eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa fabrycznie nowych notebooków



Og³oszenie z dnia 2017-06-20



Og³oszenie nr 533489-N-2017 z dnia 2017-06-20 r.

Miasto Bia³ystok: Dostawa fabrycznie nowych notebooków
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ystok, krajowy numer identyfikacyjny 000515000, ul. S³onimska  1 , 15-950   Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 85 869 62 49, , e-mail zzp@um.bialystok.pl, , faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, Departament Informatyki, ul. S³onimska 1, pok. 30 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa fabrycznie nowych notebooków
Numer referencyjny: INF-V.271.33.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych notebooków. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 4 do Og³oszenia. 2. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymaganych warunków gwarancyjnych dla przedmiotu zamówienia, znajduj± siê w Za³±czniku nr 4 do Og³oszenia.

II.5) G³ówny kod CPV: 30.21.31.00 - Komputery przeno¶ne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Wykonawca sk³ada: odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze S±dowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, Zamawiaj±cy dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem, zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków. W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy Wykonawca (w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu) zobowi±zany jest z³o¿yæ do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w licytacji oddzielnie o¶wiadczenie wstêpne Wykonawcy, o którym mowa w Rozdz. VII Instrukcji - na lub wg Za³±cznika nr 3 do Og³oszenia; 2. Wykonawca - w terminie 3 dni licz±c od dnia upublicznienia przez Zamawiaj±cego informacji o Wykonawcach, którzy z³o¿yli wnioski o dopuszczenie do udzia³u w licytacji - przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, - Za³±cznik nr 7 do Og³oszenia; 3. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. W niniejszym postêpowaniu Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium na 2 dni przed up³ywem terminu wyznaczonego jako dzieñ otwarcia licytacji elektronicznej, do godz. 10.00, wskazanego w zaproszeniu do udzia³u w licytacji. Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci 900 z³. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 3. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci 4. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w licytacji. W tytule wp³aty nale¿y wpisaæ: Wadium - INF-V.271.33.2017. 5. Wadium wnoszone w pozosta³ych formach mo¿na z³o¿yæ w kasie Urzêdu Miejskiego, ul. S³onimska 1, pok. 21 (orygina³). 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu wskazanego w pkt 1. 7. Zamawiaj±cy nie dopu¶ci do licytacji wykonawcy, je¿eli wadium nie zosta³o wniesione w wymaganym terminie lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy. 8. W sprawach wadium przepisy art. 45 i 46 ustawy Pzp stosuje siê odpowiednio.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

www.licytacje.uzp.gov.pl

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

www.bip.bialystok.pl

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pe³nym zakresie mog± korzystaæ wy³±cznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl b) Wykonawca, aby umo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dopuszczenie go do udzia³u w licytacji, winien zarejestrowaæ siê na Platformie Licytacji Elektronicznej (zwan± dalej Platform±) udostêpnionej przez Urz±d Zamówieñ Publicznych pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w licytacji winien przekazaæ zamawiaj±cemu informacjê o swoim loginie (login nale¿y podaæ dok³adnie stosuj±c te same znaki, w tym du¿e i ma³e litery, je¶li takie zarejestrowano przy rejestracji). c) W przypadku podania przez Wykonawcê niew³a¶ciwego loginu b±d¼ nieprzekazania go zamawiaj±cemu wraz z wnioskiem, Zamawiaj±cy jednokrotnie wezwie Wykonawcê do uzupe³nienia loginu. Nieuzupe³nienie bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u w licytacji. d) Pomoc przy rejestracji i odpowiedzi a ewentualne problemy znajduj± siê na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl , w zak³adce "SAMOUCZEK". 2. Wymagania techniczne: a) Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz b) Przegl±darka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wy¿sza lub Firefox 2.0 lub wy¿sza c) Nie jest wymagany podpis elektroniczny

