eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Edukacja w Powiecie Lidzbarskim krokiem ku przyszłości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-24

Lidzbark Warmiński: Edukacja w Powiecie Lidzbarskim krokiem ku przyszłości
Numer ogłoszenia: 53190 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim , ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7677900, 7677924, faks 089 7677903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlidzbarski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Edukacja w Powiecie Lidzbarskim krokiem ku przyszłości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi edukacyjne i szkoleniowe w ramach projektu nr POKL.09.02.00-28-049/10 pt.: Edukacja w Powiecie Lidzbarskim krokiem ku przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - przeprowadzenie kompleksowej usługi, tj. zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych zawodowych prowadzonych przez Powiat Lidzbarski w zakresie: Zadanie nr 1. Kurs Barmański - dwie grupy: I grupa - 10 uczniów, ilość godzin szkolenia - 24 godziny II - grupa 15 uczniów, ilość godzin szkolenia - 24 godziny Termin rozpoczęcia szkolenia - II kwartał 2011 Miejsce szkolenia: Zespół Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim, Zespół Szkół Zawodowych CKU w Ornecie. Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: A. Część teoretyczna - 8 godzin - Towaroznawstwo żywności - Napoje bezalkoholowe i alkoholowe - Bufet - Bar - Higiena i ochrona środowiska - Nowoczesne wyposażenie techniczne zakładów gastronomicznej - Bhp w gastronomii B. Część praktyczna - 16 godzin. Zadanie nr 2. Kurs Kelnerski - dwie grupy: I grupa -10 uczniów - ilość godzin szkolenia - 18 godzin II grupa - 20 uczniów - ilość godzin szkolenia - 24 godziny Termin rozpoczęcia szkolenia - II kwartał 2011 Miejsce szkolenia: Zespół Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim, Zespół Szkół Zawodowych CKU w Ornecie Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: A. Część teoretyczna - 1/3 godzin - BHP w pracy kelnera - Nowoczesne urządzenia - Posługiwanie się sprzętem do serwowania posiłków - Przygotowanie Sali konsumenckiej - Obsługa konsumenta przy stole - Ogólne wiadomości o potrawach, napojach i ich serwowanie - Organizacja przyjęć okolicznościowych - Obsługa gości hotelowych B. Część praktyczna - 2/3 godzin. Zadanie nr 3. Kurs Kelner- Barman z językiem angielskim- grupa 15 uczniów Termin rozpoczęcia szkolenia - II kwartał 2011 Ilość godzin szkolenia - 90 godzin Miejsce szkolenia - Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Lidzbarku Warmińskim Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: A. Część teoretyczna - 50 godzin - BHP w pracy kelnera - Specyfika i narzędzia pracy barmana, posługiwanie się sprzętem do serwowania posiłków - Klasyfikacja alkoholi, pozostałych składników używanych przez barmanów - Przygotowanie Sali konsumenckiej, dekoracja stołów - Zasady serwowania napojów - Organizacja przyjęć okolicznościowych - Organizacja zakładów gastronomicznych - Obsługa gości w barze - Język angielski (nazewnictwo, angielski w kuchni, restauracji, zwroty grzecznościowe itd.) B. Część praktyczna - 40 godzin. Zadanie nr 4. Kurs fryzjerski - techniki strzyżeń - grupa 10 uczniów Termin rozpoczęcia szkolenia - II kwartał 2011 Ilość godzin szkolenia - 32 godziny Miejsce szkolenia - Zespół Szkół Zawodowych CKU w Ornecie Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: A. Część teoretyczna - 1/3 godzin - Organizacja pracy w salonie fryzjerskim - Różne techniki strzyżeń - Dobór fryzury - Dobór techniki strzyżenia - Pielęgnacja włosów - Modelowanie B. Część praktyczna - 2/3 godzin. Zadanie nr 5. Kurs Prawo Jazdy kat. B - dwie grupy: I grupa - 20 uczniów, II - grupa - 15 uczniów Termin rozpoczęcia szkolenia - II kwartał 2011 Ilość godzin szkolenia - 60 godzin Miejsce szkolenia: Lidzbark Warmiński i Orneta Program szkolenia powinien obejmować co najmniej: A. Część teoretyczna -30 godzin na osobę B. Część praktyczna- 30 godzin na osobę. Zadanie nr 6. Kurs Wózki jezdniowe z napędem silnikowym - grupa 5 uczniów Termin rozpoczęcia szkolenia - III/IV kwartał 2011 Ilość godzin szkolenia - 60 godzin Miejsce szkolenia -Zespół Szkół Zawodowych CKU w Ornecie Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: A. Część teoretyczna - typ i budowa wózków - czynności operatora przy obsłudze wózka przed, w czasie i po pracy z wózkami - ładunek - bhp w pracy B. Część praktyczna - praktyczna nauka jazdy. Zadanie nr 7. Kurs Pracownik Małej i Średniej Firmy- firma