Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Olsztyn: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn
Przebudowa oraz wyposażenie budynku pokoszarowego na cele
dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 53210 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego, ul. Artyleryjska 3c, 10-165 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5343203 w. 35, fax 089 5343320.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.owsiiz.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia niepubliczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn Przebudowa oraz wyposażenie budynku pokoszarowego na cele dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i montaż: Zadanie 1. - 52 zestawów komputerów Zadanie 2. -51 gniazd komputerowych Zadanie 3 -akcesorii (wyposażeń) sieciowych wraz z robocizną Zadanie 4 - akcesorii (wyposażeń) sieciowych Szczegółowy zakres dostaw zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.24.90.00 - Różne oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 9.000,- zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia -załącznik. nr 3 do SIWZ, 4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 6. dowód wniesienia wadium; 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 200.000 zł.; 9. oświadczenie o udzieleniu gwarancji 10.dodatkowe dokumenty wskazane w SIWZ Oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne,wydane zgodnie z porządkiem prawnym obowiązującym w państwie ich pochodzenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.owsiiz.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-165 Olsztyn, ul. Artyleryjska 3c..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 11:00, miejsce: 10-165 Olsztyn, ul. Artyleryjska 3c, pokój 100.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont przepustu w ciągu DP 1464N w msc. Prejłowo gm. Purda w km 14+710.
- Arykuły biurowe
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie
- Usługa opieki serwisowej i nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem aplikacyjnym "Cytolider", oraz usługa serwisowa wraz ze wsparciem technicznym i nadzór autorski systemu PACS Synapse Fuji Film
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 509 w zakresie przebudowy zatok postojowych w ciągu ul. Dworcowej w Młynarach.
- Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych z magazynami energii (łącznie z wykonaniem dokumentacji projektowej) dla budynków biurowych OT KOWR w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnej zapory sieciowej (UTM) - część 3 w ramach zadania Zakup sprzętu sieciowego oraz zasilaczy w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Kłomnice - część II
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby projektu: "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miasto Lubartów" (część I i część II)
- Dostawa sprzętu sieciowego dla Powiatu Staszowskiego oraz odnowienia licencji urządzeń UTM dla jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd "
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Cybinka w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.