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

1. Niniejsze zamówienie objête jest mechanizmem odwróconego obci±¿enia VAT. W zwi±zku z tym, ¿e przedmiot zamówienia obejmuje towar wymieniony w za³±czniku nr 11 do ustawy o podatku od towarów i us³ug (Dz. U. z 2016 r., poz. 710) oraz jego warto¶æ przekracza 20 000 z³ netto, na nabywcy ci±¿y obowi±zek rozliczenia podatku od tej transakcji. Bior±c pod uwagê powy¿sze Zamawiaj±cy informuje, ¿e cena wywo³awcza oraz oferty sk³adane s± w kwotach netto, a Zamawiaj±cy doliczy do oferty wybranego Wykonawcy nale¿ny podatek VAT oraz dokona jego odprowadzenia. 2. Licytacja elektroniczna bêdzie licytacja jednoetapow±. 3. Po zalogowaniu siê na Platformie , Wykonawcy dopuszczeni do udzia³u w licytacji uzyskaj± dostêp do aplikacji umo¿liwiaj±cej sk³adanie ofert. Wykonawcy sk³adaj± swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 4. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udzia³u, sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia podaj±c cenê brutto. Mo¿liwo¶æ z³o¿enia post±pienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamkniêcia. 5. Oferta z³o¿ona w toku licytacji przestaje wi±zaæ, gdy inny Wykonawca z³o¿y³ ofertê korzystniejsz±. 6. W toku licytacji Wykonawcy proponuj± rzeczywist± ³±czn± cenê oferty brutto wyra¿on± w z³otych oraz ewentualnie w groszach; grosze nale¿y oddzieliæ od z³otych kropk±. 7. Na cenê oferty brutto sk³ada siê ³±czny koszt wykonania zamówienia obejmuj±cy wszystkie koszty poniesione na wykonanie ca³ego zakresu rzeczowego dostawy, zgodnie z opisem przedmiotu zmówienia i za³±czonym wzorem umowy. 8. Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê (w ramach post±pienia) winna byæ ni¿sza od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotê minimalnego post±pienia. 9. Zamawiaj±cy przyj±³ za minimalne post±pienie warto¶æ 40,00 PLN brutto. System nie przyjmie post±pienia, którego wysoko¶æ jest mniejsza od okre¶lonego minimalnego post±pienia. 10. W toku licytacji system na bie¿±co udostêpnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji z³o¿onych przez nich ofert, liczbie Wykonawców bior±cych udzia³ w licytacji elektronicznej, a tak¿e o cenach z³o¿onych ofert, z tym, ¿e do momentu zamkniêcia licytacji nie ujawnia siê informacji umo¿liwiaj±cych identyfikacje Wykonawców. 11. W celu zapewnienia aktualno¶ci listy post±pieñ niezbêdne bêdzie samodzielne od¶wie¿anie ekranu przy u¿yciu przycisku przegl±darki internetowej - system nie dokonuje od¶wie¿ania automatycznie. 12. System dopuszcza sk³adanie post±pieñ z dok³adno¶ci± do jednego grosza. W tym celu nale¿y oddzieliæ warto¶æ cyfrow± kropk± (np. 90000.09 bêdzie oznacza³o 90 tys. z³ i 9 groszy). 13. Zamawiaj±cy przyj±³ cenê wywo³awcz±, kwotê brutto w wysoko¶ci 40 000,00 PLN za ca³o¶æ zamówienia.

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja jednoetapowa Czas trwania: 1 godzina

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

7 dni po terminie przekazania zaproszeñ, o godzinie 10:00

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:

Licytacja elektroniczna zostanie zamkniêta po up³ywie 1 godziny od jej otwarcia, tj. o godz. 11:00.


