Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Sochaczew: nabiał, masło
Numer ogłoszenia: 530206 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie , ul. Batalionów Chłopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8649521, faks 046 8649525.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nabiał, masło.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleko 2%, Pakowane w folie, min. okres przydatności do spożycia 4 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu) 2. Śmietana 18% 200-250 g min. okres przydatności do spożycia 4 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu) 3. Ser biały półtłusty, pakowany w pergamin, min. okres przydatności do spożycia 7 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu) 4. Ser żółty, twardy min. okres przydatności do spożycia 30 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu) 5. Serek topiony 100 g min. okres przydatności do spożycia 30 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu) 6. Serek śmietankowo-kremowy, jogurtowy, naturalny 120-130 g min. okres przydatności do spożycia 20 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu) 7. Serek homogenizowany naturalny bez cukru 150-180 g min. okres przydatności do spożycia 15 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu) 8. Ser homogenizowany (waniliowy, truskawkowy, morelowy) 150-180 g min. okres przydatności do spożycia 15 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu) 9. Jogurt owocowy 110-160 g min. okres przydatności do spożycia 20 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu) 10. Jogurt naturalny bez cukru 110-160g min. okres przydatności do spożycia 20 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu) 11. Kefir 120-190 g min. okres przydatności do spożycia 10 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu) 12. Masło 82% tłuszczu 200 g Bez dodatków tłuszczów roślinnych, min. okres przydatności do spożycia 10 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.14.00 - Mleko półtłuste 15.53.00.00 - Masło 15.54.00.00 - Produkty serowarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać się: a) dysponowaniem obiektem do produkcji i sprzedaży przedmiotu zamówienia b) dysponowaniem środkiem transportu do przewozu artykułów spożywczych dopuszczonym przez Inspektora Powiatowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Decyzja Inspektora Powiatowego dopuszczającego obiekt do produkcji i sprzedaży przedmiotu zamówienia 2. Decyzja Inspektora Powiatowego dopuszczająca środek transportu do przewozu artykułów spożywczych; 3. Deklaracji o wdrożeniu systemu HACCP
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiany cen spowodowanych zmianami przepisów podatkowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsochaczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chłopskich 3/7, pok. 132.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2013 godzina 11:00, miejsce: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chłopskich 3/7, pok. 143 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- ZABRANIE, TRANSPORT I PRZEKAZANIE UPRAWNIONEMU PODMIOTOWI, KTÓRY POSIADA ZEZWOLENIE NA ZBIERANIE LUB ZEZWOLENIE NA PRZETWARZANIE ODPADÓW
- Dostawa i montaż defibrylatora z opcją teletransmisji dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Nadzór nad realizacją zadania: Modernizacja chodników i drogi na terenie ZS CKP w Sochaczewie
- MODERNIZACJA O/PEDIATRYCZNEGO I O/WEWNĘTRZNO-KARDIOLOGICZNEGO W ZOZ W SOCHACZEWIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ- WYBUDUJ". Zadanie realizowane przy wsparciu finansowym CPK w ramach programu ZDROWIE 2
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3826W Orłów - Rokotów - Etap II"
- Remont drogi powiatowej nr 3819W Ruszki - Rybno
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy i jaj świeżych.
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem w okresie od dnia 01 września 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku" - z podziałem na 6 części.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego w Tyszowcach
- Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 2 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Mleko półtłuste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.