Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Trzemeszno: Przebudowa nawierzchni ul. Tumska w Trzemesznie
Numer ogłoszenia: 53226 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejsko - Wiejska Trzemeszno , ul. gen. H. Dąbrowskiego 2, 62-240 Trzemeszno, woj. wielkopolskie, tel. 061 415-43-06, faks 061 415-44-12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzemeszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ul. Tumska w Trzemesznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni ul. Tumska w Trzemesznie na długości 0,133 km - korytowanie - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm - podbudowa dolna z kamienia twardego melafir gr. 15 cm - podbudowa górna z kamienia twardego melafir gr. 8 cm - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aby wykonawca mógł być uznany za uprawnionego do przyznania umowy (udzielenia zamówienia) musi spełniać następujące minimalne warunki uczestnictwa (kryteria kwalifikacyjne): 1.Dysponować następującym sprzętem, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia poniższego potencjału technicznego: - samochód-wywrotka - szt. 2 - zagęszczarki wibracyjne - szt. 2 - walce - szt. 1 - przecinarka do asfaltu - szt. 1 - spycharko-ładowarka na kołach ogumionych - szt. 1 2.Dysponować doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie wykonania nawierzchni, dróg, ulic i placów. Zrealizowane zadania muszą posiadać przynajmniej takie parametry techniczne obiektu co zamawiany przedmiot (nawierzchnia z kostki betonowej) oraz wartość nie mniejszą niż 120 000,00 zł. każda. Załączając dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.Posiadać odpowiedni potencjał kadrowo-kierowniczy lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia rozumiany jako 1 kierownik budowy z wymaganymi prawem uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz dokumentem o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp , 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. wykonywanie samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)kserokopię dowodu wniesienia wadium, 8)w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną - umowa tej spółki. 9)wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (kadra kierowniczo-zarządzająca), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 10)w przypadku zatrudnienia podwykonawcy/-ów - pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy oraz sporządzenie stosownego wykazu wg załączonego wzoru. 11)wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował. 12)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych dalece zbliżonych swoim rodzajem, stopniem skomplikowania organizacyjnego, muszą posiadać przynajmniej takie parametry techniczne co zamawiany przedmiot (nawierzchnia z kostki betonowej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. Dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 4, (5 - jeżeli są podmiotami zbiorowymi), 6 - muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum. Pozostałe wymagane dokumenty może złożyć tylko jeden z członków konsorcjum. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzemeszno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Trzemesznie
ul. Dąbrowskiego 2
62-240 Trzemeszno
pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Trzemesznie ul. Dąbrowskiego 2 62-240 Trzemeszno pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Wierzbie Etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzyżówka
- Odnowa nawierzchni DW Nr 558 na odc. Lipno - Kłokock od km 0+000 do km 5+238, dł. 5,238 km
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Ujazd
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Biała
- Bieżące utrzymanie obiektów mostowych i innych obiektów inżynierskich w Bielsku-Białej oraz roboty budowlane w zakresie modernizacji obiektów mostowych i innych obiektów inżynierskich w Bielsku-Białej
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.