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

UMOWA NR INF-V.272. ... .2017 /PROJEKT/ zawarta w dniu .............................2017 r. w Bia³ymstoku pomiêdzy: Miastem Bia³ystok, reprezentowanym przez Prezydenta Miasta Bia³egostoku, w imieniu którego dzia³a: ....................................................................................................................................... z siedzib±: 15-950 Bia³ystok, ul. S³onimska 1, NIP 542-030-46-37, REGON 000515000, zwanym dalej "Zamawiaj±cym" a ............................................................................................................................................................... NIP ................................................, REGON............................................., reprezentowanym przez: ................................................................................................................................................................. zwanym dalej "Wykonawc±", na podstawie dokonanego przez Zamawiaj±cego wyboru oferty Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (INF-V.271.33.2017) prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej zgodnie z ustaw± z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), o nastêpuj±cej tre¶ci: § 1 Definicje 1. W niniejszej Umowie nastêpuj±ce wyra¿enia i okre¶lenia bêd± mia³y znaczenie zgodnie z podanymi poni¿ej definicjami, zapisanymi du¿± liter± w celu podkre¶lenia, ¿e s± to pojêcia zdefiniowane: 1) Strony - Zamawiaj±cy i Wykonawca, wymienieni w komparycji niniejszej Umowy; 2) Umowa - niniejsza Umowa wraz z za³±cznikiem stanowi±cym jej integraln± czê¶æ, reguluj±ca prawa i obowi±zki Stron wynikaj±ce z niej i zwi±zane z jej wykonaniem; 3) Sprzêt - Sprzêt informatyczny/ oprogramowanie - zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do Umowy; 4) Dostawa - Sprzêt oraz jego transport do lokalizacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia; 5) Miejsce u¿ytkowania Sprzêtu - miejsce lub miejsca dostawy, w którym Sprzêt zosta³ zainstalowany przez Zamawiaj±cego; 6) Dni robocze - dni od poniedzia³ku do pi±tku wy³±czaj±c dni ustawowo wolne od pracy; 7) Awaria - zdarzenie, w którym ograniczona zosta³a wydajno¶æ i funkcjonalno¶æ Sprzêtu, uniemo¿liwiaj±ce Zamawiaj±cemu korzystanie ze Sprzêtu lub zdarzenie nie wp³ywaj±ce na funkcjonalno¶æ i wydajno¶æ Sprzêtu, ale powoduj±ce stan niezgodny ze stanem okre¶lonym w opisie przedmiotu zamówienia; 8) Zg³oszenie Awarii - ci±g dzia³añ ze strony Zamawiaj±cego maj±cy na celu powiadomienie Wykonawcy o zaistnia³ej Awarii/wadzie fizycznej; 9) Naprawa - przywrócenie funkcjonalno¶ci i wydajno¶ci Sprzêtu do stanu, w jakim znajdowa³ siê przed wyst±pieniem Awarii lub przywrócenie stanu okre¶lonego w opisie przedmiotu zamówienia; przez naprawê rozumie siê nie tylko przywrócenie sprawno¶ci funkcjonalnej samego Sprzêtu, ale równie¿ przywrócenie sprawno¶ci funkcjonalnej w ¶rodowisku, w którym by³ zainstalowany. Przez naprawê rozumie siê równie¿ usuniêcie wady fizycznej Sprzêtu; 10) Kodeks cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459); 11) Prawo zamówieñ publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z pó¼n. zm.). § 2 Przedmiot Umowy 1. Przedmiotem Umowy jest Dostawa Sprzêtu okre¶lonego w ofercie z³o¿onej w postêpowaniu o nr INF-V.271.33.2017, pn. "Dostawa fabrycznie nowych notebooków". 2. Zamawiaj±cy zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania: 1) dostawê Sprzêtu okre¶lonego w og³oszeniu, 2) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w zakresie okre¶lonym w § 5 niniejszej Umowy. § 3 O¶wiadczenie wykonawcy Wykonawca o¶wiadcza, ¿e posiada niezbêdne kwalifikacje do pe³nej realizacji przedmiotu Umowy. § 4 Termin dostawy 1. Przekazanie przedmiotu Umowy przez Wykonawcê nast±pi w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, tj. do dnia ...... - ...... - 2017 r.* 2. Strony ustalaj±, ¿e Dostawa bêdzie odbywaæ siê w Dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 8:00 - 15:00. 