To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2013-12-21
Warszawa: ¦wiadczenie Asysty Technicznej do oprogramowania Sun Java System Calendar Server, Sun Java System Messaging Server.
Numer og³oszenia: 532252 - 2013; data zamieszczenia: 21.12.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 257964 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny O¶rodek Informatyki - Politechnika Warszawska, pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6281802, faks 022 6218657.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie Asysty Technicznej do oprogramowania Sun Java System Calendar Server, Sun Java System Messaging Server..
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: ¦wiadczenie Asysty Technicznej do oprogramowania: Sun Java System Calendar Server Tier 1: 1 to 99999 - Extranet User Perpetual Sun Java System Messaging Server Tier 1: 1 to 99999 - Extranet User Perpetual..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.61.10.00 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ORACLE Polska sp. z o.o., Ul. Przyokopowa 31, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 10379,79
Oferta z najni¿sz± cen±: 10379,79 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 10379,79
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawca jest jedynym podmiotem upowa¿nionym do ¶wiadczenia Asysty Technicznej bêd±cej przedmiotem postêpowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 570/NZ/2025 - Remont instalacji odwodniaj±cej w budynku mieszkalnym przy ul. W³ókienniczej 51 w Warszawie.
- Dostawa, wniesienie i instalacja oraz uruchomienie, sprawdzenie poprawno¶ci funkcjonowania i wzorcowanie fabrycznie nowej komory klimatycznej w budynku laboratoryjnym CIOP-PIB w £odzi
- Wsparcie Zamawiaj±cego w organizacji i przeprowadzeniu szkoleñ on-line dla pracowniczek i pracowników podmiotów leczniczych w zakresie sztucznej inteligencji (AI).
- Sukcesywne dostawy mebli w zakresie sto³ów konferencyjnych i ³±czników
- Naprawa instalacji wodoci±gowej zasilaj±cej w wodê O¶rodek Moczyd³o przy ul. Górczewskiej 69/73 w Warszawie
- Dostawa mebli do dwóch budynków administracyjno-muzealnych na terenie parku w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup us³ugi wsparcia technicznego Producenta dla posiadanych przez Zamawiaj±cego serwerów firmy DELL/EMC.
- Wsparcie serwisowe i Asysta techniczna dla bibliotek i napêdów ta¶mowych
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania, sprzêtu sieciowego wraz z us³ug± wsparcia technicznego oraz akcesoriów komputerowych
- Modernizacja systemu konferencyjnego na sali im. W. Pañki
- Zakup i dostawa: macierzy dyskowej, zasilacza UPS, us³ugi wdro¿enia klastra wysokiej dostêpno¶ci, serwera kopii zapasowych oraz oprogramowania do zarz±dzania i monitorowania infrastruktury IT.
- Zakup us³ug serwisu pogwarancyjnego dla sprzêtu serwerowego
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.