Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-12-23
Zduny: Systematyczne dostawy pieluchomajtek dla doros³ych do DPS w Baszkowie
Numer og³oszenia: 533742 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Spo³ecznej w Baszkowie , Baszków 112, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7211206, faks 062 7211206.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsbaszkow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka bud¿etowa samorz±du terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Systematyczne dostawy pieluchomajtek dla doros³ych do DPS w Baszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Systematyczne dostawy pieluchomajtek dla doros³ych do DPS w Baszkowie. Wielko¶æ i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji asortymentowo-ilo¶ciowej do³±czonej do SIWZ.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
Wype³niony formularz oferty , wype³niony formularz specyfikacji asortymentowo-ilo¶ciowej , zaakceptowany wzór umowy , o¶wiadczenie producenta ¿e zakres ch³onno¶ci oferowanych pieluchomajtek spe³nia wymogi normy ISO 11948-1 , aktualna deklaracja zgodno¶ci CE na oferowane produkty , Wykonawca do³±cza do oferty próbki produktów po 2 szt. z ka¿dego rodzaju. Próbki nale¿y opisaæ. Brak próbek spowoduje odrzucenie oferty jako niekompletnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Cena - ogó³em odp³atno¶æ mieszkañca za pieluchomajtki na rok - 10
- 3 - Jako¶æ produktów (oddychalno¶æ , ch³onno¶æ itp.) - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zmiana stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsbaszkow.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dom Pomocy Spo³ecznej w Baszkowie , Baszków 112 , 63-760 Zduny.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.01.2014 godzina 09:45, miejsce: Dom Pomocy Spo³ecznej w Baszkowie , Baszków 112 , 63-760 Zduny - sekretariat..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.35.25 Dostawa materia³ów medycznych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- Dostawê wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego u¿ytku dla komórek Blok Operacyjny, Endoskopia oraz Sterylizacja Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postêpowanie II
- 2025 Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i akcesoriów do ci¶nieniomierzy dla WSRM w £odzi
- Zakup i dostawa opatrunków i ob³o¿eñ operacyjnych
- Sukcesywna dostawa jednorazowych ³y¿ek wraz dzier¿aw± 34 wideolaryngoskopów dla DBO-Anestezjologia, SOR i Oddzia³u Klinicznego AiIT
- Dostawa materia³ów medycznych: Pakiet nr 1- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 2- maty sterylizacyjne
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





