eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej sztuki ciągnika rolniczego z wyposażeniem dodatkowym oraz maszyn przeznaczonych i dostosowanych do ciągnika, dla ZZM w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14



Ogłoszenie nr 533343-N-2017 z dnia 2017-06-14 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej sztuki ciągnika rolniczego z wyposażeniem dodatkowym oraz maszyn przeznaczonych i dostosowanych do ciągnika, dla ZZM w Krakowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 361777097, ul. Za Torem  22 , 30-542  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 1220102240, , e-mail przetargi@zzm.krakow.pl, , faks +48123418487.
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://zzm.krakow.pl/przetargi.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://zzm.krakow.pl/przetargi.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora lub kuriera
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora lub kuriera
Adres:
Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ul. Reymonta 20, 30-059 Kraków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej sztuki ciągnika rolniczego z wyposażeniem dodatkowym oraz maszyn przeznaczonych i dostosowanych do ciągnika, dla ZZM w Krakowie.
Numer referencyjny: 41/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej sztuki ciągnika rolniczego z wyposażeniem dodatkowym, tj. ładowaczem czołowym, szuflą, szuflą 4w1, widłami do palet, pługiem do śniegu, oraz dostawa maszyn przeznaczonych do ciągnika będącego przedmiotem zamówienia, tj. kosiarki bijakowej tylno - bocznej i wozu asenizacyjnego (beczkowozu,) Kosiarka bijakowa montaż z przodu i tyłu ciągnika John Deere 4066R, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę ciągnika z wyposażeniem wraz z transportem w miejsce odbioru przez Zamawiającego i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania, oraz świadczenie usług gwarancyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne oraz ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy: A/ Ciągnik rolniczy - 1 sztuka 1. Silnik Diesla, czterocylindrowy, turbodoładowany, chłodzony cieczą 2. Moc silnika minimum 70 KM 3. Pojemność silnika min. 3200 cm3 4. Norma emisji spalin minimum EURO IIIB 5. Moc na WOM minimum 60 KM 6. Sprzęgło główne wielotarczowe, mokre 7. Blokada mechanizmu różnicowego (przód/tył) 8. Rewers hydrauliczny, bezsprzęgłowy, płynna zmiana kierunku jazdy, dźwignia zmiany kierunku jazdy przy kole kierowcy 9. Ilość biegów min 18 do przodu, w tym biegi pełzające 10. Całkowita wydajność pomp hydraulicznych minimum 80L/min 11. Wydajność dla hydrauliki zewnętrznej i TUZ minimum 55L/min 12. Tylny TUZ kategorii II i udźwig minimum 2000kg 13. System umożliwiający sterowanie tylnym TUZ z zewnątrz ciągnika, umiejscowiony w tylnej części ciągnika 14. Koła trawiaste 15. Napęd 4x4 16. Wymiary: długość całkowita max 4100mm, szerokość max 2300mm, wysokość max 2600mm 17. Masa własna ciągnika max. 3600kg 18. Promień zawracania (bez hamulców) max 4000 mm 19. Ciągnik fabrycznie nowy dopuszczalny rok produkcji 2016 lub 2017 20. Homologacja drogowa (komplet dokumentów umożliwiających rejestrację) 21. Instrukcja obsługi w języku polskim x 3szt. 22. Kabina z klimatyzacją i ogrzewaniem 23. Radio 24. 2 lusterka boczne 25. Fotel amortyzowany pneumatycznie, pokrowiec na fotel 26. Obciążniki przednie z płytą montażową na TUZ 3 punktowy 27. Haki automatyczne TUZ tylnego 28. Trzy pary wyjść hydraulicznych na tyle ciągnika 29. Prędkość WOM 540/540E 30. Sprzęgło WOM: niezależne, wielotarczowe, mokre, sterowane elektro-hydrauliczne z hamulcem 31. Przedni TUZ + WOM o udźwigu min. 2000kg z końcówkami hakowymi, przedni WOM o prędkości 1000 obr./min 32. 