł w przypadku składania oferty do zadania 1 i do zadania 2; 2) 45.000,00 zł w przypadku składania oferty do zadania 2;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 5.2.1.pkt. 3) SIWZ, jeżeli wykaże, że: 1) wykonał należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia tj.: a) dostarczył odzież służbową, każda o wartości brutto co najmniej 160.000,00 zł (słownie złotych: sto sześćdziesiąt tysięcy 00/100) w przypadku składania oferty do zadania 1; b) dostarczył obuwie robocze każda o wartości brutto co najmniej 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy) w przypadku składania oferty do zadania 2.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca składa do oferty (bez dodatkowego wezwania): W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP 4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na kare ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 PZP; 7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 8) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca składa do oferty (bez dodatkowego wezwania): 1.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt. 5.3.2. SIWZ Zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt. 5.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: 1) wykazu dostaw (załącznik nr 5 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawca składa do oferty (bez dodatkowego wezwania): W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) potwierdzające, że odzież służbowa i obuwie robocze spełniają wymagania obowiązujących przepisów i norm, a w szczególności posiadają deklarację zgodnie z Dyrektywą 89/686/EWG oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 roku nr 259 poz. 2173) i spełniać PN-P-84525:1998; 2) potwierdzające, że odzież służbowa i obuwie robocze wyprodukowane są na terenie Polski lub w pozostałych krajach UE oraz dołączyć do oferty wzór proponowanej odzieży służbowej i obuwia roboczego;

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 5.3.4. SIWZ, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 5.3.2. oraz 5.3.3. SIWZ. 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, dokumentów wymienionych w pkt. 6.5. ppkt 1 - 8 SIWZ. 4. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. 6.5. ppkt 1 - 8 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. 6.5. pkt 1) SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez Właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt. 5 i 6 PZP 2) pkt. 6.5. pkt. od 2 do 4 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 6.5. ppkt 1- 8 SIWZ. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. 6.5. ppkt 1- 8 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 8. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda składana oferta musi dla swej ważności być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100), w przypadku składania oferty do zadania 1; 2) 1.000,00 zł(słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), w przypadku składania oferty do zadania 2. Termin ważności wadium - od terminu składania ofert do terminu związania ofertą (z zastrzeżeniem pkt. 8.4 ppkt. 3) SIWZ). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty w oryginale. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 roku poz. 1804 z późniejszymi zmianami). 4.Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać, co najmniej następujące warunki: 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. jego nazwę i adres; 2) określać kwotę gwarantowaną w złotych; 3) określać termin ważności gwarancji od terminu składania ofert do terminu związania ofertą; 4) określać przedmiot gwarancji, nazwę i numer zamówienia wynikający ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł (np. wadium); 5) być gwarancją samoistną, nie odwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie); 6) zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji w przypadku, gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana: ? odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ? nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, ? zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek: BANK MILLENNIUM O/KOSZALIN nr rachunku S.W.I.F.T. BIGBPLPWXXX, IBAN PL 88 1160 2202 0000 0002 6524 1840 z opisem wadium - przetarg nieograniczony nr NO-LK-2210-08-01/2017 (Dostawa odzieży służbowej i obuwia roboczego). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku o rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena 90,00
