Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Płock: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA PRACOWNI BAKTERIOLOGICZNEJ SZPZOZ W LIKWIDACJI W PŁOCKU Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w likwidacji w Płocku, do kontaktów: Zbigniew Kukla vel Kuklewicz, ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, 3645220, fax 024 3645102, e-mail: zamowienia_plzoz@plocman.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpzoz-plock.bip.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w likwidacji w Płocku, Barbara Kazimierska-Kierownik Pracowni Bakteriologicznej /w zakresie przedmiotu zamówienia/, ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 364 53 65, fax 024 364 51 02. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w likwidacji w Płocku, Zbigniew Kukla vel Kuklewicz Kierownik Sekcji Organizacji i Nadzoru /w zakresie siwz/, pokój nr 202, ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 364 51 24, 024 364 52 20, fax 024 364 51 02, e-mail: zamowienia_plozoz@plocman.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA PRACOWNI BAKTERIOLOGICZNEJ SZPZOZ W LIKWIDACJI W PŁOCKU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Pracownia Bakteriologiczna SZPZOZ w likwidacji w Płocku przy ul. Kościuszki 28. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 pakietów: Zakup i dostawa wyposażenia dla Pracowni Bakteriologicznej SZPZOZ w likwidacji w Płocku. PAKIET NR 1 - Meble laboratoryjne PAKIET NR 2 - Chłodnia laboratoryjna (szafa chłodnicza) - szt. 2 chłodnia laboratoryjna(lodówka) - szt. 3 PAKIET NR 3 - Sterylizator na gorące powietrze - szt. 1 PAKIET NR 4 - Mikroskop optyczny - szt. 1 PAKIET NR 5 - Wirówka laboratoryjna - szt. 1 PAKIET NR 6 - Pehametr laboratoryjny - szt. 1, mieszadło magnetyczne - szt. 1 PAKIET NR 7 - Destylator elektryczny - szt. 1 PAKIET NR 8 - Densytometr z zasilaczem - szt. 1 PAKIET NR 9 - Szafa na chemikalia - szt. 1 Parametry wymagane/graniczne dla poszczególnych pakietów stanowią załączniki Nr 3 A, Nr 3 B, Nr 3 C, Nr 3 D, Nr 3 E, Nr 3 G, Nr 3 H, Nr 3 I do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2006. Przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896), certyfikaty jakości CE, atesty. Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy na całość zamówienia od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. Termin dostawy przedmiotu zamówienia - 4 tygodnie od dnia podpisania umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu wyrobami medycznymi do stosowania na terytorium RP w publicznych zakładach opieki zdrowotnej deklaracje zgodności CE wraz z certyfikatem CE lub wpis do Rejestru Wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. Certyfikat (świadectwo jakości i wytrzymałości) dla blatów na stoły laboratoryjne. Strony z oryginalnych katalogów producenta z oferowanymi produktami dla potwierdzenia parametrów wymaganych/granicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA PRACOWNI BAKTERIOLOGICZNEJ SZPZOZ W LIKWIDACJI W PŁOCKU powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 28
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie niższej niż zaoferowana cena za przedmiot zamówienia 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a.warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b.warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c.warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d.warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanej co najmniej 1 dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nieodpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10.2006, godzina 10:00, W siedzibie Zamawiającego - Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w likwidacji, 09 - 402 Płock, ul. Kościuszki 28, Wieża Ariańska.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: PAKIET NR 1 - Meble laboratoryjne. 1) Krótki opis: PAKIET NR 1 - Meble laboratoryjne WYMAGANIA TECHNICZNE: blaty robocze: -na stoły laboratoryjne - AGLODROM, odporny na środki chemiczne (kwasy, zasady), uszkodzenia mechaniczne, temperaturę, UV, -blaty pozostałych stołów i szafek - laminowany, (odporność termiczna do 1200C) szkielet konstrukcyjny mebli -płyta meblowa dwustronnie laminowana, -zaokrąglone krawędzie i narożniki, -obrzeża okleinowane wtapianym plastykiem PCV, -zawiasy metalowe puszkowe, -prowadnice rolkowe, -meble stojące wykonane w wersji na nóżkach chromowanych wys. 10cm, -meble mobilne wyposażone w koła jezdne, nie brudzące podłoża, -uchwyty chromowane, -zamek centralny. -kolorystyka mebli - możliwość wyboru koloru. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000Euro -całość zamówienia(9 pakietów). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: PAKIET NR 2 - Chłodnia laboratoryjna (szafa chłodnicza) Chłodnia laboratoryjna (lodówka). 1) Krótki opis: PAKIET NR 2 - Chłodnia laboratoryjna (szafa chłodnicza) - szt. 2, Chłodnia laboratoryjna (lodówka) - szt. 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro całość zamówienia ( 9 Pakietów). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: PAKIET NR 3 - Sterylizator na gorące powietrze -. 1) Krótki opis: PAKIET NR 3 - Sterylizator na gorące powietrze - szt. 1 Przeznaczenie: do ogrzewania, suszenia i sterylizacji przy pomocy gorącego powietrza. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro całość zamówienia (9 Pakietów). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: PAKIET NR 4 - Mikroskop optyczny. 1) Krótki opis: PAKIET NR 4 - Mikroskop optyczny - szt. 1 Przeznaczenie: mikroskop do prac rutynowych i badawczych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro całość zamówienia (9 Pakietów). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: PAKIET NR 5 - Wirówka laboratoryjna. 1) Krótki opis: PAKIET NR 5 - Wirówka laboratoryjna - szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro całość zamówienia (9 Pakietów). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: PAKIET NR 6 - Pehametr laboratoryjny,Mieszadło magnetyczne. 1) Krótki opis: PAKIET NR 6 - Pehametr laboratoryjny - szt. 1 Przeznaczenie: pomiar pH wody, roztworów soli i podłoży bakteriologicznych. Mieszadło magnetyczne - szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro całość zamówienia (9 Pakietów). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: PAKIET NR 7 - Destylator elektryczny. 1) Krótki opis: PAKIET NR 7 - Destylator elektryczny - szt. 1 Przeznaczenie: oczyszczanie wody z rozpuszczonych soli mineralnych i gazów metodą destylacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro całość zamówienia (9 Pakietów). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: PAKIET NR 8 - Densytometr z zasilaczem. 1) Krótki opis: PAKIET NR 8 - Densytometr z zasilaczem - szt. 1 Przeznaczenie urządzenia: pomiar gęstości zawiesin bakteryjnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro całość zamówienia (9 Pakietów). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: PAKIET NR 9 - Szafa na chemikalia. 1) Krótki opis: PAKIET NR 9 - Szafa na chemikalia - szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro całość zamówienia (9 Pakietów). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - obręb 0009 Wyszogrodzka
- "Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla 8 bezdomnych mężczyzn z terenu Miasta Płocka w okresie od 01.07.2025 do 31.12.2025r."
- Dostawa materiałów wszczepiennych
- Zakup drobnego wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego do Zakładu Aktywności Zawodowej w Płocku
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Czerwonych Kosynierów w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", na podstawie umowy nr 06OW/9036/I/2024
- "Dostawa sprzętu medycznego i wyrobów opatrunkowych dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o"
- "Zakup sprzętu specjalistycznego dla poradni Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu"
- Dostawa videolaryngoskopów
- Dostawa sprzętu medycznego 2025 (2)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.