3. Do bie¿±cej wspó³pracy, w zakresie wykonywania niniejszej Umowy, w tym podpisania Protoko³u Odbioru Ilo¶ciowego i Protoko³u Odbioru Koñcowego, upowa¿nione s± nastêpuj±ce osoby: 1) po stronie Zamawiaj±cego: a) Dariusz Kruglicz, e-mail: darekk@um.bialystok.pl tel. /85/ 869 60 55 b) Tomasz Charytoniuk, e-mail: tcharytoniuk@um.bialystok.pl, tel. /85/ 869 62 76 2) po stronie Wykonawcy: .................................................., e-mail: .................................. tel. .................... 4. Zmiana osób, o których mowa w ust. 3 powy¿ej, nie stanowi zmiany niniejszej Umowy, przez co nie wymaga dla swojej wa¿no¶ci formy aneksu do niniejszej Umowy i dokonywana bêdzie na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego drugiej stronie faksem lub drog± elektroniczn±. 5. Termin i godzina Dostawy zostan± uzgodnione przez Wykonawcê z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem, z osob± uprawniona do odbioru (wskazan± w ust. 3) z zachowaniem terminu okre¶lonego w § 4 ust. 1 oraz zastrze¿eniem § 4 ust. 7. 6. Odbiór przedmiotu zamówienia bêdzie polega³ na sprawdzeniu ilo¶ciowym elementów Dostawy, sprawdzeniu kompletno¶ci i stwierdzeniu braków uszkodzeñ mechanicznych. Dostarczenie przedmiotu Umowy kompletnego i bez uszkodzeñ mechanicznych zostanie potwierdzone Protoko³em Odbioru Ilo¶ciowego (za³±cznik nr 2 do umowy), podpisanym przez przedstawicieli Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy. Zamawiaj±cy wymaga, aby do Protoko³u Odbioru Ilo¶ciowego Wykonawca do³±czy³ (jako za³±czniki): 1) dokument zawieraj±cy zestawienie nazw i numerów seryjnych dostarczonego Sprzêtu, 2) karty gwarancyjne producenta Sprzêtu, 3) dokumenty licencyjne i inne dokumenty wydane dla u¿ytkownika oprogramowania do³±czonego do Sprzêtu. 7. Odbiór koñcowy odbêdzie siê w ci±gu 1-3 Dni roboczych od dnia podpisania Protoko³u Odbioru Ilo¶ciowego, o którym mowa w ust. 7. Odbiór koñcowy bêdzie polega³ na stwierdzeniu zgodno¶ci parametrów technicznych, cech, funkcjonalno¶ci, konfiguracji dostarczonego Sprzêtu z niniejsz± Umow±. Dokonanie bez zastrze¿eñ odbioru koñcowego zostanie potwierdzone Protoko³em Odbioru Koñcowego (za³±cznik nr 3 do umowy) podpisanym przez przedstawicieli Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy. § 5 Gwarancja, rêkojmia i serwis 1. Wykonawca udzieli gwarancji na Sprzêt, na okres 60 miesiêcy. Okres gwarancji liczony bêdzie od dnia podpisania przez obie Strony (bez zastrze¿eñ) Protoko³u Odbioru Koñcowego. 2. W przypadku wyst±pienia Awarii w okresie o którym mowa w ust. 1, Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do niezw³ocznego zawiadomienia Wykonawcy o zaistnia³ej sytuacji. 3. Zamawiaj±cy mo¿e wykonaæ uprawnienia z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne, niezale¿nie od uprawnieñ wynikaj±cych z gwarancji. 4. Je¶li nie ma innych wymogów podanych w szczegó³owych opisach przedmiotu zamówienia to Sprzedaj±cy zapewnia 24-godzinny serwis techniczny w Dni robocze. 5. Wykonawca zobowi±zuje siê, i¿ czas naprawy wynosi nie wiêcej ni¿ 2 dni, licz±c od dnia zg³oszenia, z zastrze¿eniem, i¿ czynno¶ci sk³adaj±ce siê na naprawê mog± byæ podejmowane w Miejscu u¿ytkowania Sprzêtu w dniach roboczych w godzinach 8:00 -15:00. 6. Rozpoczêcie realizacji serwisu gwarancyjnego nast±pi w najkrótszym mo¿liwie czasie. W przypadku napraw gwarancyjnych wymagaj±cych czasu d³u¿szego ni¿ okre¶lony w pkt 5, Wykonawca dostarczy sprzêt zastêpczy o parametrach nie s³abszych jak uszkodzony. 7. Je¿eli Naprawa w Miejscu u¿ytkowania Sprzêtu nie bêdzie mo¿liwa, wówczas Wykonawca wykona j± w autoryzowanym przez producenta Sprzêtu serwisie zewnêtrznym - w takim przypadku wszelkie koszty zwi±zane z Napraw± poza Miejscem u¿ytkowania Sprzêtu w tym koszty zwi±zane transportu Sprzêtu ponosi Wykonawca. 8. W okresie gwarancji Zg³oszenia Awarii Sprzêtu oraz wad fizcznych Sprzêtu przyjmowane bêd± przez Wykonawcê w Dni robocze w godzinach 8:00 - 15:00 pod nr telefonu Wykonawcy ........................., mailem ..................................................., faksem ........................ . 