estetyka wykonania 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą: 1) stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno - prawnych związanych z asortymentem będącym przedmiotem umowy; 2) trybu dostarczania i odbioru asortymentów; 3) osób uprawnionych do kontaktowania się Zamawiającego z Wykonawcą; 4) ilości w poszczególnym asortymencie, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany; 2) Zamawiający wnioskuje, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany; 3) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany. 3. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności - protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego), itp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa odzieży służbowej oraz środków ochrony indywidualnej dla kierowców autobusów i dyspozytorów MZK Spółka z o.o. w Koszalinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa odzieży służbowej oraz środków ochrony indywidualnej (zwanej w dalszej części "odzieżą służbową") dla kierowców autobusów i dyspozytorów MZK Spółka z o.o. w Koszalinie zgodnie z poniższym zestawieniem: Lp. Asortyment Jedn. miary Ilość/ w okresie obowiązywania umowy 1. Bluza polar; męska; z długim rękawem, w kolorze ciemny granat; materiał Tech3Tm Sport Fleece, odporny na mechacenie, chroniący przed wiatrem, niemoknący, oddychający. Modny sportowy krój, ze stójką, zapięcie na krótki zamek błyskawiczny, 2 kieszenie boczne. Zakończenie rękawów i dołu bluzy proste - wzmocnione. Na lewej piersi haftowane logo Zamawiającego o wymiarach 7 cm x 7 cm. Gramatura nie mniej niż 330g/m2. szt. 280; 2. Sweter męski bezrękawnik, typu pulower z dekoltem w szpic w kolorze ciemny granat, z tkaniny: nie mniej niż 50% bawełna czesana i/lub nie mniej niż 50% akryl; elastyczne ściągacze u dołu swetra, przy ramionach i wokół szyi. Na lewej piersi haftowane logo Zamawiającego o wymiarach 7 cm x 7 cm. Gramatura nie mniej niż 290g/m2. szt. 280; 3. Koszula męska długi rękaw w kolorze ciemny błękit, z tkaniny typu Oxford dobrze oddychającej; nie mniej niż 70% bawełna i/lub nie mniej niż 30% poliestru; klasyczny krój; z kołnierzykiem amerykańskim (kołnierzyk przypinany do koszuli za pomocą guzików); pojedyncza, prosta kieszeń na lewej piersi; na kieszeni logo Zleceniodawcy o wymiarach 7 cm x 7 cm; karczek z tyłu z 2 plisami po bokach i modnymi szwami u góry. podwójne przeszycie po bokach oraz przy rękawach; koszula łatwa w prasowaniu, trudno gniotąca się. Gramatura nie mniej niż 135g/m2. szt. 500; 4. Koszula męska krótki rękaw w kolorze ciemny błękit, z tkaniny typu Oxford dobrze oddychającej; nie mniej niż 70% bawełna i/lub nie mniej niż 30% poliestru; klasyczny krój; z kołnierzykiem amerykańskim (kołnierzyk przypinany do koszuli za pomocą guzików); pojedyncza, prosta kieszeń na lewej piersi; na kieszeni logo Zleceniodawcy o wymiarach 7 cm x 7 cm; karczek z tyłu z 2 plisami po bokach i modnymi szwami u góry. podwójne przeszycie po bokach oraz przy rękawach; koszula łatwa w prasowaniu, trudno gniotąca się. Gramatura nie mniej niż 135g/m2. szt. 500; 5. Kurtka męska zimowa: 1) w kolorze ciemny granat, 100% poliamidu powleczonego poliuretanem, wodoodporna (co najmniej 1000 mm słupa wody); zapinana na zamek błyskawiczny, kryty listą zapinaną na rzepy; regulowane mankiety - na rzepy; wnętrze stójki wyłożone polarem; wzmocniony materiał na rękawach, wszystkie szwy podklejane; na lewej piersi haftowane logo Zamawiającego o wymiarach 7 cm x 7 cm; dół kurtki z możliwością regulacji obwodu; wstawki kolorystyczne (czarne) na rękawach; wzdłuż rękawów i na barkach lamówka odblaskowa. 