eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZAKUP OPROGRAMOWANIA ADOBE MASTER COLLECTION

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Warszawa: ZAKUP OPROGRAMOWANIA ADOBE MASTER COLLECTION
Numer ogłoszenia: 531984 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 515536 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych, ul. Nowy Świat 27, 00-029 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8430068, faks 022 8430061.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP OPROGRAMOWANIA ADOBE MASTER COLLECTION.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa na koszt własny pakietów elektronicznego oprogramowania graficznego CS6 Master Collection AOO w ilości 24 szt. licencji. 2. Miejsce dostawy: Warszawa, ul. Nowy Świat 27. 3. Termin dostawy: do dnia 27.12.2012 roku. 4. Główny kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 48.32.20.00-1 Pakiety oprogramowania graficznego 5. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół zdawczo - odbiorczy, potwierdzający zrealizowanie całego zakresu przedmiotu umowy, b) wynagrodzenia płatne będzie przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury, c) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Senetic Spółka z o. o. spółka komandytowa, ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61788,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57088,92

  • Oferta z najniższą ceną: 57088,92 / Oferta z najwyższą ceną: 57088,92

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP. Faktyczne: Zamawiający w ramach realizacji umowy dotacji z MKiDN na dostawę oprogramowania przeprowadził dwa postępowania przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego. Pierwsze, ze względu na wartość zamówienia, obejmowało publikację ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej - zostały złożone dwie oferty - i zakończyło się wyborem najkorzystniejszej oferty. W wyniku rozstrzygnięcia pozostały oszczędności, których wydatkowanie przewidziano w drugim postępowaniu. Dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty spośród czterech złożonych ofert. Rozpiętość cenowa pomiędzy najwyższą i najniższą ofertą wskazuje, iż precyzyjne wyliczenia kwoty wartości zamówienia jest nie możliwe do przewidzenia, ze względu na upusty cenowe, jakie poszczególni dystrybutorzy mają u producenta oprogramowania. W wyniku zakończenia drugiego postępowania i podpisania w dniu 12.12.2012 roku umowy, pozostały oszczędności, przy których wydatkowaniu należy nadal korzystać z przepisów ustawy PZP. Upływający czas na wydatkowanie środków (do 31.12.2012 roku), skutkujący utratą otrzymanego dofinansowania uniemożliwia zastosowanie podstawowych trybów konkurencyjncych. Okoliczności, w wyniku których, uda się Zamawiającemu mimo przeprowadzenia dwóch postępowań zaoszczędzić środki publiczne były nie doprzewidzenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.