eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzychusługi gromadzenia i wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych w budynkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez zamawiającego w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-13

POZYCJA 53378

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wałbrzych: usługi gromadzenia i wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych w budynkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez zamawiającego w Wałbrzychu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, do kontaktów: Wacław Skotnicki, ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8870505, fax 074 8477477, e-mail: mzb@mzbwalbrzych.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzbwalbrzych.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi gromadzenia i wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych w budynkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych, administrowanych przez zamawiającego w Wałbrzychu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Wałbrzych. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi gromadzenia odpadów komunalnych pochodzących z gospodarstw domowych (kod CPV - 90121120-8) i usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych (kod CPV - 90121310-7) w budynkach administrowanych przez zamawiającego w Wałbrzychu stanowiących własność Gminy Wałbrzych, obejmujące następujące czynności: usuwanie nie segregowanych odpadów komunalnych (kod 200301) gromadzonych w pojemnikach podstawionych przez wykonawcę pochodzących z gospodarstw domowych osób wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ zamieszkałych w budynkach stanowiących własność Gminy Wałbrzych administrowanych przez zamawiającego, codzienne mycie wnętrz pojemników w ilości minimum 100 szt. dziennie, mycie połączone z dezynfekcją wnętrza pojemników 60l, 240 l, i 1100 l, co najmniej raz w ciągu realizacji zamówienia, co najmniej jednokrotne mycie w ciągu realizacji zamówienia pojemników 2,2 m³ i kontenerów na bazie sprzętowej wykonawcy, co najmniej jednokrotna w ciągu realizacji zamówienia dezynfekcja pojemników 2,2 m³ i kontenerów, usuwanie odpadów gromadzonych selektywnie w pojemnikach dostarczanych przez wykonawcę, okresowa zbiórka odpadów komunalnych niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych osób wymienionych w załączniku nr 1. Miejsca dotychczasowego usytuowania pojemników określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. Podane w nim pojemności pojemników i częstotliwości wywozu mają charakter informacyjny. Wykaz stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ będzie po zaktualizowaniu na dzień zawarcia umowy stanowił załącznik nr 1 do umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą. Liczba posesji administrowanych przez zamawiającego objętych niniejszym zamówieniem może w okresie realizacji umowy znacznie odbiegać od stanu określonego w w/w załącznikach. Zamawiający wymaga aby przed zawarciem umowy przedstawić zamawiającemu polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Oryginalny kod CPV: 90.12.11.20 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, w wysokości 13.000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie niniejszego zamówienia określonego w pkt. 3 instrukcji dla oferentów mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki ogólne: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. dysponują środkami finansowymi przekraczającymi kwotę 100.000,00 zł i posiadają zdolność kredytową, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2)Spełniają niżej wymienione warunki szczególne: a)posiadają ważne na okres realizacji niniejszego zamówienia zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych, pochodzących z terenu miasta Wałbrzycha, wydane na podstawie Art. 7 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 236/2005 poz. 2008) b)posiadają ważne na okres realizacji niniejszego zamówienia zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych, pochodzących z terenu miasta Wałbrzycha, wydane na podstawie Art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) c)posiadają ważną na okres realizacji niniejszego zamówienia umowę na składowanie odpadów komunalnych na wysypisku lub zgodę właściciela (zarządcy) wysypiska na przyjęcie odpadów komunalnych z terenu miasta Wałbrzycha. d)zatrudniają bądź zatrudnią na czas realizacji zamówienia co najmniej dwóch pracowników odpowiedzialnych za jego realizację, którzy będą posiadać następujące kwalifikacje : -staż pracy przy wykonywaniu takich prac jak przedmiot zamówienia - co najmniej 5 lat, -uczestniczyli w szkoleniach specjalistycznych związanych z gospodarką odpadami. e)posiadają ważną licencję wydaną przez ministra właściwego do spraw transportu lub określony w ustawie organ samorządu terytorialnego, uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego rzeczy, f)posiadają na terenie Wałbrzycha lub jego okolic punkt kontaktowy czynny w godz. 7:00 - 15:00 (podać lokalizację i nr telefonu) lub będą posiadać wstępną umowę najmu lokalu, g)dysponują następującymi pojemnikami do gromadzenia odpadów przeznaczonymi do realizacji zamówienia w ilości nie mniejszej niż: -pojemniki polietylenowe o pojemności 120 l- 50 sztuk, -pojemniki polietylenowe o pojemności 240 l- 530 sztuk, -pojemniki polietylenowe i stalowe ocynkowane o pojemności 1100 l- 210 sztuk, -pojemniki stalowe o pojemności 2,2 m3 - 160 sztuk, -kontenery typu KP- 7 - 35 sztuk, pojemniki muszą być w sposób trwały oznaczone cechami wykonującego usługę oraz ponumerowane (pojemniki polietylenowe poprzez