Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-06-14
Og³oszenie nr 533409-N-2017 z dnia 2017-06-14 r.
Prokuratura Okrêgowa w Piotrkowie Trybunalskim: ¦wiadczenie us³ug przechowywania zw³ok w ch³odni oraz udostêpnianie prosektorium do wykonywania sekcji i oglêdzin zw³ok na zlecenie Prokuratury Okrêgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalski, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Okrêgowa w Piotrkowie Trybunalskim, krajowy numer identyfikacyjny
56962200000, ul.
Al. 3 Maja
,
97300
Piotrków Trybunalski, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
44 647 66 41, , e-mail
prokuratura@piotrkow-tryb.po.gov.pl, , faks
44 647 44 70.
Adres strony internetowej (URL): http://piotrkow-tryb.po.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://piotrkow-tryb.po.gov.pl/zamowienia.php
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 1113), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Prokuratura Okrêgowa w Piotrkowie Trybunalskim, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski, Sekretariat Prokuratury Okrêgowej pokój 239
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug przechowywania zw³ok w ch³odni oraz udostêpnianie prosektorium do wykonywania sekcji i oglêdzin zw³ok na zlecenie Prokuratury Okrêgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalski, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski.
Numer referencyjny:
PO VII WB 261.7.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przechowywania zw³ok w ch³odni oraz udostêpnianie prosektorium do wykonywania sekcji i oglêdzin zw³ok na zlecenie Prokuratury Okrêgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim. Miejsce przechowywania zw³ok oraz prosektorium winno znajdowaæ siê na terenie dzia³ania Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie. W zakresie przechowywania zw³ok Wykonawca: zobowi±zuje siê do przyjêcia i przechowywania zw³ok, jak równie¿ szcz±tków ludzkich, w tym w stanie znacznego rozk³adu i zwêglonych do czasu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek; zapewnia pomieszczenia do przechowywania zw³ok, które winny byæ wyposa¿one w specjalistyczne ch³odnie, zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia oraz spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz musz± byæ wyposa¿one w odpowiedni, specjalistyczny sprzêt; zobowi±zuje siê do udostêpnienia ch³odni do okazania zw³ok, w celu ich identyfikacji; zobowi±zuje siê do wydania zw³ok do pochówku, które nast±pi po zakoñczeniu wykonania sekcji lub oglêdzin zw³ok i wydaniu stosownego zezwolenia lub decyzji przez prokuratora lub asesora prowadz±cego sprawê. zobowi±zuje siê do wydania zw³ok wy³±cznie osobom upowa¿nionym do odbioru. W zakresie udostêpniania prosektorium do wykonywania sekcji zw³ok wraz z pomoc± techniczn± przy wykonywaniu sekcji Wykonawca: zobowi±zuje siê do udostêpniania sali sekcyjnej do wykonywania s±dowo-lekarskiej sekcji lub oglêdzin zw³ok, w tym równie¿ zapewni wodê i energiê elektryczn±; zobowi±zuje siê do zapewnienia technika niezbêdnego do pomocy przy wykonywanej przez powo³anego bieg³ego lekarza sekcji oraz zapewni i udostêpni niezbêdne materia³y, urz±dzenia, narzêdzia, odpowiedni i specjalistyczny sprzêt, ¶rodki dezynfekcyjne itp.; zapewni prosektorium, które winno spe³niaæ warunki bezpieczeñstwa i higieny pracy okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Spo³ecznej z dnia 10 kwietnia 1972 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy w zak³adach anatomii patologicznej, w prosekturach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz. U. z 1972 r., Nr 17, poz. 123); wyra¿a zgodê, ¿e termin wykonania sekcji b±d¼ oglêdzin zw³ok bêdzie ka¿dorazowo uzgadniany z Zamawiaj±cym. Podstaw± do przygotowania zw³ok i pomocy przy sekcji bêdzie wydane stosowne zlecenie przez prokuratora lub asesora prowadz±cego sprawê w danej jednostce prokuratury. Sekcjê zw³ok, b±d¼ oglêdziny zw³ok wykonywa³ bêdzie bieg³y lekarz na podstawie wydanego postanowienia i w terminie ustalonym przez prokuratora lub asesora prowadz±cego sprawê. Sekcje i oglêdziny mog± odbywaæ siê przez ca³± dobê i we wszystkie dni tygodnia. Wykonawca zapewnia ponadto: gotowo¶æ ¶wiadczenia us³ug 24 godziny na dobê, 7 dni w tygodniu; odpowiedzialn± i zaufan± kadrê do sprawowania pieczy nad powierzonymi zw³okami i szcz±tkami ludzkimi oraz rzeczami osobistymi osoby zmar³ej; rzetelne prowadzenie ewidencji czasu przechowywania zw³ok; ¶wiadczenie us³ug objêtych zakresem umowy z najwy¿sz± profesjonaln± staranno¶ci± i z zachowaniem zasad etyki, co oznacza, ¿e Wykonawca bêdzie wykonywa³ us³ugê przy zachowaniu wszystkich wymogów okre¶lonych w przepisach szczegó³owych jak i wynikaj±cych z dobrych obyczajów, a dotycz±cych poszanowania zw³ok ludzkich ze wzglêdu na cze¶æ osoby zmar³ej oraz ochronê dóbr osobistych krewnych, a tak¿e prawn± ochronê