eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konindostawa tablic rejestracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-13

POZYCJA 53359

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Konin: dostawa tablic rejestracyjnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Kaszuba, Al. 1 Maja 9/363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2403213, fax 063 2403223, e-mail: zamowienia@powiat.konin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.konin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Konin, Kaszuba, Aleje 1 maja 9, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63-240-32-13, fax 0-63-240-32-23, e-mail: zamowienia@powiat.konin.pl, www.powiat.konin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Konin, Kaszuba, Aleje 1 Maja 9, pok. 363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63-240-32-13, fax 0-63-240-32-23, e-mail: zamowienia@powiat.konin.pl, www.bip.powiat.konin.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tablic rejestracyjnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawa tablic rejestracyjnych w rodzajach: - tablice samochodowe zwyczajne (jednorzędowe i dwurzędowe)- - tablice samochodowe zwyczajne do przyczep (jednorzędowe i dwurzędowe) - tablice motocyklowe zwyczajne (dwurzędowe) - tablice motorowerowe zwyczajne (dwurzędowe) - wtórniki tablic - tablice tymczasowe: - samochodowe - motocyklowe - motorowerowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki określone w art. 22 ustawy (zał.nr 2 do SIWZ) oraz w SIWZ. W przypadku ich niespełnienia wykonawca podlega wykluczeniu. Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków,o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1. Na podstawie art. 25 i 26 ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.Nr 87,poz.605) od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia n/w oświadczeń i dokumentów: 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1 pkt 9 ustawy,wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 1.2.2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.3.1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu stwierdza-jącego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.3.2. Informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są dostawa tablic rejestracyjnych w ilościach: - tablice samochodowe zwyczajne (jednorzędowe i dwurzędowe)-17 000kpl - tablice samochodowe zwyczajne do przyczep (jednorzędowe i dwurzędowe)- 2 000szt - tablice motocyklowe zwyczajne (dwurzędowe) - 1600szt - tablice motorowerowe zwyczajne (dwurzędowe) - 850szt - wtórniki tablic - 350szt - tablice tymczasowe: - samochodowe - 50 kpl - motocyklowe - 10 szt. - motorowerowe - 5 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium w wysokości 9.500 zł (słownie: dziewięćtysięcypięćsetzłotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełnić n/w warunki: 1. określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. musi wykazać wykonanie usług (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Powinien złożyć dokumenty wymagane w niniejszej SIWZ. Wnieść wadium w wymaganej wysokości i formie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę złożonych oświadczeń i dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, której dokona Komisja przetargowa. Przy dokonywaniu oceny spełnienie warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: \spełnia\ - \nie spełnia\. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zamowienia@powiat.konin.pl. Opłata: 5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia\ wraz z załącznikami dostępny na stronie BIP - www.bip.powiat.konin.pl (bezpłatnie) oraz w siedzibie Starostwa - pok. 363. Cena 5 zł + koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.11.2006, godzina 11:10, Starostwo Powiatowe w Koninie, Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.