wytłoczenie, pojemniki stalowe poprzez wytłoczenie lub malowanie), h)prowadzić będą w okresie realizacji zamówienia selektywną zbiórkę odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wałbrzych (Uchwała nr LI/370/06 z 31 marca 2006 r.) i posiadają pojemniki do selektywnej zbiórki, w ilości nie mniejszej niż 100 szt., i)w miarę występujących potrzeb prowadzić będą w okresie realizacji zamówienia okresową zbiórkę odpadów komunalnych niebezpiecznych, j)posiadają do realizacji zamówienia nie mniej niż : -jeden pojazd wyposażony w urządzenie do mycia wnętrza pojemników 120l, 240 l i 1100 l zapewniający odbiór wody z mycia (dołączyć zdjęcie i kopię dowodu rejestracyjnego) spełniający normy emisji Euro 2 lub 3, -jedno miejsce do mycia i dezynfekcji pojemników 2,2 m3 i kontenerów, -cztery samochody do opróżniania pojemników i transportu odpadów (dołączyć zdjęcia i kopie dowodów rejestracyjnych) spełniające normy emisji Euro 2 lub 3 , -jeden samochód do transportu kontenerów (dołączyć zdjęcie i kopię dowodu rejestracyjnego) spełniający normy emisji Euro 2 lub 3 , -jeden samochód do opróżniania pojemników 2,2m3 (dołączyć zdjęcie i kopię dowodu rejestracyjnego) spełniający normy emisji Euro 2 lub 3 , -jeden samochód z urządzeniem dźwigowym przystosowany do transportu kontenerów ( dołączyć zdjęcie i kopię dowodu rejestracyjnego) spełniający normy emisji Euro 2 lub 3 , -jeden samochód do transportu odpadów komunalnych niebezpiecznych spełniający normy emisji Euro 2 lub 3 Uwaga : w przypadku nie spełniania w trakcie realizacji umowy warunku wyposażenia w pojazdy umowa zostanie rozwiązana z przyczyn leżących po stronie oferenta. k)posiadają miejsce do gromadzenia odpadów niebezpiecznych przyjmowanych od mieszkańców Wałbrzycha (podać lokalizację), l)wykonali co najmniej 3 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt. 3 SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków przez wykonawców będzie dokonywana wg zasady: są one spełnione albo nie na podstawie: przedłożonych przez wykonawców dokumentów wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ, korespondencji, protokołów i notatek sporządzonych przez zamawiającego w sprawie niewykonania lub wykonania bez należytej staranności zamówień o podobnym charakterze na ich rzecz. Niespełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w pkt. 8 SIWZ skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w przetargu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń/zaświadczeń), informacji: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono dokonanych zmian w tekście dokumentu, wynikających z podjęcia uchwał przez stosowne organy podmiotu, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym w/w zmian. 2)ważnego na okres realizacji niniejszego zamówienia zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych, pochodzących z terenu miasta Wałbrzycha, wydane na podstawie Art. 7 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 622 z późn. zm.) 3)ważnego na okres realizacji niniejszego zamówienia zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych, pochodzących z terenu miasta Wałbrzycha, wydane na podstawie Art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) 4)ważną na okres realizacji niniejszego zamówienia umowę na składowanie odpadów komunalnych na wysypisku lub zgodę właściciela (zarządcy) wysypiska na przyjęcie odpadów komunalnych z terenu miasta Wałbrzycha. 5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy p.z.p, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert; 6)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9)aktualnej licencji wydanej przez ministra właściwego do spraw transportu lub określony w ustawie organ samorządu terytorialnego, uprawniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego rzeczy, 10)wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr A do SIWZ. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę; 11)ogólnych informacji o firmie wykonawcy wg załączonego formularza B do SIWZ; 12)wykazu pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie wg załączonego formularza C do SIWZ; 13)wykazu sprzętu i wyposażenia technicznego wg załączonego formularza D do SIWZ; 14)wykazu usług zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, wg załączonego formularza E do SIWZ; 15)dowodu wniesienia wadium; 16)informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej, że dysponuje on środkami zgromadzonymi na rachunku lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza informację z banku o następującej treści \Oświadcza się, że wykonawca ma na dzień .. 2006 r. środki w wysokości nie mniejszej niż sześciocyfrowej w złotych polskich\. 17)zaparafowanego projektu umowy wg formularza U do SIWZ Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału, podpisane przez ich wystawcę lub w formie kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ podpisane przez wykonawcę Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1)W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: wymagane jest pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1,5,6,7,8,10,11 składają osobno wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, natomiast wskazane w pkt. 2,3,4,9,12,13,14,15,16,17 składają razem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbwalbrzych.pl. Opłata: 12 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka - kasa MZB sp. z o.o. przelew - konto MZB sp. z o.o. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10.2006, godzina 09:00, Siedziba Zamawiającego ul. Gen. Andersa 48, 58-304 Wałbrzych pok. 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.