9. W wypadku wyst±pienia kolejnej Awarii, ujawnienia siê wady fizycznej Sprzêtu dotycz±cych tego samego elementu Sprzêtu po wykonaniu 1 Naprawy Sprzêtu - Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego lub naprawionego elementu Sprzêtu na nowy, w terminie 2 dni od dnia zg³oszenia przez Zamawiaj±cego takiego ¿±dania. 10. Je¶li w okresie gwarancji to samo uszkodzenie wyst±pi w wiêcej ni¿ 25% dostarczonych egzemplarzach Sprzêtu - Wykonawca wymieni wadliwy element we wszystkich dostarczonych Sprzêtach lub wymieni wszystkie Sprzêty na nowe. 11. W przypadku stwierdzena wady lub Awarii uniemo¿liwiajacej prawid³owe u¿ytkowanie Sprzêtu w okresie gwarancji, gdy Naprawa nie jest z przyczyn technicznych mo¿liwa lub gdy poszczególne urz±dzenie by³o z powodu wyst±pienia wady lub Awarii dwukrotnie naprawiane, Wykonawca zobowi±zuje siê do wymiany Sprzêtu na taki sam, wolny od wad, o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, w terminie 14 dni od dnia zg³oszenia przez Zamawiaj±cego takiego ¿±dania. 12. Je¿eli w wykonaniu obowi±zków z tytu³u gwarancji Wykonawca dokona³ istotnych Napraw, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili naprawy lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad. Termin gwarancji ulega przed³u¿eniu o czas, w ci±gu którego Zamawiajacy w skutek wady nie móg³ ze Sprzêtu w sposób pe³ny korzystaæ. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne oraz wady prawne Sprzêtu przez okres 24 miesiêcy licz±c od daty podpisania Protoko³u Odbioru Koñcowego. § 6 Cena 1. Za wykonanie przedmiotu Umowy Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie brutto w wysoko¶ci ............... z³ (s³ownie:................................................), w tym netto .............. z³ i podatek VAT w wysoko¶ci .................. z³. 2. Wszystkie p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy dokonywane bêd± przelewem na konto wskazane przez Wykonawcê. § 7 Warunki p³atno¶ci Strony ustali³y nastêpuj±ce zasady p³atno¶ci: 1) p³atno¶æ nast±pi przelewem w ci±gu 30 dni po otrzymaniu faktury za dostarczony przedmiot Umowy; termin uwa¿a siê za zachowany, je¿eli obci±¿enie rachunku Zamawiaj±cego nast±pi³o w ostatnim dniu up³ywu terminu; 2) podstaw± wystawienia faktury bêdzie podpisany Protokó³ Odbioru Koñcowego, o którym mowa w § 4 ust. 8 niniejszej Umowy. 3) Dane do faktury: Nabywca: Miasto Bia³ystok - Urz±d Miejski w Bia³ymstoku ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok NIP: 542-030-46-37, REGON 000515000 Odbiorca: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok § 8 Kary umowne 1. W przypadku nienale¿ytego wykonania przedmiotu Umowy, Wykonawca jest zobowi±zany zap³aciæ Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 20% warto¶ci umownego wynagrodzenia okre¶lonego w § 6. 2. Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy w przypadku odst±pienia od Umowy przez Wykonawcê z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialno¶æ Zamawiaj±cy kary umowne w wysoko¶ci 10% warto¶ci ³±cznego wynagrodzenia umownego okre¶lonego w § 6, za wyj±tkiem wyst±pienia sytuacji okre¶lonej w § 9 ust. 1 Umowy. 3. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcê terminu realizacji zamówienia okre¶lonego w § 4 ust. 1, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu za ka¿dy dzieñ zw³oki karê umown± w wysoko¶ci 0,5% warto¶ci brutto czê¶ci zamówienia wykonanego z opó¼nieniem. 4. Zap³ata kary o której mowa w ust. 3 nie zwalnia Wykonawcy od obowi±zku wykonania Umowy. 5. Wykonawca w przypadku zw³oki w usuniêciu wad Sprzêtu lub usuniêciu Awarii Sprzêtu zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 0,1% wynagrodzenia umownego, okre¶lonego w § 6, za ka¿dy dzieñ zw³oki licz±c od terminu, okre¶lonego zgodnie z w § 5 ust. 5 Umowy. 6. Wykonawca w przypadku zw³oki w wymianie naprawianego elementu Sprzêtu na nowy zgodnie z § 5 ust. 8 niniejszej Umowy zap³aci Zamawiaj±cemu 0,1% wynagrodzenia umownego, okre¶lonego w § 6 niniejszej Umowy, za ka¿dy dzieñ zw³oki licz±c od terminu okre¶lonego zgodnie z § 5 ust. 9 Umowy. 7. Wykonawca w przypadku zw³oki w wymianie Sprzêtu na nowy zgodnie z § 5 ust. 11 niniejszej Umowy zap³aci Zamawiaj±cemu 0,1% wynagrodzenia umownego, okre¶lonego w § 6 niniejszej Umowy, za ka¿dy dzieñ zw³oki licz±c od terminu, okre¶lonego zgodnie z § 5 ust. 11 Umowy. 