2) podszewka w 100% poliester; 3) ocieplina 100% poliester, polar 280g/m2, wypinana; 4) co najmniej 3 kieszenie zewnętrzne z czego co najmniej jedna kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny, co najmniej jedna kieszeń wewnętrzna na dokumenty -zapinana na zamek błyskawiczny; 5) kaptur nieocieplany, odpinany, chowany w karczku, regulowany. szt. 125; 6. Bluza polar; damska; z długim rękawem, w kolorze ciemny granat; materiał Tech3Tm Sport Fleece, odporny na mechacenie, chroniący przed wiatrem, niemoknący, oddychający. Modny sportowy krój, ze stójką, zapięcie na krótki zamek błyskawiczny, 2 kieszenie boczne. Zakończenie rękawów i dołu bluzy proste - wzmocnione. Na lewej piersi haftowane logo Zamawiającego o wymiarach 7 cm x 7 cm. Gramatura nie mniej niż 330g/m2. szt. 20; 7. Sweter damski, bezrękawnik, typu pulower z dekoltem w szpic w kolorze ciemny granat, z tkaniny: nie mniej niż 50% bawełna czesana i/lub nie mniej niż 50% akryl; elastyczne ściągacze u dołu swetra, przy ramionach i wokół szyi. Na lewej piersi haftowane logo Zamawiającego o wymiarach 7cm x 7cm. Gramatura nie mniej niż 290g/m2. szt. 20; 8. Koszula damska długi rękaw w kolorze ciemny błękit, z tkaniny typu Oxford dobrze oddychającej; nie mniej niż 70% bawełna i/lub nie mniej niż 30% poliestru; klasyczny krój; z kołnierzykiem amerykańskim (kołnierzyk przypinany do koszuli za pomocą guzików); pojedyncza, prosta kieszeń na lewej piersi; na kieszeni logo Zleceniodawcy o wymiarach 7 cm x 7 cm; karczek z tyłu z 2 plisami po bokach i modnymi szwami u góry. podwójne przeszycie po bokach oraz przy rękawach; koszula łatwa w prasowaniu, trudno gniotąca się. Gramatura nie mniej niż 135g/m2. szt. 30; 9. Koszula damska krótki rękaw w kolorze ciemny błękit, z tkaniny typu Oxford dobrze oddychającej; nie mniej niż 70% bawełna i/lub nie mniej niż 30% poliestru; klasyczny krój; z kołnierzykiem amerykańskim (kołnierzyk przypinany do koszuli za pomocą guzików); pojedyncza, prosta kieszeń na lewej piersi; na kieszeni logo Zleceniodawcy o wymiarach 7 cm x 7 cm; karczek z tyłu z 2 plisami po bokach i modnymi szwami u góry. podwójne przeszycie po bokach oraz przy rękawach; koszula łatwa w prasowaniu, trudno gniotąca się. Gramatura nie mniej niż 135g/m2. szt. 30; 10. Kurtka damska zimowa: 1) w kolorze ciemny granat , 100% poliamidu powleczonego poliuretanem, wodoodporna (co najmniej 1000 mm słupa wody); zapinana na zamek błyskawiczny, kryty listą zapinaną na rzepy; regulowane mankiety - na rzepy; wnętrze stójki wyłożone polarem; wzmocniony materiał na rękawach, wszystkie szwy podklejane; na lewej piersi haftowane logo Zamawiającego o wymiarach 7 cm x 7 cm; dół kurtki z możliwością regulacji obwodu; wstawki kolorystyczne (czarne) na rękawach; wzdłuż rękawów i na barkach lamówka odblaskowa. 2) podszewka w 100% poliester; 3) ocieplina 100% poliester, polar 280g/m2, wypinana; 4) co najmniej 3 kieszenie zewnętrzne z czego co najmniej jedna kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny, co najmniej jedna kieszeń wewnętrzna na dokumenty -zapinana na zamek błyskawiczny; 5) kaptur nieocieplany, odpinany, chowany w karczku, regulowany. szt. 10; 11 Spodnie męskie wyjściowe zaprasowane na kant w kolorze ciemny granat, z tkaniny 55% elana, 45% wełna; pas spodni (z możliwością regulacji) zapinany na 1guzik; rozporek zapinany na zamek błyskawiczny, dwie kieszenie z przodu; tylna kieszeń z patką zapinaną na guzik; szlufki na pasek o szerokości do 5,5 cm; nogawki lekko zwężane ku dołowi; podwójne przeszycie boczne nogawek. para 500; 12. Spodnie damskie wyjściowe