eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiszDostawa nowego samochodu osobowego dla Gminy Pisz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Pisz: Dostawa nowego samochodu osobowego dla Gminy Pisz
Numer ogłoszenia: 53195 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz , ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241200, 4241223, faks 087 4235429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego samochodu osobowego dla Gminy Pisz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego samochodu osobowego o następujących parametrach: - samochód osobowy, typ limuzyna, fabrycznie nowy, rok produkcji 2009, obręcze kół 16 lub 17 cali, - możliwość przewozu 5 osób wraz z kierowcą, - silnik wysokoprężny o pojemności od 1600 cm3 do 2000 cm3 i mocy nie mniejszej niż 170 KM, - średnie zużycie paliwa na 100 km nie więcej niż 6 litrów w cyklu mieszanym (według danych producenta), - 6 - biegowa manualna skrzynia biegów oraz bieg wsteczny, - maksymalny przebieg do 10 km, - długość całkowita pojazdu maksymalnie 4850 mm, - wysokość całkowita pojazdu maksymalnie 1470 mm, - rozstaw osi nie mniej niż 2750 mm, - fotele kierowcy i pasażera z przodu podgrzewane z regulacją co najmniej przesuwu i kątu pochylenia, - dywaniki pod nogi kierowcy i pasażerów z przodu i z tyłu, - kolor samochodu: odcień czerni, lakier metalizowany lub perłowy, - układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, - elektroniczny układ stabilizujący tor jazdy, - układ kontroli trakcji, - poduszki powietrzne przynajmniej dla kierowcy i pasażera z przodu, boczne poduszki powietrzne przynajmniej z przodu, - elektroniczna blokada zapłonu, - fabrycznie zamontowany centralny zamek wszystkich drzwi ze zdalnym sterowaniem i fabrycznym autoalarmem, - wspomaganie kierownicy, - biksenonowe reflektory przednie, - elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich i tylnych, - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, - klimatyzacja automatyczna, - fabrycznie zamontowany system nawigacji satelitarnej z wyświetlaczem o przekątnej minimalnie 4 i 3/10 cala, z aktualną mapą drogową co najmniej Polski oraz z radioodtwarzaczem CD/MP3, z co najmniej 6 głośnikami, - czujniki parkowania - przód i tył, - podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej, - trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pisz.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5; 12 - 200 Pisz; pok. 39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty na wykonanie zamówienia należy składać w pokoju nr 39 Urzędu Miejskiego w Piszu ul. G. Gizewiusza 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.