eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójKonserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego, parkowego i świątecznego na terenie miasta i gminy Lądek Zdrój

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Lądek-Zdrój: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego, parkowego i świątecznego na terenie miasta i gminy Lądek Zdrój
Numer ogłoszenia: 530408 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 469640 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, faks 074 8147418.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego, parkowego i świątecznego na terenie miasta i gminy Lądek Zdrój.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Lądek Zdrój: a. ilość punktów oświetleniowych - r a z e m: 1.298 pkt, w tym: ul. Bema - sodowe 70W - 7 szt., ul. Broniewskiego - sodowe 70W - 9 szt., ul. Brzozowa - sodowe 70W - 5 szt., ul. Ceglana - sodowe 70W - 1 szt., ul. Cicha - sodowe 70W - 7 szt., ul. Cienista - sodowe 70W - 9 szt., ul. Fabryczna - sodowe 70W - 22 szt., ul. Fiołkowa - sodowe 70W - 3 szt., ul. Gerberów - sodowe 70W - 11 szt., ul. Górzysta - sodowe 70W - 7 szt. ul. Graniczna - sodowe 100W - 18 szt., ul. Gwieździsta - sodowe 70W - 2 szt., ul. Jadwigi - sodowe 70W - 10 szt., pl. Jagielloński - sodowe 70W - 3 szt., ul. Klonowa - sodowe 100W - 13 szt., ul. Kłodzka - sodowe 100W - 30 szt., 150W - 30 szt., ul. Kolejowa - sodowe 70W - 4 szt., Ul. Konopnickiej - sodowe 100W - 25 szt., ul. Kopernika - sodowe - 70W - 9 szt., ul. Kosmonautów- sodowe - 70W - 6 szt., ul. Kościelna - sodowe - 70W - 17 szt., ul. Kościuszki- sodowe - 100W - 40 szt., 150W - 48 szt., ul. Krótka - sodowe - 70W - 2 szt., ul. Lipowa - sodowe - 70W - 15 szt., ul. Łąkowa - sodowe - 100W - 12 szt., ul. Makowa - sodowe - 70W - 4 szt., pl. Mariański - sodowe - 70W - 5 szt., al. Marzeń- sodowe - 70W - 11 szt., ul. Mickiewicza- sodowe - 100W - 20 szt., 150W - 31 szt., ul. Miła- sodowe - 70W - 4 szt., ul. Moniuszki- sodowe - 70W - 9 szt., ul. Nadbrzeżna- sodowe - 70W - 16 szt., ul. Niezapominajek - sodowe - 70W - 14 szt., ul. Ogrodowa- sodowe - 100W - 36 szt., ul. Orla- sodowe - 70W - 7 szt., ul. Ostrowicza - sodowe - 70W - 3 szt., ul. Paderewskiego - sodowe - 70W - 6 szt., pl. Partyzantów- sodowe - 70W - 5 szt., ul. Polna- sodowe - 70W - 17 szt., ul. Powstańców Wlkp.. - sodowe - 70W - 7 szt., ul. Przechodnia- sodowe - 70W - 8 szt., ul. Rataja- sodowe - 70W - 14 szt., ul. Rynek- sodowe - 70W - 16, ledowe 50W - 4 szt., pl. Skłodowskiej-Curie- sodowe - 70W - 3 szt., ul. Słodowa - sodowe - 70W - 12 szt., ul. Słoneczna- sodowe - 70W - 4 szt., ul. Słowackiego - sodowe - 70W - 3 szt., ul. Spacerowa- sodowe - 70W - 11 szt., ul. Storczyków - sodowe - 70W - 3 szt., ul. Strażacka - sodowe - 70W - 4 szt., ul. Śnieżna - sodowe - 70W - 25 szt., ul. Świerczewskiego - sodowe - 70W - 12 szt., ul. Trzech Wieszczy- sodowe - 70W - 3 szt., ul. Węglowa- sodowe - 70W - 8 szt., ul. Widok - sodowe - 100W - 27 szt., ul. Wiejska - sodowe - 70W - 37 szt., ul. Wolności - sodowe - 70W - 24 szt., ul. Zamenhofa- sodowe - 70W - 8 szt., ul. Zamkowa - sodowe - 70W - 12 szt., ul. Zdrojowa- sodowe - 70W - 8 szt., ul. Zwycięstwa - sodowe - 70W - 16 szt., ul. Żwirki i Wigury - sodowe - 70W - 9 szt., Stójków- sodowe - 70W - 9 szt., 100W - 37 szt., Trzebieszowice - sodowe - 100W - 90 szt., Radochów - sodowe - 100W - 66 szt., Konradów - sodowe - 100W - 95 szt., Park Jana Pawła II - sodowe - 70W - 78 szt., Park 1000-lecia - sodowe - 70W - 61 szt., Park Jerzego - sodowe - 70W - 20 szt., szafki oświetleniowe z zegarami astronomicznymi: Lądek Zdrój - 15 szt., Radochów - 2 szt., Konradów - 3 szt. zegary zmierzchowe w stacjach transformatorowych TAURON Dystrybucja - Trzebieszowice - 8 szt. 2. