To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-11
Chorzów: Sukcesywne dostawy materiałów
Numer ogłoszenia: 53124 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26948 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny "PGM", ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 757 15 00, faks 032 241 52 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów: Zadanie nr 1 - materiałów instalacyjnych Zadanie nr 2 - materiałów tj. wodomierze Zadanie nr 3 - materiałów tj. zamki i klamki Zadanie nr 4 - materiałów tj. wkręty, śruby i gwoździe Zadanie nr 5 - materiałów tj. blacha i artykuły metalowe Zadanie nr 6 - materiałów tj. tarcica i artykuły drewniane Szacunkowa wielkość dostaw w okresie obowiązywania umowy określona jest w załączniku nr 7, 8, 9, 10, 11 i 12 do SIWZ. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw materiałów wymienionych w ww. załącznikach najpóźniej w następnym dniu od zgłoszenia zamówienia faxem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 44.19.20.00 - Inne różne materiały budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały instalacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JP INSTALACJE IRENA PATRYN JAROSŁAW PATRYN SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JP INSTALACJE IRENA PATRYN JAROSŁAW PATRYN SPÓŁKA JAWNA
- JP-INSTALACJE Sp. Jawna - I. Patryn, J. Patryn, ul. Żeromskiego 14, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31198,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37105,21
Oferta z najniższą ceną: 32553,06 / Oferta z najwyższą ceną: 37354,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały tj. wodomierze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JP INSTALACJE IRENA PATRYN JAROSŁAW PATRYN SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JP INSTALACJE IRENA PATRYN JAROSŁAW PATRYN SPÓŁKA JAWNA
- JP-INSTALACJE Sp. Jawna - I. Patryn, J. Patryn, ul. Żeromskiego 14, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46248,00
Oferta z najniższą ceną: 46248,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64850,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Budowa nowego przyłącza ciepłowniczego oraz budowa wymiennika ciepła w budynku przy ul. Racławickiej 23
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty dekarsko-blacharskie - paczka nr 2
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan.
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - kominy
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty stolarskie - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz elementów zabudowy i wyposażenia technologicznego wnętrza strefy obsługi zwiedzających i punktu gastronomicznego w siedzibie Muzeum
- ZZP.260.1.43.2025 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych z zakresu elektroniki na potrzeby projektu "Branżowe Centrum Umiejętności dla elektroniki"
- 2025 Sukcesywna dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla WSRM w Łodzi w ramach zawartej umowy ramowej
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





