To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-15
Inowrocław: Obiady abonamentowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu oraz osób uczęszczających do Środowiskowego Domu Samopomocy w Inowrocławiu w 2016 r
Numer ogłoszenia: 5301 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178211 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obiady abonamentowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu oraz osób uczęszczających do Środowiskowego Domu Samopomocy w Inowrocławiu w 2016 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są obiady abonamentowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu oraz osób uczęszczających do Środowiskowego Domu Samopomocy w Inowrocławiu w 2016 r. Zamówienie składa się z czterech części: a) 1 cześć zamówienia: Przygotowanie i wydawanie obiadów abonamentowych/gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przygotowanie i wydawanie obiadów abonamentowych/posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. od poniedziałku do niedzieli w godz. od 12:00 do 15:00, dla przeciętnie 44 osób dziennie. Szacuje się, że minimalna ilość obiadów będzie nie mniejsza niż 36 i nie większa niż 53 dziennie. 2. Szacunkowa ilość zamawianych obiadów przez okres roku - 14525 szt. 3. Zamawiający korzystając z prawa opcji przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy ilość wydanych posiłków może ulec zmianie, tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie o 30 % szacunkowej ilości posiłków. Powyższe wynikać będzie ze zmiany liczby osób kwalifikujących się do uzyskania tego rodzaju pomocy. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu niezrealizowanej części zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby: 1) obiad składał się z: - pierwszego dania: zupy ( nie mniej niż 500 g) - drugiego dania, na które składają się.: ziemniaki lub zamiennie: kasza, ryż, kluski, makaron (nie mniej niż 200g), mięso (nie mniej niż 120 g), dodatki - zestaw surówek, warzywa gotowane, sałatki itp. (nie mniej niż 150 g) Podane gramatury dotyczą wyżej wymienionych produktów po obróbce termicznej. 2) posiłki przygotowywane dla klientów były sporządzane zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Wartość kaloryczna powinna uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Warunki podawania oraz sposób przygotowania muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne. 3) posiłki były przygotowane wg zasad racjonalnego żywienia. Muszą być sycące, smaczne, urozmaicone, bezwzględnie świeże i przyrządzane w dniu wydawania. Obiad abonamentowy nie musi zapewniać dziennej normy zapotrzebowania organizmu na energię. 5. Temperatura posiłków oraz czas przechowywania od momentu wyprodukowania do momentu wydania powinny być zgodne z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji. 6. Dla osób, które nie jadają posiłków mięsnych Wykonawca będzie zobowiązany wydawać obiady bezmięsne o równowartości kalorycznej obiadu mięsnego. 7. Na soboty, niedziele i święta na zgłoszenie opiekunek MOPS, które donoszą obiady klientom do domu, Wykonawca będzie zobowiązany wydać obiad lub suchy prowiant, odpowiadający wartości kalorycznej obiadu. 8. Obiady będą wydawane w sali konsumpcyjnej Wykonawcy, która mieści się w Inowrocławiu w miejscu łatwo dostępnym (możliwy dojazd kilkoma autobusami MPK z dużą częstotliwością). Wykonawca powinien posiadać odpowiednie zaplecze kuchenne, salę konsumpcyjną, toaletę w celu prawidłowej realizacji zamówienia, także w przypadku zwiększenia ilości wydawanych posiłków. Sala konsumpcyjna powinna być wyposażona w co najmniej 20 miejsc. Posiłek musi być przyrządzany i wydawany w pomieszczeniach spełniających wymagania przewidziane prawem. 9. Zamawiający zastrzega sobie zakaz wydawania przez Wykonawcę klientom Zamawiającego wszelkich używek w zamian za obiad a także sprzedawania napojów alkoholowych. 10. Wydawanie obiadów klientowi następuje po okazaniu przez niego pisemnego skierowania wydanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu. 11. Przygotowanie i wydawanie posiłków odbywać się będzie zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcyjnej oraz podjęciem odpowiedzialności za ich przestrzeganie. Wykonawca odpowiada za czystość urządzeń gastronomicznych, w których przygotowywane i podawane będą posiłki oraz czystość zatrudnionego personelu, czystość technologii przygotowywania i dostarczania posiłków. 12. Wykonawca zabezpieczy pracowników kuchni i pracowników wydawania w odpowiednią odzież ochronną. Odzież powinna być kompletna i czysta. Każdy pracownik świadczący usługę musi mieć aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne. Wykonawca zobowiązany jest do odsunięcia od obsługi pracownika nieposiadającego aktualnych badań. 