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca winien zapewnić: 1) świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej oraz regulację czasu załączania i wyłączania w szafkach oświetleniowych na wniosek Zamawiającego; 2) właściwy stan opraw oświetleniowych i ich elementów nie powodujący powstania zjawiska olśnienia i zmniejszenia żywotności źródeł światła; 3) właściwy stan opraw nie powodujący nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego; 4) właściwy stan urządzeń oświetleniowych gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia; 5) właściwy stan techniczny (w razie potrzeby uzupełnienie ubytków) fundamentów szaf oświetleniowych i słupów; 6) właściwy stan techniczny, zgodny z obowiązującymi przepisami, zabezpieczeń i urządzeń oświetleniowych, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń bez zagrożenia dla osób postronnych; 7) prawidłowe położenie opraw oświetleniowych, pozwalające na zachowanie wystarczającej równomierności oświetlenia; 8) prawidłowe położenie źródeł światła i odbłyśników w oprawach, pozwalające zapewnić wysoką sprawność świetlną opraw oświetleniowych i odpowiedniej ochrony przed olśnieniem; 9) estetyczny wygląd urządzeń w trakcie trwania umowy, tj.: a. czyste klosze i korpusy (minimum 1 raz w roku mycie kloszy); b. pozamykane wnęki słupowe i szafy oświetleniowe; c. wypionowane, czyste słupy; d. metalowe części urządzeń bez śladu kolizji; 10) prawidłowe i czytelne oznakowanie: obwodów w szafach oświetleniowych, słupów oświetleniowych, szaf oświetleniowych; 11) dyspozycyjność przez całą dobę; 12) przycinanie gałęzi, kształtowanie korony drzew znajdujących się w strumieniu światła poszczególnych punktów świetlnych - zgodnie z zakresem prac pielęgnacyjnych wynikającym z art. 82 ust. 1a ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody; 13) bieżące informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych powodujących czasowe zaciemnienie ulic; 14) likwidację zagrożeń dla osób postronnych, tzn. wykonanie niezbędnych i odpowiednich zabezpieczeń, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany lub przekręcony wysięgnik, zwisający lub zniszczony klosz lub cała oprawa, itp.), w czasie maksymalnie 12 godz. od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia do Zamawiającego; 15) likwidację zagrożenia dla osób postronnych wynikającego z otwartej lub rozbitej szafy oświetleniowej, otwartej lub uszkodzonej wnęki bezpiecznikowej w czasie maksymalnie 12 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu, wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia do Zamawiającego; 16) wykonanie pomiarów (skuteczności i działania ochrony przeciwporażeniowej oraz rezystancji uziemień roboczych i ochronnych) określonych w odpowiednich przepisach dotyczących eksploatacji urządzeń elektrycznych; 17) kontrolę sprawności oświetlenia na terenie miasta i gminy Lądek Zdrój i okresowe (raz na 6 miesięcy) składanie raportów Zamawiającemu; 18) usunięcie w czasie maksymalnie 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia wraz ze zwrotnymi potwierdzeniami do Zamawiającego, przypadków świecenia opraw poza ustalonymi godzinami, z wyjątkiem sytuacji, gdy świecenie to uzgodnione jest z Zamawiającym; 19) usunięcie w czasie maksymalnie 12 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia wraz ze zwrotnym potwierdzeniem usunięcia do Zamawiającego przypadków zaciemnienia ciągu opraw (awaria bezpiecznika, zegara, stycznika); 20) w przypadku, kiedy elementy lub urządzenia nie są już dostępne na rynku Wykonawca może zastosować elementy lub urządzenia dostępne na rynku o innych parametrach zbliżonych do urządzenia lub elementu uszkodzonego; 21) Materiały na potrzeby konserwacji zapewni Wykonawca w pełnym zakresie. Wykonawca winien stosować tylko fabrycznie nowe urządzenia i materiały, posiadające wymagane atesty i certyfikaty; 22) Wykonawca winien stosować do opraw: - lampy wysokoprężne