Og³oszenie z dnia 2017-06-14
Og³oszenie nr 530640-N-2017 z dnia 2017-06-14 r.
Gmina Lublin: Drukowane materia³y promocyjne
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lublin, krajowy numer identyfikacyjny
43101951400000, ul.
Pl. Króla W³adys³awa £okietka
1
,
20-109
Lublin, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
814 663 000, , e-mail
zamowienia@lublin.eu, faks
814 663 001.
Adres strony internetowej (URL): http://lublin.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wniosek nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej w trwale zamkniêtej kopercie za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Miasta Lublin, Biuro Zamówieñ Publicznych, Pl. Litewski 1, pok. nr 8, 20-080 Lublin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Drukowane materia³y promocyjne
Numer referencyjny:
ZP-P-I.271.1.55.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oraz dostawê drukowanych materia³ów promocyjnych dla Gminy Lublin: 1. Ulotka program: Format: A3 sk³adany do A6 (297mm x 420mm sk³adane do 105mm x 148mm) Kolorystyka: CMYK 4+4 druk: offset papier: 120 g ilo¶æ: 25 000 2. Folder: Format po z³o¿eniu: 148 mm x 148 mm Ilo¶æ stron: 48 stron +/- 4 strony + ok³adka Kolorystyka: CMYK 4+4 Oprawa typu zeszytowego (dwie zszywki) Wykoñczenie zewnêtrzne ok³adki: folia matowa + lakier UV Technologia: wnêtrze kreda 90 g/m2, ok³adka kreda 200 g/m2 Nr ISBN (5% VAT) ilo¶æ: 10 000.
II.5) G³ówny kod CPV: 79.80.00.00 - Us³ugi drukowania i powi±zane
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-07-21
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany wed³ug nastêpuj±cego porz±dku: a) Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy drog± mailow± projekt graficzny, nie pó¼niej ni¿ do dnia 12 lipca 2017 r., co równa siê zleceniu wykonania przedmiotu umowy, b) w terminie 1 dnia roboczego od otrzymania projektu Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu proofa ca³o¶ci dla folderu i ulotki, c) Zamawiaj±cy zg³osi Wykonawcy ewentualne uwagi do przed³o¿onego proofa w terminie 1 dnia roboczego od przedstawienia proofa przez Wykonawcê. Brak uwag w tym terminie jest jednoznaczny z akceptacj± proofa, d) Wykonawca wykona i dostarczy druki wraz z wniesieniem do magazynu Zamawiaj±cego, ul Z³ota 2 (do uzgodnienia telefonicznego z Zamawiaj±cym przed dostaw±) w terminie do 5 dni roboczych od akceptacji proofa przez Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ do dnia 21 lipca 2017 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
w odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
w odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
w odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wniosek o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej - w przypadku sk³adania wniosku przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych wspólny wniosek. 2. O¶wiadczenie o czê¶ci zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom. 3. Pe³nomocnictwo: 3.1. do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) 3.2. do wystêpowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty sk³adaj±ce siê na wniosek podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie bêdzie wynikaæ odpowiednio z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 oraz 2 winny byæ przedstawione w formie orygina³u. Pe³nomocnictwa, o których mowa w pkt. 3 winny byæ przedstawione formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przed notariuszem. 5. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) winno byæ z³o¿one w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 6. W przypadku sk³adania wniosku przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie o¶wiadczenie z pkt. III.3) winno byæ z³o¿one przez ka¿dego z Wykonawców. 7. Wniosek nale¿y napisaæ pismem czytelnym w jêzyku polskim. 8. Inne dokumenty sk³adaj±ce siê na wniosek sporz±dzone w jêzyku obcym winny byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu wskazanego przez Zamawiaj±cego w zaproszeniu do licytacji elektronicznej, w wysoko¶ci: 300,00 PLN (s³ownie: trzysta z³otych); 2.Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach: -pieni±dzu; -porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank PEKAO S.A. nr konta 77 1240 1503 1111 0010 0125 3875, tytu³em "Wadium:Drukowane materia³y promocyjne". Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia dokument wadium nale¿y z³o¿yæ w Biurze Zamówieñ Publicznych, Plac Litewski 1, pokój nr 8 przed terminem wskazanym przez Zamawiaj±cego w zaproszeniu do licytacji elektronicznej. 5.Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem zamówieñ publicznych, a w szczególno¶ci: 5.1.gwarancja bêdzie zawiera³a wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówieñ publicznych 5.2.okres wa¿no¶ci gwarancji bêdzie nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± 6.Wadium wniesione w formie porêczenia bankowego, porêczenia spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej lub porêczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem zamówieñ publicznych, a w szczególno¶ci: 6.1.porêczenie bêdzie zawiera³o wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówieñ publicznych 6.2.porêczenie bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci, nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie, o którym mowa w pkt. 1 pomimo zaproszenia go do licytacji elektronicznej, nie zostanie do niej dopuszczony.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
http://licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:http://bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&fid=10109
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pe³nym zakresie mog± korzystaæ wy³±cznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. b) Wykonawca, aby umo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dopuszczenie go do udzia³u w licytacji, winien zarejestrowaæ siê w systemie dostêpnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udzia³u w licytacji winien przekazaæ Zamawiaj±cemu informacjê o swoim loginie. Login winien byæ przekazany Zamawiaj±cemu w oryginalnej pisowni tzn. z zachowaniem pisowni du¿ych i ma³ych liter, numerów, spacji. (zaleca siê zapoznanie z samouczkiem umieszczonym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl) 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równowa¿nej) spe³niaj±cy wymogi techniczne okre¶lone przez producentów przegl±darek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wy¿szej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wy¿szej, z zainstalowan± jedn± z ww. przegl±darek lub przegl±dark± równowa¿n±, pod³±czony do sieci Internet.