13. Personel Wykonawcy powinien być przyjaźnie nastawiony do klientów korzystających z posiłków. 14. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki, o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 15. Warunki zapłaty za wykonane zamówienia: 1) Zamawiający pokrywa 100% kosztów obiadu. 2) Rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktur miesięcznych wy-stawionych przez wykonawcę na podstawie faktycznej ilości wydanych obiadów w danym miesiącu potwierdzonej przez zamawiającego. 3) Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy obliczona na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie (za jeden obiad), będzie zależała od faktycznej ilości wydanych obiadów. Określenie w umowie maksymalnej ilości wynagrodzenia (szacunkowa ilość obiadów w 2016 r. x cena obiadu jednostkowego brutto), w razie ich mniejszej ilości, nie stanowi podstawy do roszczenia wykonawcy o zapłatę. 4) cena jednostkowa za jeden obiad podana w ofercie nie będzie ulegała zmianie przez okres trwania umowy. 5) Zamawiający zapłaci należne wykonawcy wynagrodzenie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury. 16. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 55.32.20.00-3 usługi gotowania posiłków 55.32.10.00-6 usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00-9 usługi podawania posiłków 17. Usługa musi być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, m.in.: - z wymogami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.), - z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji. b) 2 część zamówienia: Przygotowanie i wydawanie obiadów abonamentowych/gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu w dzielnicy Mątwy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przygotowanie i wydawanie obiadów abonamentowych/posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu w dzielnicy Mątwy w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. od poniedziałku do piątku w godz. od 12:00 do 15:00, dla przeciętnie 6 osób dziennie. Szacuje się, że minimalna ilość obiadów będzie nie mniejsza niż 5 i nie większa niż 8 dziennie. 2. Szacunkowa ilość zamawianych obiadów przez okres roku - 2033 szt. 3. Zamawiający korzystając z prawa opcji przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy ilość wydanych posiłków może ulec zmianie, tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie o 30 % szacunkowej ilości posiłków. Powyższe wynikać będzie ze zmiany liczby osób kwalifikujących się do uzyskania tego rodzaju pomocy. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu niezrealizowanej części zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby: 1) obiad składał się z: - pierwszego dania: zupy ( nie mniej niż 500 g) - drugiego dania, na które składają się: ziemniaki lub zamiennie: kasza, ryż, kluski, makaron (nie mniej niż 200g), mięso (nie mniej niż 120 g), dodatki - zestaw surówek, warzywa gotowane, sałatki itp. (nie mniej niż 150 g) Podane gramatury dotyczą wyżej wymienionych produktów po obróbce termicznej. 2) posiłki przygotowywane dla klientów były sporządzane zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Wartość kaloryczna powinna uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Warunki podawania oraz sposób przygotowania muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne. 3) posiłki były przygotowane wg zasad racjonalnego żywienia. Muszą być sycące, smaczne, urozmaicone, bezwzględnie świeże i przyrządzane w dniu wydawania. Obiad abonamentowy nie musi zapewniać dziennej normy zapotrzebowania organizmu na energię. 5. Temperatura posiłków oraz czas przechowywania od momentu wyprodukowania do momentu wydania powinny być zgodne z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji. 6. Dla osób, które nie jadają posiłków mięsnych Wykonawca będzie zobowiązany wydawać obiady bezmięsne o równowartości kalorycznej obiadu mięsnego. 7. Na soboty, niedziele i święta na zgłoszenie osób skierowanych przez Zamawiającego, w tym opiekunek MOPS, które donoszą obiady klientom do domu, Wykonawca będzie zobowiązany wydać obiad lub suchy prowiant, odpowiadający wartości kalorycznej obiadu. 8. Obiady będą wydawane w sali konsumpcyjnej Wykonawcy, która mieści się w Inowrocławiu w dzielnicy Mątwy w promieniu 1 km od pętli autobusowej przy ul. Poznańskiej w miejscu łatwo dostępnym. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie zaplecze kuchenne, salę konsumpcyjną, toaletę w celu prawidłowej realizacji zamówienia, także w przypadku zwiększenia ilości wydawanych posiłków. Sala konsumpcyjna powinna być wyposażona w co najmniej 10 miejsc. Posiłek musi być przyrządzany i wydawany w pomieszczeniach spełniających wymagania przewidziane prawem. 9. Zamawiający zastrzega sobie zakaz wydawania przez Wykonawcę klientom Zamawiającego wszelkich używek w zamian za obiad a także sprzedawania napojów alkoholowych. 