2 pary hydrauliki na przodzie ciągnika 33. Hamulce pneumatyczne do przyczep 1 i 2 obwodowe 34. Belka rolnicza wielootworowa 35. Zaczep rolniczy automatyczny regulowany 36. Dolny zaczep transportowy 37. Cięgło górne (śruba rzymska) 38. Licznik godzin, prędkościomierz, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik temp silnika 39. Przednie i tylne światła halogenowe, światła ostrzegawcze (kogut pomarańczowy lub światło pulsujące w tym kolorze) 40. Wspomaganie kierownicy 41. Zestaw bezpieczeństwa - trójkąt, gaśnica 42. Pojemność zbiornika paliwa minimum 90L 43. Kula haka holowniczego, średnica kuli 50 mm - 2 szt. 44. Naklejki z logiem ZZM 20 sztuk - wymiary 10x30 cm B/ Ładowacz czołowy - 1 sztuka 1. Fabrycznie nowy 2. Udźwig minimum 1200kg 3. Wysokość podnoszenia minimum 3m 4. Ładowacz 3 sekcyjny, sterowanie Joystickiem, multizłącze hydrauliczne, amortyzator hydrauliczny pojedynczy, system samopoziomowania, rama szybkomocująca w systemie EURO 5. Instrukcja obsługi w języku polskim x 3szt 6. Osprzęt do ładowacza a. Szufla o szerokości 2m pojemność min: 0,70m3, blacha utwardzana 4mm grubości, certyfikat zgodności CE, mocowanie EURO b. Widły do palet, szerokość 1200mm, długość wideł 1200mm, ciężar od 180 do 200kg, mocowanie EURO, certyfikat zgodności CE, c. Szufla 4w1 do ładowacza czołowego o szerokości min. 1800mm, pojemność min: 0,45m3, mocowanie EURO, certyfikat zgodności CE C/ Pług do śniegu - 1 sztuka 1. montowany na przód ciągnika TUZ kat. II 2. wymiary: długość do 100cm, szerokość do 250cm 3. szerokość robocza minimalna 200cm maksymalna 240cm 4. wysokość odkładnicy minimum 70cm 5. skręt lemiesza hydrauliczny w lewo i w prawo do 30 6. kąt natarcia 0° - 10° 7. listwy uchylne 2x1 8. Listwa gumowa 9. odboje 10. stopka podporowa 11. przyłącze elektryczne 12V 12. oświetlenie obrysowe LED 12-24V 13. hydrauliczne sterowanie odkładnicą 14. certyfikat zgodności CE 15. Instrukcja obsługi w języku polskim x 3szt D/ Kosiarka bijakowa montowana na przód i tył ciągnika - współpracująca z ciągnikiem John Deere 4066R - 1 sztuka Wyposażenie 1. Szerokość robocza minimum 1800mm 2. Regulowany kozioł trójpunktowy Kat. I 3. Walec wsporczy z bezstopniową regulacji wysokości koszenia 4. Hydrauliczny przesuw boczny minimum 200mm 5. Przekładnia ze zintegrowanym wolnobiegiem i przebiegiem - zamontowany u góry na środku obudowy kosiarki na 1000 obr. /min. 6. Obudowa ze stali drobnoziarnistej 7. Osłona pasków klinowych z otworem kontrolnym 8. Noże na szekli ze stali hartowanej 9. Minimalna ilość noży 30 sztuk 10. Komplet dodatkowych noży wraz z mocowaniami 11. Rotor ze spiralnie uformowanymi mocowaniami narzędzi tnących 12. Przykręcana segmentami, niezapychająca się listwa rozdrabniająca 13. Boczne płozy ślizgowe z Hardoxu 14. Ochronne klapy wahadłowe ze stali sprężynowej 15. Wałek przegubowy z hartowaną rurą wewnętrzną i smarowaniem tulei 16. Regulowana szyna tnąca 17. Podwójne boczne płozy 18. Podwójny system rozdrabniania 19. Automatyczne zabezpieczenie przed najechaniem na przeszkodę poprzez prowadnicę mechaniczną 20. Instrukcja obsługi w języku polskim x 3szt E/ Kosiarka bijakowa boczna - 1 sztuka, maszyna przeznaczona do współpracy z oferowanym ciągnikiem będącym jednym z elementów przedmiotem zamówienia 1. Montowana na tył ciągnika z trójpunktowym kozłem KAT. II 2. Szerokość robocza minimum 1800mm 3. Hydrauliczny przesuw boczny z ramieniem wychylnym, zakres przesunięcia min: 1500mm 4. Zakres roboczy min. 3500mm 5. Obudowa ze stali drobnoziarnistej 6. Zakres roboczy od 90° do góry do 60° w dół 7. Przekładnia z wolnobiegiem na 540 obr. /min 8. Osłona pasków klinowych z otworem kontrolnym 9. Automatyczne zabezpieczenie przed najechaniem na przeszkodę poprzez prowadnicę mechaniczną 10. Blokada transportowa w pozycji 90° 11. Listwa rozdrabniająca 12. Walec wsporczy do regulacji wysokości koszenia 13. Podpora postojowa 14. Wał przegubowy z hartowaną rurą wewnętrzną i smarowaniem tulei 15. Minimalna ilość noży 14 