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna bêdzie licytacj± 1-etapow±. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia (system nie dokonuje od¶wie¿ania automatycznie, dlatego w celu zapewnienia aktualno¶ci listy post±pieñ, niezbêdne jest samodzielne od¶wie¿anie ekranu). Mo¿liwo¶æ z³o¿enia post±pienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamkniêcia. 3. Oferta z³o¿ona w toku licytacji przestaje wi±zaæ gdy inny Wykonawca z³o¿y³ ofertê korzystniejsz±. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponuj± rzeczywist± cenê oferty brutto wyra¿on± w z³otych oraz ewentualnie w groszach; grosze nale¿y oddzieliæ od z³otych kropk±. Cena brutto musi zawieraæ ostateczn± sumaryczn± cenê obejmuj±c± wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia oraz nale¿ny podatek VAT 23 % (dot. ulotki) oraz 5 % (dot. folderu) (dotyczy podmiotów bêd±cych czynnym podatnikiem VAT), a w szczególno¶ci: a) koszty zwi±zane z zakupem materia³ów, b) koszty zwi±zane z przygotowaniem do druku, przygotowaniem i dostarczeniem wydruków próbnych do akceptacji, drukiem, c) koszty dostawy na adres wskazany przez Zamawiaj±cego wraz z wniesieniem do magazynu. 5. Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê winna byæ ni¿sza od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotê minimalnego post±pienia. 6. W toku licytacji Zamawiaj±cy za po¶rednictwem platformy licytacyjnej na bie¿±co bêdzie przekazywa³ wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji z³o¿onych przez nich ofert, liczbie Wykonawców bior±cych udzia³ w licytacji elektronicznej, a tak¿e o cenach z³o¿onych ofert, z tym ¿e do momentu zamkniêcia licytacji nie ujawni informacji umo¿liwiaj±cych identyfikacjê Wykonawców. 7. Zamawiaj±cy przyj±³ cenê wywo³awcz± brutto za ca³o¶æ w wysoko¶ci 11 927,30 PLN. 8. Wysoko¶æ minimalnego post±pienia: wynosi 100,00 PLN (s³ownie: sto z³otych). 9. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê brutto.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa
Czas trwania: 10 minut
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: 2017-06-22 godzina: 10:30:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
5 dni od daty przekazania zaproszeñ o godz. 12:00
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:Zamawiaj±cy zamyka licytacjê po up³ywie 10 minut, licz±c od terminu otwarcia licytacji.
