eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowiceremont nawierzchni ulic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-13

POZYCJA 53288

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Polkowice: remont nawierzchni ulic: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselskiej, w ramach zadania pn. "Remont dróg na osiedlu Staszica" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Polkowice, do kontaktów: Anna Romańska, ul. Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8474121, fax 076 7246780, e-mail: aromanska@ug.polkowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.polkowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni ulic: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselskiej, w ramach zadania pn. "Remont dróg na osiedlu Staszica". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Osiedle Staszica w Polkowicach, ulice: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy realizacji robót związanych z remontem nawierzchni dróg na osiedlu Staszica w Polkowicach, obejmujących ulice: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselską. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z: - rozbiórką istniejących elementów nawierzchni, (krawężniki,); - wbudowaniem nowych krawężników betonowych z betonu klasy min. B40, - wykonaniem dodatkowej warstwy wyrównawczej o śr. gr. 10 cm z tłucznia kamiennego, ułożonej na istniejących nawierzchniach betonowych ulic: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselska z zachowaniem istniejącej niwelety nawierzchni oraz spadków poprzecznych, - wykonaniem nowych nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej gr. 8 cm ulic: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselska oraz nawierzchni istniejących miejsc parkingowych przy wykorzystaniu istniejących warstw konstrukcyjnych. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony został w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres robót wchodzi: - rozbiórka istniejących elementów nawierzchni, (krawężniki,); - wbudowanie nowych krawężników betonowych z betonu klasy min. B40, - wykonanie dodatkowej warstwy wyrównawczej o śr. gr. 10 cm z tłucznia kamiennego, ułożonej na istniejących nawierzchniach betonowych ulic: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselska z zachowaniem istniejącej niwelety nawierzchni oraz spadków poprzecznych, - wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej gr. 8 cm ulic: Niemcewicza, Naruszewicza, Bogusławskiego, Poselska oraz nawierzchni istniejących miejsc parkingowych przy wykorzystaniu istniejących warstw konstrukcyjnych. Zamówienie powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 70

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 zł należy wnosić w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - wykażą należyte wykonanie, w okresie pięciu lat (październik 2001 - październik 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej trzech różnych zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia - z zakresu remontu, budowy lub przebudowy nawierzchni utwardzonych z mieszanek mineralno-asfaltowych, kostki kamiennej, betonowej, itp., z których co najmniej jedna dotyczyłaby powierzchni nie mniejszej niż 3000 m kw. z określeniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), - posiadają i przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000,00 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - dysponują własnymi środkami lub posiadają zdolność kredytową w wysokości minimum 90% wartości ceny ryczałtowej brutto zadeklarowanej przez danego wykonawcę w przedłożonej zamawiającemu ofercie na realizację niniejszego zamówienia, należy to przedstawić w formie informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - skierują do realizacji niniejszego zamówienia osobę na stanowisko kierownika robót, który jest aktualnym członkiem Izby Budowlanej, posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, - posiadają i przedłożą aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628). W przypadku braku takiego zezwolenia, należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego ww. zezwolenie, którego należy wykazać w wykazie osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 ze zm.), - udzielą minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, - wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ; b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; g) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat (październik 2001 - październik 2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech różnych zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia - z zakresu remontu, budowy lub przebudowy nawierzchni utwardzonych z mieszanek mineralno-asfaltowych, kostki kamiennej, betonowej itp., z których co najmniej jedna dotyczyłaby powierzchni nie mniejszej niż 3000 m kw., z określeniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), h) informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 90% wartości ceny ryczałtowej brutto, zadeklarowanej przez danego wykonawcę w przedłożonej zamawiającemu ofercie na realizację niniejszego zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 000 zł wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; j) kopię uprawnień budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, k) kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Budowlanej, wystawionego dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót na przedmiotowym zadaniu, l) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 ze zm.). W przypadku braku takiego zezwolenia, należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego ww. zezwolenie, którego należy wykazać w wykazie osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia, w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 ze zm.), m) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, n) kserokopię dowodu wniesienia wadium, podpisaną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela; dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej w trakcie otwarcia ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 12.2 a, b, c, d, e muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 200 000 zł. Informacja z banku potwierdzająca wysokość środków własnych lub zdolność kredytową składana przez podmioty występujące wspólnie powinna łącznie potwierdzać wysokość 90% wartości ryczałtowej zawartej w ofercie. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej w celu ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikcję można uzyskać pod powyższym adresem internetowym, lub może zostać przekazana po złożeniu wniosku u zamawiającego w formie pisemnej lub faxem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.11.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, ul. Rynek 17-18, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.