zaprasowane na kant w kolorze ciemny granat, z tkaniny 55% elana i 45% wełna; bez kieszeni; pas spodni (z możliwością regulacji) zapinany na 1guzik; rozporek zapinany na zamek błyskawiczny; szlufki na pasek o szerokości do 4,5 cm; nogawki lekko zwężane ku dołowi; podwójne przeszycie boczne nogawek. para 30; 13. Spódnica w kolorze ciemny granat, z tkaniny 55% elana i 45% wełna; prosta do kolan, bez kieszeni; pas spódnicy (z możliwością regulacji) zapinany z tyłu na 1guzik; rozcięcie z tyłu zapinane na zamek błyskawiczny, szlufki na pasek do 4,5 cm; podwójne przeszycie boczne spódnicy. para 30; Zamawiający wymaga aby Wykonawca: 1) Dostarczał odzież służbową: a) fabrycznie nową (pochodzącą z produkcji bieżącej - nieużywaną) wyprodukowana na terenie Polski lub w pozostałych krajach UE; b) w I gatunku jakościowym c) wolną od wszelkich wad fizycznych oraz prawnych; d) oznakowaną poprzez wszycie metek identyfikujących: wyrób (nazwa, rozmiar, materiał - jego skład surowcowy, temperatura i sposób prania, temperatura prasowania) oraz producenta; e) oznakowaną logo Zamawiającego, w kolorze ciemny popiel, wg udostępnionego Wykonawcy wzoru; f) z zachowaniem ciągłości koloru i jakości tkaniny w okresie obowiązywania Umowy zgodnie ze wzorem dołączonym do oferty; (wzory wybranej odzieży, na okres obowiązywania Umowy, zostaną złożone w depozycie Zamawiającego i w terminie 5 dni od zakończenia umowy zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie niepogorszonym); g) charakteryzująca się stabilnością kształtów i wymiarów po praniu, estetycznym wykonaniem oraz odpornością na odbarwienia; nie dopuszcza się nieprawidłowych szwów (marszczeń, wyciągnięć, braków ciągłości).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
estetyka wykonania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa obuwia roboczego dla kierowców autobusów i dyspozytorów MZK Spółka z o.o. w Koszalinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa obuwia roboczego dla kierowców autobusów i dyspozytorów MZK Spółka z o.o. w Koszalinie zgodnie z zestawieniem: Lp. Asortyment Jedn. miary Ilość/ w okresie obowiązywania umowy 1. Półbuty - czarne, sznurowane (damskie i męskie, pasujące do spodni wyjściowych zaprasowanych na kant oraz spódnic): 1) wierzch obuwia wykonany ze skóry bydlęcej, 2) podszewka: dwoiny podszewkowe bydlęce; 3) podeszwa obuwia: kauczuk termoplastyczny z powierzchnią karbowaną - antypoślizgową. 4) obuwie damskie dopasowane do anatomicznych kształtów kobiecej stopy. para 280 2. Buty ocieplane - czarne, sznurowane (damskie i męskie, pasujące do spodni wyjściowych zaprasowanych na kant oraz spódnic): 1) wierzch obuwia wykonany ze skóry naturalnej; 2) podszewka ocieplana wykonana z tkaniny o wysokich parametrach higienicznych, wyściółka wykonana z materiału przeciwpotnego, izolująca od podłoża; 3) podeszwa obuwia: kauczuk termoplastyczny z powierzchnią karbowaną - antypoślizgową, odporna na ścieranie; 4) obuwie damskie dopasowane do anatomicznych kształtów kobiecej stopy. para 140 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał obuwie robocze: a) fabrycznie nowe (pochodzące z produkcji bieżącej - nieużywane) wyprodukowane na terenie Polski lub w pozostałych krajach UE; b) w I gatunku jakościowym c) wolne od wszelkich wad fizycznych oraz prawnych; d) oznakowane - rozmiar oraz nazwa producenta; e) z zachowaniem ciągłości koloru i jakości surowca w okresie obowiązywania Umowy zgodnie ze wzorem dołączonym do oferty; (wzory wybranego obuwia roboczego, na okres obowiązywania Umowy, zostaną złożone w depozycie Zamawiającego i w terminie 5 dni od zakończenia umowy zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie niepogorszonym);
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18000000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena90,00
estetyka wykonania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.