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Umowa nr ......./17 Zawarta w dniu......................................pomiêdzy: Gmin± Lublin z siedzib±: Plac Króla W³adys³awa £okietka 1, 20-109 Lublin, NIP 946-25-75-811, REGON 431019514, reprezentowan± przez: ...................................................... zwan± w dalszej czê¶ci umowy Zamawiaj±cym, a ........................ reprezentowanym przez Pana/Pani± ........................ zwanym w dalszej czê¶ci umowy Wykonawc±. § 1 Umowa niniejsza zostaje zawarta po przeprowadzeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej, zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), w wyniku którego oferta Wykonawcy zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. § 2 1. Przedmiotem umowy jest s± drukowane materia³y promocyjne. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oraz dostawê drukowanych materia³ów promocyjnych dla Gminy Lublin: 1. Ulotka program: Format: A3 sk³adany do A6 (297mm x 420mm sk³adane do 105mm x 148mm) Kolorystyka: CMYK 4+4 druk: offset papier: 120 g ilo¶æ: 25 000 2. Folder: Format po z³o¿eniu: 148 mm x 148 mm Ilo¶æ stron: 48 stron +/- 4 strony + ok³adka Kolorystyka: CMYK 4+4 Oprawa typu zeszytowego (dwie zszywki) Wykoñczenie zewnêtrzne ok³adki: folia matowa + lakier UV Technologia: wnêtrze kreda 90 g/m2, ok³adka kreda 200 g/m2; Nr ISBN (5%VAT) ilo¶æ: 10 000 3. Wykonawca jest zobowi±zany do: a) wykonania i przedstawienia Zamawiaj±cemu proofów, o których mowa w § 3 ust. 1 lit. b), b) wykonania druków po akceptacji przez Zamawiaj±cego przed³o¿onych proofów, c) dostawy druków do siedziby Zamawiaj±cego wraz z wniesieniem do magazynu. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu Umowy okre¶la za³±cznik nr 1 do niniejszej Umowy - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca/Podwykonawca zobowi±zuje siê do zatrudnienia w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umów o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na bezpo¶redniej obs³udze maszyn i urz±dzeñ do sk³adania (³amania), a tak¿e drukowania. 5. Wykonawca/Podwykonawca w terminie 3 dni, licz±c od dnia zawarcia niniejszej umowy zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób, o których mowa w ust.4, tj. po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em kserokopii umów o pracê lub o¶wiadczeñ tych osób, ¿e s± zatrudnione na podstawie umowy o pracê. 6. W celu kontroli zatrudnienia osób wykonuj±cych wskazane ust. 4 czynno¶ci Zamawiaj±cy mo¿e w szczególno¶ci ¿±daæ od Wykonawcy pisemnych wyja¶nieñ co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 4, okazania dokumentów potwierdzaj±cych bie¿±ce op³acanie sk³adek i nale¿nych podatków z tytu³u zatrudnienia w/w osób wyznaczaj±c mu w tym celu stosowny termin nie d³u¿szy ni¿ 7 dni. 7. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 5 i 6 bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kary umownej w wysoko¶ci 2000 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych). § 3 1. Przedmiot umowy zostanie wykonany wed³ug nastêpuj±cego porz±dku: a) Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy drog± mailow± projekt graficzny, nie pó¼niej ni¿ do dnia 12 lipca 2017 r., co równa siê zleceniu wykonania przedmiotu umowy, b) w terminie 1 dnia roboczego od otrzymania projektu Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu proofa ca³o¶ci dla folderu i ulotki, c) Zamawiaj±cy zg³osi Wykonawcy ewentualne uwagi do przed³o¿onego proofa w terminie 1 dnia roboczego od przedstawienia proofa przez Wykonawcê. Brak uwag w tym terminie jest jednoznaczny z akceptacj± proofa, d) Wykonawca wykona i dostarczy druki wraz z wniesieniem do magazynu Zamawiaj±cego, ul Z³ota 2 (do uzgodnienia telefonicznego z Zamawiaj±cym przed dostaw±) w terminie do 5 dni roboczych od akceptacji proofa przez Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ do dnia 21 lipca 2017 r. 2. W przypadku wniesienia przez Zamawiaj±cego uwag do proofa, o których mowa w ust. 1. pkt c) Wykonawca przedstawia poprawiony proof do akceptacji, zgodnie z terminami okre¶lonymi w ust.1 pkt b) i c). 3. Dopuszcza siê jednokrotne powtórzenie procedury poprawkowej, z zastrze¿eniem sytuacji okre¶lonej w § 9 ust. 2. § 4 1. Zamawiaj±cy do kontaktów z Wykonawcami wyznacza Pana Micha³a Cu¿ytka, pracownika Kancelarii Prezydenta Urzêdu Miasta Lublin, tel. 81 466-19-34, e-mail: m.cuzytek@lublin.eu oraz Pana Krzysztofa Bilskiego, pracownika Kancelarii Prezydenta Urzêdu Miasta Lublin, tel. 81 466-19-04, e-mail: kbilski@lublin.eu. 2. Z uwagi na istotn± rolê wysokiego standardu wykonania zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do weryfikacji materia³ów, wydruków próbnych na wszystkich etapach produkcji oraz jako¶ci wykonania zamówienia. § 5 1. Wykonawca dostarczy wraz z wniesieniem przedmiot umowy do magazynu Zamawiaj±cego, znajduj±cego siê przy ul. Z³ota 2, Lublin (do uzgodnienia telefonicznego z Zamawiaj±cym przed dostaw±), we w³asnym zakresie, na w³asny koszt i ryzyko. 