8. Kwota naliczonych kar umownych mo¿e zostaæ potr±cona z wynagrodzenia przys³uguj±cego Wykonawcy z tytu³u niniejszej Umowy. Zamawiaj±cy ma równie¿ prawo do podjêcia innych kroków prawnych w celu uzyskania nale¿no¶ci z tytu³u kar umownych. 9. W przypadku wyst±pienia szkody w rozmiarze wiêkszym ni¿ okre¶lona kar± umown±, Zamawiaj±cy ma prawo dochodziæ odszkodowania na zasadach ogólnych. 10. Zamawiaj±cy w przypadku zw³oki w op³aceniu faktury zap³aci Wykonawcy odsetki ustawowe. § 9 Odst±pienie i rozwi±zanie Umowy 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie Umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonywanie Umowy mo¿e zagroziæ istotnemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od Umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. 2. Odst±pienie od Umowy, o którym mowa w ust. 1, powinno nast±piæ w formie pisemnej i zawieraæ uzasadnienie pod rygorem niewa¿no¶ci takiego o¶wiadczenia. 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do rozwi±zania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku zw³oki w terminowym realizowaniu Umowy przekraczaj±cym 10 Dni roboczych, licz±c od daty okre¶lonej w § 4 ust. 1 Umowy. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguje jakiekolwiek roszczenie w tym o zwrot ewentualnie poniesionych kosztów za wykonanie Dostawy. § 10 O¶wiadczenia Stron 1. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e dostarczony Sprzêt: 1) bêdzie fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do u¿ytku, nieu¿ywany i nieregenerowany, nienaprawiany, nie podlega³ ponownej obróbce (niefabrykowany), 2) nie wykazuje jakichkolwiek wad fizycznych, prawnych jak i ograniczaj±cych mo¿liwo¶æ jego prawid³owego u¿ytkowania, 3) jest dopuszczony do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e dostarczony Sprzêt pochodzi od jednego producenta i posiada identyczne funkcje (w ramach danego rodzaju, dostarczonego w wiêcej ni¿ jednym egzemplarzu). 3. Wykonawca o¶wiadcza ¿e Sprzêt objêty przedmiotem Umowy nie jest obci±¿ony prawem obligacyjnym ani rzeczowym na rzecz osób trzecich, nie toczy siê wobec niego postêpowanie egzekucyjne, s±dowe ani przed jakimkolwiek organem orzekaj±cym oraz nie jest przedmiotem zabezpieczenia. 4. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e Sprzêt pochodzi tylko i wy³±cznie z oficjalnego i autoryzowanego kana³u sprzeda¿y Producenta na terenie Polski. § 11 Spory 1. Wszelkie spory powsta³e na tle wykonania niniejszej Umowy Strony zobowi±zuj± siê rozwi±zywaæ polubownie. W przypadku kiedy oka¿e siê to niemo¿liwe, spory te zostan± poddane przez Strony rozstrzygniêciu przez S±d Powszechny w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego. 2. W sprawach nieuregulowanych w Umowie zastosowanie maj± powszechnie obowi±zuj±ce przepisy, a w szczególno¶ci przepisy Kodeksu cywilnego oraz Prawa zamówieñ publicznych. §12 Postanowienia koñcowe 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zaoferowanego Sprzêtu na Sprzêt równowa¿ny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany Sprzêt zosta³o wycofane z produkcji. Parametry nowego Sprzêtu nale¿y uzgodniæ z Zamawiajacym. Zamawiaj±cy winien zaakceptowaæ nowy Sprzêt. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 2 nie powoduje zmiany wynagordzenia Wykonawcy. 4. Wykonawca nie ma prawa do przeniesienia, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiaj±cego wierzytelno¶ci wynikaj±cych z niniejszej Umowy na rzecz osób trzecich. 5. Strony o¶wiadczaj±, ¿e zosta³y poinformowane, i¿ niektóre dane zawarte w tre¶ci Umowy, jak równie¿ przedmiot Umowy mog± stanowiæ informacjê publiczn± zgodnie z przepisami ustawy z dnia z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r., poz.1764 ze zm.). 6. Niniejsz± Umowê sporz±dzono w trzech jednobrzmi±cych egzemplarzach, 2 egz. dla Zamawiaj±cego, 1 egz. dla Wykonawcy. 