sodowe o wysokiej skuteczności świetlnej - 70 W, 100 W, 150 W; - lampy LED - 50 W; 23) U w a g a: w ramach przedmiotu zamówienia nie przewiduje się malowania słupów oświetleniowych, poza ewentualnymi przypadkami wymiany słupów spowodowanymi uszkodzeniami wskutek wyeksploatowania oraz wandalizmu; 24) Wykonawca, w terminie 3 miesiące od podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, przedstawi Zamawiającemu aktualną instrukcję eksploatacji oświetlenia ulicznego z uwzględnieniem organizacji pracy na wspólnej sieci z TAURON Dystrybucja Oddział w Wałbrzychu - zaakceptowaną przez przedstawiciela TAURON Dystrybucja. 25)Wykonawca ma obowiązek prowadzenia na bieżąco książki eksploatacji przedmiotu zamówienia zawierającej co najmniej krótki opis wykonywanych prac, termin wykonania oraz podpis wykonawcy. 26) Wykonawca ma obowiązek wykonania i przedłożenia w formie elektronicznej wykazu wszystkich punktów oświetleniowych znajdujących się na terenie gminy w terminie 1 roku od podpisania umowy. Wykaz powinien zawierać zdjęcie punktu oświetleniowego, numer porządkowy, lokalizację (nazwa ulicy), rodzaj źródła światła. 27) Z zakresu w/w konserwacji wyłączone są naprawy uszkodzeń oświetlenia ulicznego spowodowane aktami wandalizmu, wypadkami drogowymi czy siłami wyższymi, jak również naprawy opraw oświetleniowych objętych gwarancją. Wykonawca będzie jednak zobowiązany zgłaszać Zamawiającemu wszelkie zauważone tego typu awarie z krótkim opisem. 3. konserwacja i utrzymanie oświetlenia świątecznego na terenie miasta Lądek Zdrój: 1) ilość elementów oświetlenia świątecznego: - dekoracje na latarniach ulicznych i podwieszonych na wysięgnikach nad ulicami - 57 szt., - girlandy żarówkowe - 3 szt. o łącznej długości 85 m, - choinka na Rynku w Lądku Zdroju - 1 kpl. 2) oświetlenie przy schodach-zejściu na teren rekreacyjny przy ul. Klonowej w Lądku Zdroju - 1 kpl. 3) oświetlenie obiektów zabytkowych: most św. Jana (1 szt. - oprawa zamontowana na ścianie budynku przy ul. Krótkiej), figura Klahra na Rynku (3 szt. lamp), figura św. Jerzego przy ul. Kościuszki (1 szt.), kamienica Rynek 13 (2 szt.), Ratusz (2 szt.). 4) W zakres prac podstawowych wchodzi: - pobranie elementów oświetlenia świątecznego z siedziby Zamawiającego, - przegląd elementów oświetlenia świątecznego, - wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego, - zainstalowanie elementów oświetlenia świątecznego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - do dnia 06 grudnia każdego roku, - bieżące utrzymywanie elementów oświetlenia świątecznego w stanie sprawności, - demontaż elementów oświetlenia świątecznego - do dnia 15 lutego każdego roku, - złożenie elementów oświetlenia świątecznego w siedzibie Zamawiającego i zabezpieczenie ich przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem; 4. Informacje dodatkowe: 1) Usługa winna być zrealizowana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2) Wykonawca ma obowiązek okazać w stosunku do użytych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności, lub certyfikat zgodności z Polską Normą, lub aprobatę techniczną, lub świadectwo dopuszczenia do stosowania. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu przedmiotu zamówienia polegającej na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości punktów oświetleniowych bądź elementów oświetlenia świątecznego: - punkty oświetleniowe o 5% w okresie trwania umowy - elementy oświetlenia świątecznego o 40% w okresie trwania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FELEKTRIM Sławomir Felusiak, ul. Nadbrzeżna 14, 57-550 Stronie Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 251209,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172505,21

  • Oferta z najniższą ceną: 172505,21 / Oferta z najwyższą ceną: 301116,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.