Ogłoszenie z dnia 2006-01-27
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: dostawa środków do dezynfekcji Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Solec, do kontaktów: Władysław Wilczyński, ul. Solec 93, 00-382 Warszawa, tel. +48 22 6253111, fax +48 22 6253111, e-mail: zamowienia.publiczne@cmsolec.pl, www.cmsolec.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków do dezynfekcji. 5) Krótki opis: Dostawa środków do dezynfekcji do Szpitala na Solcu w Warszawie przy ul. Solec 93. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 197 766,00 PLN
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 95% termin realizacji - 5%
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 Higiena sp. z o.o., do kontaktów: Iwona Polak-Szeremeta, ul. Korotyńskiego 14, 02-123 Warszawa, tel. +48 22 6598171, fax +48 22 6598171. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 37 739,80 Oferta z najniższą ceną: 37 739,80 / oferta z najwyższą ceną: 51 852,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1A Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S,.A. Wrocław, do kontaktów: Oskar Merończyk, ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, tel. +48 71 3678027, fax +48 71 3677849. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 2 531,76 Oferta z najniższą ceną: 1 155,00 / oferta z najwyższą ceną: 11 730,60 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1B Firma Handlowo-Usługowa Antyseptyka Kastrau sp.j., do kontaktów: Kazimierz Kastrau, ul. Mickiewicza 33, 11-300 Biskupiec, tel. +48 89 7154532, fax +48 89 7153371. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 1 092,00 Oferta z najniższą ceną: 900,00 / oferta z najwyższą ceną: 1 818,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2 Bialmed sp. z o.o., do kontaktów: Ryszard Rogiński, ul. Konopnickiej 11A, 12-230 Biała Piska, tel. +48 87 4239202, fax +48 87 4239202. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 70 908,00 Oferta z najniższą ceną: 45 869,40 / oferta z najwyższą ceną: 77 810,40 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 3 Bialmed sp. z o.o., do kontaktów: Ryszard Rogiński, ul. Konopnickiej 11A, 12-230 Biała Piska, tel. +48 87 4239202, fax +48 87 4239202. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 24 249,00 Oferta z najniższą ceną: 24 249,00 / oferta z najwyższą ceną: 27 692,68 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 4 Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S,.A. Wrocław, do kontaktów: Oskar Merończyk, ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, tel. +48 71 3678027, fax +48 71 3677849. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 3 135,20 Oferta z najniższą ceną: 3 135,20 / oferta z najwyższą ceną: 3 240,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 5 Aesculap Chifa sp. z o.o., do kontaktów: Katarzyna Machniewska-Gajdo, ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, tel. +48 61 4420100, fax +48 61 4423936. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 5 400,00 Oferta z najniższą ceną: 5 400,00 / oferta z najwyższą ceną: 6 210,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 6 Higiena sp. z o.o., do kontaktów: Iwona Polak-Szeremeta, ul. Korotyńskiego 14, 02-123 Warszawa, tel. +48 22 6598171, fax +48 22 6598171. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 3 536,80 Oferta z najniższą ceną: 3 536,80 / oferta z najwyższą ceną: 5 260,80 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 7 Medilab sp. z o.o., do kontaktów: Zbigniew Moroz, ul. Wysockiego 6C, 02-371 Warszawa, tel. +48 22 8110322, fax +48 22 8110322. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 20 600,00 Oferta z najniższą ceną: 20 600,00 / oferta z najwyższą ceną: 24 148,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 8 Hurtownia Farmaceutyczna "Medilab", do kontaktów: Jacek Andrzejewski, ul. Pogonowskiego 90, 90-569 Łódź, tel. +48 42 6373870, fax +48 42 6373870. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 5 133,40 Oferta z najniższą ceną: 5 133,40 / oferta z najwyższą ceną: 5 850,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 9 Higiena sp. z o.o., do kontaktów: Iwona Polak-Szeremeta, ul. Korotyńskiego 14, 02-123 Warszawa, tel. +48 22 6598171, fax +48 22 6598171. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 2 030,00 Oferta z najniższą ceną: 2 030,00 / oferta z najwyższą ceną: 2 951,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 10 Bialmed sp. z o.o., do kontaktów: Ryszard Rogiński, ul. Konopnickiej 11A, 12-230 Biała Piska, tel. +48 87 4239202, fax +48 87 4239202. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 405,00 Oferta z najniższą ceną: 402,30 / oferta z najwyższą ceną: 471,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 104/XVII/Zp1074/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 23.12.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 10 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 184 - 181742 z dnia 23.09.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 19.01.2006
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remonty jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga-Połud
- Wykonanie napraw bieżących poszycia dachowego w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa materiałów elektrycznych i oświetleniowych do doświetlenia przejść dla pieszych na terenie Dzielnicy Bielany w Warszawie
- Zakup, dostawa i wymiana dźwigu osobowego platformowego pionowego CIBES HISS A-5000 rok produkcji 1999 r. dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo-montażowej.
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjno-myjących
- Dostawa wyrobów medycznych. NOZ.25.06.25
- MATERIAŁY OPATRUNKOWE
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Dostawa środków dezynfekcji medycznej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Dostawa płynów infuzyjnych, odżywek, wyrobów medycznych w podziale na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.