eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupskdostawa artykułów żywnościowych - RZP - 18/2006



Ogłoszenie z dnia 2006-10-13

POZYCJA 53328

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Słupsk: dostawa artykułów żywnościowych - RZP - 18/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szkoła Policji w Słupsku, do kontaktów: Janusz Borowski, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417203, e-mail: spslupsk.zzp@bicom.pl; sekretariat_logistyka@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku, Janusz Borowski Bożena Barska, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417558, 8417590, fax 059 8417563, e-mail: zzp@slupsk.szkolapolicji.gov.pl, www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku - Zespół ds. Zamówień Publicznych, Borowski Janusz Andżelika Pieńkowska, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417558, fax 059 8417563, e-mail: zzp@slupsk.szkolapolicji.gov.pl, www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Szkoła Policji w Słupsku - Kancelaria Wydziału Prezydialnego, Janusz Borowski, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417558, fax 059 8417563, e-mail: zzp@slupsk.szkolapolicji.gov.pl, www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Szkoła Policji; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów żywnościowych - RZP - 18/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szkoła Policji w Słupsku ul. Kilińskiego 42. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych tj. pieczywa, cukru, herbaty, kawy, kakao, makaronu, miodu, przypraw oraz dań gotowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferowane artykuły spożywcze spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 11 maja 2001 roku o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.) i Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych, Załącznik II Rozdział IX. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.81.14.00 - Bułeczki Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.14.00 - Bułeczki Oryginalny kod CPV: 15.89.43.00 - Dania gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.43.00 - Dania gotowe Oryginalny kod CPV: 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze gdzie indziej niesklasyfikowane, nawet suszone Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone Oryginalny kod CPV: 15.87.12.00 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.12.00 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Pieczywo świeże i pieczywo cukiernicze oraz ciasto w ilości minimalnej 9160 kg, maksymalnej 71670 kg, 2.Cukier biały kryształ w ilości minimalnej 1000 kg, maksymalnej 8400 kg, 3.Kakao, kawa zbożowa rozpuszczalna, herbata w ilości minimalnej 30 kg, maksymalnej 360 kg, 4.Makaron w ilości minimalnej 100 kg, maksymalnej 1350 kg, 5.Miód naturalny w ilości minimalnej 100 kg, maksymalnej 1350 kg, 6.Przyprawy w ilości minimalnej 325 kg, maksymalnej 6816 kg, 7.Dania gotowe świeże w ilości minimalnej 950 kg, maksymalnej 7250 kg. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium na poszczególne części zamówienia w kwotach: CZĘŚĆ I - 7800 zł, CZĘŚĆ II - 700 zł, CZĘŚĆ III - 100 zł, CZĘŚĆ IV - 100 zł, CZĘŚĆ V - 100 zł, CZĘŚĆ VI - 400 zł, CZĘŚĆ VII - 1300 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: a)prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą oraz wywiązywali się ze związanych z tym zobowiązań, b)spełniali wymagania określone w ustawie z dnia 11 maja 2001 roku o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.) i Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych, Załącznik II Rozdział IX, a w szczególności podlegali stałemu nadzorowi właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: a)wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali, co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia (zakończone w okresie od dnia 6 października 2003 r. do dnia 5 października 2006 r., a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanych od dnia 6 października 2003 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej dostawy pieczywa lub ciasta. Wartość wykazanej dostawy nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę. b)dysponowali niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj. wymagane jest wykazanie co najmniej jednego środka transportu spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 roku nr 21 poz. 179) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: a)potwierdzenia wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 410 tys. zł, b)potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 410 tys. zł. Ww. kwota 410 tys. zł dotyczy całego zamówienia. Jeżeli wykonawca przystąpi do części zamówienia, kwota nie może być niższa niż to określono w rozdziale VI ust. ust. 3 pkt 2 SIWZ. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda złożenia: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnego zaświadczenia właściwej Państwowej Inspekcji Sanitarnej. że Wykonawca podlega stałemu nadzorowi właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z art. 27a ustawy z dnia 11 maja 2001 roku o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.) i Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych. Załącznik II Rozdział IX, a w szczególności 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1.wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia (zakończonych w okresie od dnia 6 października 2003 r. do dnia 5 października 2006 r., a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonywanych od dnia 6 października 2003 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej dostawy pieczywa lub ciasta. Wartość wykazanej dostawy nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę. 2.wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca tj. wymagane jest wykazanie co najmniej jednego środka transportu spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 roku nr 21 poz. 179) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 410 tys. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2.polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 410 tys. zł. Ww. kwota 410 tys. zł dotyczy całego zamówienia. Jeżeli wykonawca przystąpi do części zamówienia, kwota nie może być niższa niż: CZĘŚĆ I - 300 tys. zł, CZĘŚĆ II - 30 tys. zł, CZĘŚĆ III - 5 tys. zł, CZĘŚĆ IV - 5 tys. zł, CZĘŚĆ V - 5 tys. zł, CZĘŚĆ VI - 15 tys. zł, CZĘŚĆ VII - 50 tys. zł. W przypadku przystąpienia do dwóch lub więcej części zamówienia, przedmiotowa kwota nie może być mniejsza niż kwota będąca sumą kwot przewidzianych dla tych części zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1.dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10.2006, godzina 09:15, Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42 - Klub Słuchacza.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pieczywo. 1) Krótki opis: Dostawy pieczywa świeżego oraz pieczywa cukierniczego i ciast. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00, 15.81.14.00, 15.81.22.00, 15.81.12.00, 15.81.21.22. 3) Wielkość lub zakres: Pieczywo świeże i pieczywo cukiernicze oraz ciasto w ilości minimalnej 9160 kg, maksymalnej 71670 kg,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Cukier. 1) Krótki opis: Cukier biały kryształ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00, 15.83.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Cukier biały kryształ w ilości minimalnej 1000 kg, maksymalnej 8400 kg,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Herbata czarna, kawa zbożowa oraz kakao. 1) Krótki opis: Herbata czarna, kawa zbożowa oraz kakao. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00, 15.86.30.00, 15.86.00.00, 15.84.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Kakao, kawa zbożowa rozpuszczalna, herbata w ilości minimalnej 30 kg, maksymalnej 360 kg,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Makaron. 1) Krótki opis: Dostawy makaronu (wstążki, świderki, muszelki, łazanki, nitki). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00, 15.85.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Makaron w ilości minimalnej 100 kg, maksymalnej 1350 kg,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Miód. 1) Krótki opis: Miód naturalny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00, 15.83.16.00. 3) Wielkość lub zakres: Miód naturalny w ilości minimalnej 100 kg, maksymalnej 1350 kg,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Przyprawy. 1) Krótki opis: Przyprawy (pieprz, sól, ocet, majonez, musztarda, pieprz ziołowy, papryka mielona, przyprawa uniwersalna, liść laurowy, ziele angielskie, przyptawa do zup w płynie, czosnek, majeranek, kwas cytrynowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00, 15.87.24.00, 15.87.11.10, 15.87.12.30, 15.87.12.50. 3) Wielkość lub zakres: Przyprawy w ilości minimalnej 325 kg, maksymalnej 6816 kg,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Dania gotowe świeże. 1) Krótki opis: Dania gotowe świeże (kopytka, krokiety, pierogi, gołąbki). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00, 15.89.43.00. 3) Wielkość lub zakres: Dania gotowe świeże w ilości minimalnej 950 kg, maksymalnej 7250 kg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.