2. Przedmiot umowy zostanie dostarczony w opakowaniach zbiorczych oznaczonych etykiet± zawieraj±c± opis zawarto¶ci (opis przedmiotu, ilo¶æ sztuk). Etykieta zostanie umieszczona na dwóch przeciwleg³ych bokach paczki. § 6 1. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony w formie protoko³u zdawczo- odbiorczego (za³±cznik nr 2 do umowy) podpisanego przez przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy. Protokó³ zostanie podpisany przez przedstawiciela Zamawiaj±cego po wcze¶niejszym sprawdzeniu ilo¶ci i jako¶ci dostarczonego przedmiotu zamówienia najpó¼niej 2 dni robocze po dostawie. 2. W przypadku zg³oszenia zastrze¿eñ co do ilo¶ci oraz jako¶ci dostarczonego przedmiotu umowy Wykonawca zostanie poinformowany o tym fakcie drog± telefoniczn±. Wykonawca wraz z przedstawicielem Zamawiaj±cego sporz±dz± protokó³, w którym opisane zostan± stwierdzone braki lub wady oraz ustalony zostanie termin ich usuniêcia nie d³u¿szy ni¿ 7 dni. Wykonawca odbierze wadliwie wykonany przedmiot umowy na swój koszt z magazynu Zamawiaj±cego. 3. Po usuniêciu powy¿szych braków lub wad Wykonawca ponownie zg³osi do odbioru przedmiot umowy na swój koszt. Procedura czynno¶ci odbioru zostanie powtórzona, w tym wypadku bêd± mia³y zastosowanie postanowienia umowy, o których mowa w §11 ust.1 pkt. 1 lit a). § 7 1. Z tytu³u nale¿ytego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w kwocie...................... brutto, p³atne po realizacji przedmiotu umowy, w tym podatek VAT 23 % (dot. ulotki) oraz 5 % (dot. folderu). 2. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e cena oferty zawiera wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia oraz nale¿ny podatek VAT 23 % (dot. ulotki) oraz 5 % (dot. folderu) (dotyczy podmiotów bêd±cych czynnym podatnikiem VAT), a w szczególno¶ci: a) koszty zwi±zane z zakupem materia³ów, b) koszty zwi±zane z przygotowaniem do druku, przygotowaniem i dostarczeniem wydruków próbnych do akceptacji, drukiem, c) koszty dostawy na adres wskazany przez Zamawiaj±cego wraz z wniesieniem do magazynu. 3. Zap³ata wynagrodzenia nast±pi w terminie 14 (s³ownie: czternastu) dni od daty z³o¿enia przez Wykonawcê prawid³owo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiaj±cego, przy czym Wykonawca jest uprawniony do wystawienia faktury VAT po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy zgodnie z § 5 umowy. 4. Podstaw± zap³aty faktury przez Zamawiaj±cego jest protokó³ zdawczo - odbiorczy, o którym mowa w § 5 ust.1, podpisany przez obie strony umowy bez uwag i zastrze¿eñ. 5. Wynagrodzenie o którym mowa w § 7 pkt 1 p³atne bêdzie ze ¶rodków zaplanowanych w bud¿ecie miasta Lublin na 2017 r., dzia³ 750, rozdzia³ 75075 § 4300 zadanie: wydatki bie¿±ce w ramach promocji miasta. Wykonawca nie mo¿e przenie¶æ wierzytelno¶ci wynikaj±cych z niniejszej umowy na osobê trzeci± bez zgody Zamawiaj±cego. § 8 1. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia bêd±cego przedmiotem niniejszej umowy podwykonawcom. 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ na zasadach ogólnych za jako¶æ i terminowo¶æ prac, które realizuje przy pomocy podwykonawców. 4. Wykonawca na dzieñ zawarcia niniejszej umowy zgodnie z o¶wiadczeniem z³o¿onym w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, zamierza powierzyæ ni¿ej wskazanym Podwykonawcom nastêpuj±cy zakres zamówienia: 1) . ..................................................... 2) ...................................................... § 9 1. Odst±pienie od umowy przez Zamawiaj±cego z winy Wykonawcy mo¿e nast±piæ je¿eli Wykonawca nie dotrzymuje warunków umowy. Odst±pienie od umowy mo¿e nast±piæ w terminie 2 dni od powziêcia wiadomo¶ci o okoliczno¶ciach uzasadniaj±cych odst±pienie. 2. Odst±pienie od umowy przez Zamawiaj±cego mo¿e nast±piæ równie¿ po trzykrotnym braku akceptacji proofa przed³o¿onego przez Wykonawcê. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ istotnemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu, zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca mo¿e za¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. 5. W przypadku odst±pienia od umowy lub niewykonania umowy przez Wykonawcê z przyczyn le¿±cych po jego stronie, Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie jedynie za dostarczon± i odebran± czê¶æ przedmiotu umowy. § 10 1. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie przedmiotu umowy. 