Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Polkowice: remont nawierzchni ulic: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselskiej, w ramach zadania pn. "Remont dróg na osiedlu Staszica" Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Polkowice, do kontaktów: Anna Romańska, ul. Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8474121, fax 076 7246780, e-mail: aromanska@ug.polkowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.polkowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni ulic: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselskiej, w ramach zadania pn. "Remont dróg na osiedlu Staszica". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Osiedle Staszica w Polkowicach, ulice: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy realizacji robót związanych z remontem nawierzchni dróg na osiedlu Staszica w Polkowicach, obejmujących ulice: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselską. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z: - rozbiórką istniejących elementów nawierzchni, (krawężniki,); - wbudowaniem nowych krawężników betonowych z betonu klasy min. B40, - wykonaniem dodatkowej warstwy wyrównawczej o śr. gr. 10 cm z tłucznia kamiennego, ułożonej na istniejących nawierzchniach betonowych ulic: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselska z zachowaniem istniejącej niwelety nawierzchni oraz spadków poprzecznych, - wykonaniem nowych nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej gr. 8 cm ulic: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselska oraz nawierzchni istniejących miejsc parkingowych przy wykorzystaniu istniejących warstw konstrukcyjnych. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony został w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres robót wchodzi: - rozbiórka istniejących elementów nawierzchni, (krawężniki,); - wbudowanie nowych krawężników betonowych z betonu klasy min. B40, - wykonanie dodatkowej warstwy wyrównawczej o śr. gr. 10 cm z tłucznia kamiennego, ułożonej na istniejących nawierzchniach betonowych ulic: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselska z zachowaniem istniejącej niwelety nawierzchni oraz spadków poprzecznych, - wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej gr. 8 cm ulic: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselska oraz nawierzchni istniejących miejsc parkingowych przy wykorzystaniu istniejących warstw konstrukcyjnych. Zamówienie powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 70
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 zł należy wnosić w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - wykażą należyte wykonanie, w okresie pięciu lat (październik 2001 - październik 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej trzech różnych zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia - z zakresu remontu, budowy lub przebudowy nawierzchni utwardzonych z mieszanek mineralno-asfaltowych, kostki kamiennej, betonowej, itp., z których co najmniej jedna dotyczyłaby powierzchni nie mniejszej niż 3000 m kw. z określeniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), - posiadają i przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000,00 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - dysponują własnymi środkami lub posiadają zdolność kredytową w wysokości minimum 90% wartości ceny ryczałtowej brutto zadeklarowanej przez danego wykonawcę w przedłożonej zamawiającemu ofercie na realizację niniejszego zamówienia, należy to przedstawić w formie informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - skierują do realizacji niniejszego zamówienia osobę na stanowisko kierownika robót, który jest aktualnym członkiem Izby Budowlanej, posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, - posiadają i przedłożą aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628). W przypadku braku takiego zezwolenia, należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego ww. zezwolenie, którego należy wykazać w wykazie osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 ze zm.), - udzielą minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, - wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ; b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; g) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat (październik 2001 - październik 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech różnych zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia - z zakresu remontu, budowy lub przebudowy nawierzchni utwardzonych z mieszanek mineralno-asfaltowych, kostki kamiennej, betonowej itp., z których co najmniej jedna dotyczyłaby powierzchni nie mniejszej niż 3000 m kw., z określeniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), h) informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 90% wartości ceny ryczałtowej brutto, zadeklarowanej przez danego wykonawcę w przedłożonej zamawiającemu ofercie na realizację niniejszego zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000 zł wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; j) kopię uprawnień budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, k) kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Budowlanej, wystawionego dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót na przedmiotowym zadaniu, l) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 ze zm.). W przypadku braku takiego zezwolenia, należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego ww. zezwolenie, którego należy wykazać w wykazie osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia, w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 ze zm.), m) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, n) kserokopię dowodu wniesienia wadium, podpisaną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela; dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej w trakcie otwarcia ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 12.2 a, b, c, d, e muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 200 000 zł. Informacja z banku potwierdzająca wysokość środków własnych lub zdolność kredytową składana przez podmioty występujące wspólnie powinna łącznie potwierdzać wysokość 90% wartości ryczałtowej zawartej w ofercie. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej w celu ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikcję można uzyskać pod powyższym adresem internetowym, lub może zostać przekazana po złożeniu wniosku u zamawiającego w formie pisemnej lub faxem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.11.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, ul. Rynek 17-18, sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.10.2006.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Wyżykowskiego w Polkowicach od stycznia do grudnia 2026roku"
- Oznakowanie pionowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Polkowice
- "Sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Powiatu Polkowickiego - ZS w Polkowicach"
- "Wykonanie projektu modernizacji węzła cieplnego i sieci sanitarnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Przebudowa drogi wojewódzkiej w zakresie budowy chodnika w m. Wrzeście na terenie dz. nr 246 obr. ew. Wrzeście - Kępno, Gmina Redzikowo
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