jakiej podlegaj± ludzkie zw³oki i ich szcz±tki; zachowanie tajemnicy o wszystkich zdarzeniach, o jakich dowiedzia³ siê w zwi±zku z wykonywaniem niniejszej umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za nale¿yte wykonanie zobowi±zañ przez swoich pracowników, w tym w szczególno¶ci wynikaj±cych z pkt 4 lit. b, d i e. Ilo¶æ zleceñ dokonywanych przez Zamawiaj±cego bêdzie uzale¿niona od liczby zdarzeñ rejestrowych w tym zakresie. Przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca zobligowany jest do zachowania godno¶ci osób zmar³ych oraz do przestrzegania wszystkich obowi±zuj±cych w zakresie przedmiotu zamówienia przepisów, a w szczególno¶ci: ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmar³ych (Dz. U. z 2017 r., poz. 912), rozporz±dzenia Ministra Zdrowia i Opieki Spo³ecznej z dnia 10 kwietnia 1972 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy w zak³adach anatomii patologicznej, w prosektorach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz. U. z 1972 r., Nr 17, poz. 123), rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postêpowania ze zw³okami i szcz±tkami ludzkimi (Dz. U. z 2001 r., Nr 153, poz. 1783 ze zm.), rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie sposobu przechowywania zw³ok i szcz±tków (Dz. U. z 2011 r., Nr 75, poz. 405). Do rozliczenia kosztów wykonanych us³ug bêdzie brana pod uwagê: w zakresie przechowywania zw³ok - ilo¶æ dób przechowania; w zakresie udostêpniania sali do wykonania sekcji b±d¼ oglêdzin zw³ok - ilo¶æ wykonanych sekcji b±d¼ oglêdzin zw³ok. Ilo¶æ dób przechowywania zw³ok oraz ilo¶æ wykonywanych sekcji b±d¼ oglêdzin zw³ok bêdzie wynika³a z potrzeb Zamawiaj±cego. Zawarta w Za³±czniku nr 1a i 1b do Formularza oferty ilo¶æ sekcji/oglêdzin i ilo¶æ dób przechowywania zw³ok w ch³odni jest jedynie ilo¶ci± szacunkow± Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 Ustawy. Zamawiaj±cy dopuszcza zlecenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku Wykonawca zobowi±zany jest do wskazania w swojej ofercie czê¶ci zamówienia (zakresu), w którym wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom. Zamawiaj±cy dopuszcza udzia³ podwykonawców przy realizacji zamówienia. Tym samym nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest do wskazania w ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcy. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 33940000-1
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 85112000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 18 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2017-07-01 lub zakoñczenia: 2018-12-31
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 18 | 2017-07-01 | 2018-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje pomieszczeniami do przechowywania zw³ok i do przeprowadzania sekcji /oglêdzin zw³ok ludzkich, które spe³niaj± wymogi sanitarno - epidemiologiczne i s± wyposa¿one w odpowiedni sprzêt zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz z³o¿y podpisane o¶wiadczenie o dysponowaniu pomieszczeniami do przechowywania zw³ok i do przeprowadzenia sekcji i oglêdzin zw³ok ludzkich, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 5 lub w przypadku niedysponowania w³asnym prosektorium, z³o¿y kserokopiê indywidualnej umowy z prosektorium, lub inny dokument uprawniaj±cy do korzystania z prosektorium.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
O¶wiadczenie o dysponowaniu pomieszczeniami do przechowywania zw³ok i do przeprowadzenia sekcji i oglêdzin zw³ok ludzkich wed³ug wzoru - Za³±cznik nr 6 do SIWZ, lub kserokopiê indywidualnej umowy dotycz±cej korzystania z prosektorium, lub inny dokument uprawniaj±cy do korzystania z prosektorium przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia - w przypadku niedysponowania w³asnym prosektorium.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik; Formularz oferty - wed³ug wzoru Za³±cznik nr 1 do SIWZ; Formularz cenowy - wed³ug wzoru Za³±cznik nr 2 do SIWZ. O¶wiadczenie. ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu wed³ug wzoru - Za³±cznik nr 3 do SIWZ; O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu wed³ug wzoru - Za³±cznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Zatrudnienie na umowê o pracê | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy. Zmiany umowy zosta³y okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-06-22, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzêdu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materia³y sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymian± stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyñskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa miêsa wieprzowego, miêsa drobiowego, wêdlin wieprzowych i wêdlin drobiowych oraz konserw do Aresztu ¦ledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





