eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopanedostawa sprzętu medycznego



Ogłoszenie z dnia 2005-10-11

POZYCJA 53385

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zakopane: dostawa sprzętu medycznego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego, do kontaktów: lek. med. Tomasz Nabiałek, ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, tel. +48 182015045 w. 127, fax +48 182014632, e-mail: 23188114@pro.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostawa, montaż i ustawienie sprzętu medycznego na Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc w Zakopanem, zgodnie z zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ilość pakietów: 4 oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu medycznego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego, ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Oryginalny kod CPV: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.15.82.10 - Stymulatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.10 - Stymulatory Oryginalny kod CPV: 33.25.34.00 - Analizatory Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.40.00 - Analizatory Oryginalny kod CPV: 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: pow. 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wniesienie wadium w kwotach i na zasadach określonych w siwz, kwota dla całego zamówienia 17 370,00 zł; min. okres gwarancji na sprzęt medyczny - 24 miesiące. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności faktury 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: informacja banku (w zakresie pakietu nr 1), w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy min. 600 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wartość ta winna być podana kwotowo. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych zamówień (co najmniej 2 dostawy, z których każda była o wartości co najmniej równej wartości złożonej oferty), zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom (certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp.). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70%, parametry techniczne - 30%. Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 11/sprzęt medyczny/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.11.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.11.2005, godzina 09:30, sekretariat Szpitala, ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, pok. nr 03 (niski parter budynku).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 sprzęt medyczny 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.15.74.00, 33.17.00.00, 33.19.00.00, 33.19.50.00, 33.19.41.10, 31.52.41.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: respirator do długotrwałej wentylacji dzieci i dorosłych - 1 szt., aparat do znieczulenia ogólnego - 1 szt., ssak elektryczny dwubutlowy - 2 szt., system monitorowania - 7 szt., w tym monitor medyczny z kapnometrią i inwazyjnym pomiarem ciśnienia - 1 szt. i monitor medyczny z kapnometrią i inwazyjnym pomiarem ciśnienia i modułem hemodynamicznym - 1 szt., pompa infuzyjna strzykawkowa - 26 kpl., w tym 4 pompy z PCA, pompa infuzyjna objętościowa - 10 kpl. sufitowe lampy operacyjne - 2 szt. 3) Zakres lub wartość: dostawa respiratora do długotrwałej wentylacji dzieci i dorosłych - 1 szt. aparatu do znieczulenia -1 szt., ssaka elektrycznego dwubutlowego - 2 szt., system monitorowania - 7 szt., w tym monitor medyczny z kapnometrią i inwazyjnym pomiarem ciśnienia - 1 szt. i monitor medyczny z kapnometrią i inwazyjnym pomiarem ciśnienia i modułem hermodynamicznym - 1 szt., pompa infuzyjna strzykawkowa - 26 kpl., w tym 4 pompy z PCA, pompa infuzyjna objętościowa - 10 kpl. sufitowe lampy operacyjne - 2 szt. o parametrach określonych w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 sprzęt medyczny 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.18.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: defibrylatory przenośne - 4 szt. w tym 1 defibrylator z opcją stymulacji zewnętrznej. 3) Zakres lub wartość: dostawa defibrylatorów przenośnych - 4 szt. o parametrach określonych w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 sprzęt medyczny 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.15.82.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: stymulator do oceny przewodnictwa nerwowo-mięśniowego - 2 szt. 3) Zakres lub wartość: dostawa stymulatora do oceny przewodnictwa nerwowo-mięśniowego - 2 szt. o parametrach określonych w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 sprzęt medyczny 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.25.34.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: analizator stanów krytycznych - 1 szt. 3) Zakres lub wartość: dostawa analizatora stanów krytycznych - 1 szt. o parametrach określonych w siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.