Ogłoszenie z dnia 2006-10-12
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Gdańsk: I część- wykonanie mebli biurowych z dostawą i montażem, II część - wykonanie mebli gabinetowych z dostawą i montażem, III część - dostawa foteli i krzeseł Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Gdański, do kontaktów: Ewa Jakubowska, pok. 121, godz. 7:00 - 15:00, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, tel. 058 5523741, fax 058 5523741, e-mail: zaopatrzenie@univ.gda.pl, www.univ.gda.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.13.12.00 - Regały Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.11.00 - Regały Oryginalny kod CPV: 36.13.13.00 - Blaty Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.12.00 - Blaty Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele Oryginalny kod CPV: 36.11.23.00 - Taborety Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.32.00 - Taborety 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I część- wykonanie mebli biurowych z dostawą i montażem, II część - wykonanie mebli gabinetowych z dostawą i montażem, III część - dostawa foteli i krzeseł. 5) Krótki opis: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ oraz w odpowiednich załącznikach. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 153 454,58 EUR
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 wykonanie mebli biurowych z dostawą i montażem Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZES sp. z o.o., al. Solidarności 15, 15-751 Białystok. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 369 536,78 Oferta z najniższą ceną: 369 536,78 / oferta z najwyższą ceną: 480 711,72 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2 wykonanie mebli gabinetowych z dostawą i montażem Armet - BIS Robert Pstrągowski, ul. Morska 174, 81-222 Gdynia. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 6 716,10 Oferta z najniższą ceną: 6 716,10 / oferta z najwyższą ceną: 11 280,12 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 3 dostawa foteli i krzeseł Zakład Produkcyjno- Handlowo- Usługowy WB- DUET Zakład Melowy, ul. Drogowców 20, 83-400 Kościerzyna. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 114 501,88 Oferta z najniższą ceną: 114 501,88 / oferta z najwyższą ceną: 151 017,70 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3) Data udzielenia zamówienia: 05.12.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 139 - 137595 z dnia 21.07.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 14.08.2006
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa mebli dla Filii nr 28 Biblioteki Kraków położonej przy ul. Komandosów 1 w Krakowie
- Zakup i dostawa regałów metalowych na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
- Zakup i dostawa wyposażenia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





