eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wyposażenie część III na potrzeby rozbudowy pawilonu położniczo-ginekologicznego o część Oddziału Patologii Ciąży oraz przebudowa i remont przyległych pomieszczeń w ramach realizowanego projektu PL07 pn. Rozwój opieki perinatalnej w podregionie szczecińskim - poprawa jakości i dostępności usług medycznych oraz profilaktyka dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 dla SPS ZOZ Zdroje - sprawa nr 1/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-09

Szczecin: Wyposażenie część III na potrzeby rozbudowy pawilonu położniczo-ginekologicznego o część Oddziału Patologii Ciąży oraz przebudowa i remont przyległych pomieszczeń w ramach realizowanego projektu PL07 pn. Rozwój opieki perinatalnej w podregionie szczecińskim - poprawa jakości i dostępności usług medycznych oraz profilaktyka dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 dla SPS ZOZ Zdroje - sprawa nr 1/2016
Numer ogłoszenia: 53126 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4133 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE", ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie część III na potrzeby rozbudowy pawilonu położniczo-ginekologicznego o część Oddziału Patologii Ciąży oraz przebudowa i remont przyległych pomieszczeń w ramach realizowanego projektu PL07 pn. Rozwój opieki perinatalnej w podregionie szczecińskim - poprawa jakości i dostępności usług medycznych oraz profilaktyka dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 dla SPS ZOZ Zdroje - sprawa nr 1/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie część III na potrzeby rozbudowy pawilonu położniczo-ginekologicznego o część Oddziału Patologii Ciąży oraz przebudowa i remont przyległych pomieszczeń w ramach realizowanego projektu PL07 pn. Rozwój opieki perinatalnej w podregionie szczecińskim - poprawa jakości i dostępności usług medycznych oraz profilaktyka dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 dla SPS ZOZ Zdroje. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 11 części zwane pakietami. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie. Wykonawca może złożyć ofertę obejmująca dowolnie wybraną liczbę pakietów. Nr pakietu Nazwa Nr 1.1 Meble standardowe Nr 1.2 Meble medyczne Nr 1.3 Wyposażenie różne Nr 1.4 Kardiomonitory Nr 1.5 Fotele ginekologiczne Nr 1.6 Sprzęt medyczny różny Nr 1.7 KTG + telemetria Nr 1.8 Sprzęt komputerowy Nr 1.9 Zestaw do prezentacji multimedialnych + telewizory Nr 1.10 Lampa zabiegowa jezdna Nr 1.11 Rolety okienne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - Meble standardowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PATMAR Wojciech Marciniak, ul. Swojska 35/10, 70-781 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46351,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48371,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48371,00 / Oferta z najwyższą ceną: 142055,16

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 1.2 - Meble medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KLAMSTED Grzegorz Żuchnik, ul. Pogodna 50A lok. 7, 20-337 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108036,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92534,07

  • Oferta z najniższą ceną: 92534,07 / Oferta z najwyższą ceną: 151732,46

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - Wyposażenie różne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • W, ul. Pokoju 8a/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15311,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16172,62

  • Oferta z najniższą ceną: 16172,62 / Oferta z najwyższą ceną: 18833,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 1.4 - Kardiomonitory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biameditek Sp. z o.o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25154,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22896,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36088,56

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5 - Sprzęt medyczny różny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICAVERA Sp. z o.o. Dahlhausen Group, Ul. Wawrzyniaka 6W, 70-392 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40817,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47031,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47031,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47031,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6 - Fotele ginekologiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICOM Sp. z o.o., Ul. M. Skłodowskiej-Curie 34, 41-819 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55555,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7 - KTG + Telemetria

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICOM Sp. z o.o., Ul. M. Skłodowskiej-Curie 34, 41-819 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 293136,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 316586,88

  • Oferta z najniższą ceną: 316586,88 / Oferta z najwyższą ceną: 316586,88

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8 - Sprzęt komputerowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Xcomp Sp. z o.o. Sp. K., Ul. Białowieska 6b, 71-010 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26165,79

  • Oferta z najniższą ceną: 26165,79 / Oferta z najwyższą ceną: 26165,79

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet 9 - Zestaw do prezentacji multimedialnych + telewizory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Specjalistyczna Hurtownia Medyczna REXOMED Sp. z o.o., Ul. Mączna 31, 70-780 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8211,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12200,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet nr 10 - Lampa zabiegowa jezdna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NaturFarm Piotr Wojciechowski, ul. Jaśminowa 12, 62-070 Dopniewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5292,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5292,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10692,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: Pakiet nr 11 - Rolety okienne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VERTI-POL Robert Poznań, ul. Wiosny Ludów 8/9, 85-858 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7907,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12213,90

  • Oferta z najniższą ceną: 11951,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12213,90

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.