eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczdostawa urządzeń do pomiaru prędkości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-13

POZYCJA 53296

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa urządzeń do pomiaru prędkości Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Szymon Kozłowski, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3285320, fax 052 3285319, e-mail: przetarg@kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń do pomiaru prędkości. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy ul. Powstańców Wielkopolskich 7. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 dostawa 8 szt ręcznych radarowych mierników prędkości z drukarkami Zadanie 2 dostawa 1 szt videoradaru do wizualizacji kontroli sytuacji na drogach, rejestracji, dokumentacji wykroczeń i zdarzeń w ruchu drogowym. W skład urządzenia wchodzi: a)radar ręczny, b)kamera, c)jednostka sterująca. Zadanie 3 dostawa 5 szt video-rejestratorów przeznaczonych do rejestrowania dynamicznych zdarzeń w ruchu drogowym z pojazdu patrolowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.30.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie 1 dostawa 8 szt ręcznych radarowych mierników prędkości z drukarkami Zadanie 2 dostawa 1 szt videoradaru do wizualizacji kontroli sytuacji na drogach, rejestracji, dokumentacji wykroczeń i zdarzeń w ruchu drogowym. Zadanie 3 dostawa 5 szt video-rejestratorów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 35

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona wg. formuły \spełnia-nie spełnia\ tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie podanych poniżej stosownych dokumentów i oświadczeń (formalnie poprawnych). 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: w przypadku poczty - koszty przesłania. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10.2006, godzina 13:15, siedziba Zamawiającego pok. nr 30.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 dostawa ręcznych radarowych mierników prędkości z drukarkami. 1) Krótki opis: dostawa 8 szt ręcznych radarowych mierników prędkości z drukarkami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.30.00. 3) Wielkość lub zakres: 8 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 dostawa videoradaru do wizualizacji kontroli sytuacji na drogach, rejestracji dokumentacji wykroczeń i zdarzeń w ruchu drogowym. W skład urządzenia wchodzi: 1) radar ręczny, 2) kamera, 3) jednostka sterująca. 1) Krótki opis: Videoradar do wizualizacji kontroli sytuacji na drogach, rejestracji dokumentacji wykroczeń i zdarzeń w ruchu drogowym. W skład urządzenia wchodzi: 1) radar ręczny, 2) kamera, 3) jednostka sterująca. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.30.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Dostawa: 1 szt. videoradaru w terminie 30 dni od dnia założenia zamówienia nie później niż do 31.01.2007r. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 dostawa video-rejestratorów przeznaczonych do rejestrowania dyna-micznych zdarzeń w ruchu drogowym z pojazdu patrolowego. 1) Krótki opis: Dostawa 5 szt video-rejestratorów przeznaczonych do rejestrowania dyna-micznych zdarzeń w ruchu drogowym z pojazdu patrolowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.30.00. 3) Wielkość lub zakres: 5 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Dostawa 1 szt. videorejestratora w terminie 30 dni od dnia założenia zamówienia nie później niż do 31.01.2007r. - pozostały sprzęt w terminie 35 dni od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.