2. Wykonawca ponosi wobec Zamawiaj±cego pe³n± odpowiedzialno¶æ za wyrz±dzone szkody bêd±ce nastêpstwem nienale¿ytego wykonania czynno¶ci objêtych niniejsz± umow±, ocenianego w granicach przewidzianych przez Kodeks Cywilny. 3. Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± za odst±pienie od umowy z przyczyn zale¿nych od Wykonawcy w wysoko¶ci 10% ³±cznego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 7 ust.1. 4. Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy karê umown± za odst±pienie od umowy z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego w wysoko¶ci 10% ³±cznego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 7 ust.1 z zastrze¿eniem sytuacji opisanych w §9. § 11 1. Strony ustalaj± nastêpuj±ce zasady odpowiedzialno¶ci za nieterminowe lub nienale¿yte wykonanie umowy: 1) Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zap³aty Zamawiaj±cemu kary umownej: a) za zw³okê w wykonaniu przedmiotu umowy - w wysoko¶ci 0,5% wynagrodzenia brutto okre¶lonego w §7 ust. 1 za ka¿dy dzieñ zw³oki w stosunku do terminów okre¶lonych w §3 ust. 1 lit. b) i d), b) za dostawê druków niezgodnych z proofami zaakceptowanymi przez Zamawiaj±cego lub w ilo¶ci nieodpowiadaj±cej przedmiotowi umowy okre¶lonemu w §2 - w wysoko¶ci 10% wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 7 ust. 1, 2) Zamawiaj±cy bêdzie zobowi±zany do zap³aty Wykonawcy kary umownej w wysoko¶ci 0,5% wynagrodzenia brutto nale¿nego za wykonanie umowy okre¶lonego w § 7 ust. 1 za ka¿dy dzieñ zw³oki w stosunku do terminów okre¶lonych w § 3 ust 1 lit. a) i c). 2. Za nieterminowe p³atno¶ci faktur Wykonawca ma prawo naliczyæ odsetki ustawowe. § 12 Strony mog± dochodziæ na zasadach ogólnych odszkodowañ przewy¿szaj±cych kary umowne. § 13 1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron wyra¿on± w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zakazana jest istotna zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze¿eniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2) - 6) ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz z zastrze¿eniem § 14. § 14 1. Strony przewiduj± nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: - dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie. 2) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto okre¶lonego z § 7 ust.1. 2. Zmiany umowy przewidziane w ust.1 dopuszczalne s± na nastêpuj±cych warunkach: ad pkt 1) - zmiana terminu realizacji zamówienia o okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania, ad pkt 2) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê. § 15 W sprawach nieuregulowanych niniejsz± umow± bêd± mia³y zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy Prawo zamówieñ publicznych i innych obowi±zuj±cych w tym zakresie przepisów prawa. § 16 Spory wynik³e w toku realizacji niniejszej umowy rozstrzygane bêd± przez s±d w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego. § 17 Umowê sporz±dzono w trzech jednobrzmi±cych egzemplarzach, w tym dwa dla Zamawiaj±cego i jeden dla Wykonawcy.
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Nie ma wymogu wnoszenia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewiduj± nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: - dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie. 2) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto. 2. Zmiany umowy dopuszczalne s± na nastêpuj±cych warunkach: ad pkt 1) - zmiana terminu realizacji zamówienia o okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania, ad pkt 2) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-06-22, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Osob± upowa¿nion± do kontaktowania siê z wykonawcami jest w zakresie procedury: p. Pawe³ Patyra - Biuro Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 16. 2. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci og³oszenia o zamówieniu. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej pod warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci og³oszenia o zamówieniu wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej, ni¿ do koñca dnia 19.06.2017 r. 2.1.Przed³u¿enie terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania zapytañ, o których mowa w pkt. 2. 2.2. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami zamawiaj±cy udostêpniana na stronie internetowej zamawiaj±cego: http://bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&fid=10109.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzêdzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla u¿ytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Paw³± II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeñ w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