symulacyjna - grupa 12 uczniów Termin rozpoczęcia szkolenia - IV kwartał 2011 Ilość godzin szkolenia - 80 godzin Miejsce szkolenia - Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Lidzbarku Warmińskim Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: A. Część teoretyczna - 1/3 godzin - Zasady funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw; prawo pracy, prawo gospodarcze i europejskie - Marketing i reklamy firmy - Podstawy ekonomii, rachunkowości i finansów - Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych - Analiza potrzeb konsumenta i wymagań rynku - Podstawy informatyki z obsługa programów użytkowych B. Część praktyczna. - symulacja zajęć praktycznych 2/3 godzin: - Praca administracyjna - Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych - Prowadzenie księgowości firmy - Handel hurt - detal - magazynowanie - Marketing i reklama - Obsługa kas fiskalnych - Obsługa urządzeń biurowych Zadanie nr 8. Kurs obsługi programu komputerowego dla ekonomistów - 20 uczniów Termin rozpoczęcia szkolenia - IV kwartał 2011 Ilość godzin szkolenia - 16 godzin Miejsce szkolenia - Zespół Szkół Zawodowych CKU w Ornecie Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: A. Część teoretyczna - 1/3 godzin - obsługa programów komputerowych firmy Insert, tj. Rachmistrz, Subiekt, Rewizor, Gratyfikant, - obsługa programu: Płatnik B. Część praktyczna - zajęcia warsztatowe 2/3 godzin. Zadanie nr 9. Kurs Kadry i Płace - grupa 10 uczniów Termin rozpoczęcia szkolenia - II kwartał 2011 Ilość godzin szkolenia - 50 godzin Miejsce szkolenia - Zespół Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: A. Część teoretyczna - 30 godzin - Zagadnienia ogólne z prawa pracy - Nawiązanie stosunku pracy - Ustanie stosunku pracy - Urlopy pracownicze - Dokumentacja personalna - Wynagrodzenia - Czas pracy - Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne B. Część praktyczna - 20 godzin warsztatów z obsługi programów komputerowych Płatnik, Rachmistrz. Zadanie nr 10. Kurs Obsługa kasy fiskalnej i czytników elektronicznych - grupa 10 uczniów Termin rozpoczęcia szkolenia - IV kwartał 2011 Ilość godzin szkolenia - 20 godzin Miejsce szkolenia - Zespół Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: A. Część teoretyczna - 15 godzin - Zagadnienia prawne - Zasady działania urządzeń fiskalnych - Rozliczanie kasy, odpowiedzialność kasjera. B. Część praktyczna - 5 godzin. Zadanie nr 11. Kurs obsługi 3ds Max - grupa 10 uczniów Termin rozpoczęcia szkolenia - IV kwartał 2011 Ilość godzin szkolenia - 16 godzin Miejsce szkolenia - Zespół Szkół Zawodowych CKU w Ornecie Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: A. Część teoretyczna - 1/3 godzin - Interfejs programu 3D Studio max - Tworzenie nowych obiektów - Modyfikacja i edycja siatek obiektów - Ustawianie siatek i kamer w scenie B. Część praktyczna - 2/3 godzin.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych lub inny dokument potwierdzający uprawnienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej dwie usługi szkoleniowe o kierunku tematycznie zgodnym z przedmiotem zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem do przeprowadzenia ww. kursów tj, samochody do nauki jazdy, pojazd jezdniowy, sale wykładowe, place manewrowe, sprzęt kelnerski i barmański; programy komputerowe itp..Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą legitymować się odpowiednimi kwalifikacjami oraz doświadczeniem w postaci przeprowadzenia zajęć w co najmniej 1 szkoleniu w zakresie objętym zamówieniem.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kartę szkolenia o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
  • 3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. Wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, 2. Zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanej usługi, 3. Zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 4. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, Wykonawcy nie przysługuje zmiana wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, 5. Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 6. Zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 7. Zmian korzystnych dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlidzbarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim ul. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, pok. 211.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim ul. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, pok. 201 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.