7. Integraln± czê¶æ umowy stanowi Za³±czniki nr 1 "Wykaz oferowanego sprzêtu". ZAMAWIAJ¡CY: WYKONAWCA: *zapisy zostan± uzupe³nione po wyborze oferty Wykonawcy Za³±cznik Nr 1 do umowy INF-V.272. ... .2017 dotyczy INF-V.271.31.2017 WYKAZ OFEROWANEGO SPRZÊTU w postêpowaniu prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej na: "Dostawê fabrycznie nowych notebooków" Lp. Nazwa Ilo¶æ Parametry techniczne oferowanego sprzêtu: (zgodnie z wymaganiami opisanymi w Za³±czniku nr 4 do Og³oszenia)* 1. Notebook 8 .................................................................... Podpis i pieczêæ Wykonawcy * Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zakoñczenia licytacji elektronicznej i zamieszczenia informacji o jego wygranej przeka¿e Zamawiaj±cemu wykaz oferowanego sprzêtu (za³±cznik nr 5 do Og³oszenia) wraz z wszystkim wymaganymi dokumentami (tj. wydruki, deklaracje itp.) o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (Za³±cznik nr 4 do Og³oszenia). *zapisy zostan± uzupe³nione po wyborze oferty Wykonawcy Za³±cznik nr 2 do umowy Protokó³ Odbioru Ilo¶ciowego (dotyczy umowy nr .................................... z dnia .............................) 1. Data odbioru ilo¶ciowego ............................. 2. Osoby bior±ce udzia³ w przeprowadzeniu odbioru: 1) ze strony Wykonawcy ................................................................................................. ................................................................................................. 2) ze strony Zamawiaj±cego .................................................................................................. .................................................................................................. 3. Zamawiajacy potwierdza dostarczenie przez Wykonawcê asortymentu na podstawie Umowy ......................................... z dnia ................................: Lp. Opis Ilo¶æ Informacje dodatkowe 1 4. Zamawiaj±cy sprawdzi³ dostawê sprzêtu pod wzglêdem ilo¶ciowym. 5. Od momentu podpisania niniejszego protoko³u Zamawiajacy w terminie 3 dni przeprowadzi czynno¶ci odbiorcze dostarczonego przedmiotu zamówienia. 6. Niniejszy protokó³ nie jest podstaw± do wystawienia prtzez Wykonawce faktury. 7. Niniejszy protokó³ sporz±dzono w 2 egz. po jednym dla ka¿dej ze stron. Za Wykonawcê Za Zamawiaj±cego ................................................ ..................................................... ................................................ ...................................................... Za³acznik nr 3 do umowy Protokó³ odbioru koñcowego (dotyczy umowy nr .................................... z dnia .............................) 1. Data odbioru zdawczo-odbiorczego .................................. 2. Osoby bior±ce udzia³ w przeprowadzeniu odbioru: 3) ze strony Wykonawcy ................................................................................................. ................................................................................................. 4) ze strony Zamawiaj±cego .................................................................................................. .................................................................................................. 3. Przedmiotem odbioru jest asortyment dostarczony przez Wykonawcê na podstawie Umowy ......................................... z dnia ................................: Lp. Opis Ilo¶æ Informacje dodatkowe 1 4. Zamawiaj±cy stwierdzi³, ¿e przedmiot umowy zosta³ przez Wykonawcê zrealiozwany zgodnie z ofert± Wykonawcy oraz z w/w umow±. Odbioru dokonano bez zastrze¿eñ. 5. Niniejszy protokó³, po jego obustronnym podpisaniu stanowi podstawê do wystawienia faktury przez Wykonawcê na kwotê ......................... z³ brutto 6. Niniejszy protokó³ sporz±dzono w 2 egz. po jednym dla ka¿dej ze stron. Za Wykonawcê Za Zamawiaj±cego ................................................ ..................................................... ................................................ ......................................................


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-06-29, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.