sztuk 16. Komplet dodatkowych noży wraz z mocowaniami 17. Instrukcja obsługi w języku polskim x 3szt F/ Wóz Asenizacyjny (Beczkowóz) - 1 sztuka, maszyna przeznaczona do współpracy z oferowanym ciągnikiem będącym jednym z elementów przedmiotem zamówienia 1. Pojemność zbiornika 2500L (+/- 100L) 2. Zbiornik ocynkowany 3. Wewnątrz zbiornika zamontowany falochron 4. Wskaźnik napełnienia zbiornika 5. Górny właz O 500mm 6. Jednoosiowy zestaw kołowy 7. Rozmiar opon 400/60x15,5 (874x405) 8. Króciec do napełniania zbiornika zakończony złączem strażackim 9. Sprzęganie z ciągnikiem za pomocą dolnego zaczepu 10. Mechanicznie regulowana stopka podporowa 11. Armatura 4" (O110) 12. Instalacja elektryczna 12V 13. Konstrukcja wozu samonośna - ocynkowany dyszel zamontowany do podpór pod zbiornikiem 14. Instalacja oświetlana wymagana przez przepisy ruchu drogowego 15. Lampa błyskowa żółta 16. Lampa szperacz - umieszczona na tylnej dennicy u góry po lewej stronie 17. Układ -pneumatyczny -dwuobwodowy 18. Hamulec ręczny postojowy 19. Główny zawór kulowy z przyłączem strażackim 4" 20. Wysokociśnieniowa pompa -napędzana hydraulicznie (przepływ wody 30l/min, ciśnienie wody 200 bar 21. Listwa myjki ulicznej minimum 9 dysz - szerokość robocza minimum 1600mm. Montowana na trzy punktowy przedni TUZ kasy - dostosowany do ciągnika 22. Sterowanie kierunkowe listwy myjącej za pomocą siłownika hydraulicznego 23. Zwijadło z wężem 30mb automatyczne 24. Wąż ciśnieniowy 30m 25. Pistolet z krótką lancą i dyszą do mycia ręcznego 26. Regulator ciśnienia wody 27. Filtr wody 28. Układ wodny ciśnieniowy wyposażony w trójdrożny ręczny zawór kulowy umieszczony przy pompie widnej służący do przełączania między listwą myjącą a pistoletem do mycia ręcznego 29. Błotniki 30. Certyfikat CE 31. Homologacja drogowa 32. Instrukcja obsługi w języku polskim x 3 szt

II.5) Główny kod CPV: 16730000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
16310000-1
16000000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 350000,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtarzających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7), polegających na doposażeniu urządzeń w dodatkowe elementy lub akcesoria oraz części zamienne.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  3   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik A do Formularza oferty.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik A do Formularza oferty.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, że: - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy ciągników rolniczych wraz z wyposażeniem o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik A do Formularza oferty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie którego wzór stanowi załącznik A do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją własną Wykonawcy, odpowiednio do wzoru przedstawionego w Załączniku B do SIWZ, 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 4.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, składa oświadczenia dotyczące wykazanych podwykonawców. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (wypełniony i uzupełniony według wzoru stanowiącego załącznik do Formularza oferty).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) formularz oferty z załącznikami, 2) pełnomocnictwo (o ile dotyczy).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto za całość zamówienia 60,00
Gwarancja i rękojmia10,00
"Serwis" - odległość serwisu 10,00
Silnik szesnastozaworowy 10,00
Przeniesienie napędu10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na etapie jej realizacji, w tym zmiany terminów, w szczególności w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp, a ponadto w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiąca integralną cześć SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.