To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Warszawa: ZAKUP OPROGRAMOWANIA ADOBE MASTER COLLECTION
Numer ogłoszenia: 531984 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 515536 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych, ul. Nowy Świat 27, 00-029 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8430068, faks 022 8430061.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP OPROGRAMOWANIA ADOBE MASTER COLLECTION.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa na koszt własny pakietów elektronicznego oprogramowania graficznego CS6 Master Collection AOO w ilości 24 szt. licencji. 2. Miejsce dostawy: Warszawa, ul. Nowy Świat 27. 3. Termin dostawy: do dnia 27.12.2012 roku. 4. Główny kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 48.32.20.00-1 Pakiety oprogramowania graficznego 5. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający zrealizowanie całego zakresu przedmiotu umowy, b) wynagrodzenia płatne będzie przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury, c) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Senetic Spółka z o. o. spółka komandytowa, ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61788,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57088,92
Oferta z najniższą ceną: 57088,92 / Oferta z najwyższą ceną: 57088,92
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP. Faktyczne: Zamawiający w ramach realizacji umowy dotacji z MKiDN na dostawę oprogramowania przeprowadził dwa postępowania przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego. Pierwsze, ze względu na wartość zamówienia, obejmowało publikację ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej - zostały złożone dwie oferty - i zakończyło się wyborem najkorzystniejszej oferty. W wyniku rozstrzygnięcia pozostały oszczędności, których wydatkowanie przewidziano w drugim postępowaniu. Dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty spośród czterech złożonych ofert. Rozpiętość cenowa pomiędzy najwyższą i najniższą ofertą wskazuje, iż precyzyjne wyliczenia kwoty wartości zamówienia jest nie możliwe do przewidzenia, ze względu na upusty cenowe, jakie poszczególni dystrybutorzy mają u producenta oprogramowania. W wyniku zakończenia drugiego postępowania i podpisania w dniu 12.12.2012 roku umowy, pozostały oszczędności, przy których wydatkowaniu należy nadal korzystać z przepisów ustawy PZP. Upływający czas na wydatkowanie środków (do 31.12.2012 roku), skutkujący utratą otrzymanego dofinansowania uniemożliwia zastosowanie podstawowych trybów konkurencyjncych. Okoliczności, w wyniku których, uda się Zamawiającemu mimo przeprowadzenia dwóch postępowań zaoszczędzić środki publiczne były nie doprzewidzenia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.