10. Wydawanie obiadów klientowi następuje po okazaniu przez niego pisemnego skierowania wydanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu. 11. Przygotowanie i wydawanie posiłków odbywać się będzie zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcyjnej oraz podjęciem odpowiedzialności za ich przestrzeganie. Wykonawca odpowiada za czystość urządzeń gastronomicznych, w których przygotowywane i podawane będą posiłki oraz czystość zatrudnionego personelu, czystość technologii przygotowywania i dostarczania posiłków. 12. Wykonawca zabezpieczy pracowników kuchni i pracowników wydawania w odpowiednią odzież ochronną. Odzież powinna być kompletna i czysta. Każdy pracownik świadczący usługę musi mieć aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne. Wykonawca zobowiązany jest do odsunięcia od obsługi pracownika nieposiadającego aktualnych badań. 13. Personel Wykonawcy powinien być przyjaźnie nastawiony do klientów korzystających z posiłków 14. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki, o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 15. Warunki zapłaty za wykonane zamówienia: 1) Zamawiający pokrywa 100% kosztów obiadu. 2) Rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktur miesięcznych wy-stawionych przez wykonawcę na podstawie faktycznej ilości wydanych obiadów w danym miesiącu potwierdzonej przez zamawiającego. 3) Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy obliczona na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie (za jeden obiad), będzie zależała od faktycznej ilości wydanych obiadów. Określenie w umowie maksymalnej ilości wynagrodzenia (szacunkowa ilość obiadów w 2016 r. w dzielnicy Mątwy x cena obiadu jednostkowego brutto), w razie ich mniejszej ilości, nie stanowi podstawy do roszczenia wykonawcy o zapłatę. 4) cena jednostkowa za jeden obiad podana w ofercie nie będzie ulegała zmianie przez okres trwania umowy. 5) Zamawiający zapłaci należne wykonawcy wynagrodzenie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury. 16. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 55.32.20.00-3 usługi gotowania posiłków 55.32.10.00-6 usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00-9 usługi podawania posiłków 17. Usługa musi być realizowana zgodnie z przepisami prawa, m.in.: - z wymogami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.), - z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji. c) 3 część zamówienia: Przygotowanie i dostarczenie gorących obiadów/posiłków dla osób uczęszczających do Środowiskowego Domu Samopomocy w Inowrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przygotowanie i dostarczanie gorących obiadów/posiłków dla osób uczęszczających do Środowiskowego Domu Samopomocy w Inowrocławiu od poniedziałku do piątku w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r., w godzinach od 13:00 do 13:30, dla przeciętnie 40 osób dziennie. 2. Szacunkowa ilość zamawianych obiadów przez okres roku - 9520 szt. 3. Zamawiający korzystając z prawa opcji przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy ilość wydanych posiłków może ulec zmianie, tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie o 30 % szacunkowej ilości posiłków. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu niezrealizowanej części zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych obiadów w skali dziennej, miesięcznej i rocznej w zależności od potrzeb oraz do złożenia zamówienia lub jego rezygnacji w określonym dniu i w określonych godzinach w związku z np. wyjazdem na wycieczkę, obchodami świąt i uroczystościami. ŚDS przewiduje 14 dniową przerwę w ciągu roku. ŚDS codziennie do godz. 9:30 poda zamawianą ilość obiadów w danym dniu. 4. Zamawiający wymaga, aby: 1) obiad/posiłek składał się z: - pierwszego dania: zupy ( nie mniej niż 500 g) - drugiego dania, na które składają się: ziemniaki lub zamiennie: kasza, ryż, kluski, makaron (nie mniej niż 200g), mięso (nie mniej niż 120 g), dodatki - zestaw surówek, warzywa gotowane, sałatki itp. ( nie mniej niż 150 g) Podane gramatury dotyczą wyżej wymienionych produktów po obróbce termicznej. Obiady muszą być zapakowane porcyjnie w opakowania jednorazowego użytku wraz z dołączonymi sztućcami jednorazowego użytku. 2) posiłki były sporządzane zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Wartość kaloryczna powinna uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Warunki podawania oraz sposób przygotowania muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne. 3) posiłki były przygotowane wg zasad racjonalnego żywienia. Muszą być sycące, smaczne, urozmaicone, bezwzględnie świeże i przyrządzane w dniu wydawania. Posiłek nie musi zapewniać dziennej normy zapotrzebowania organizmu na energię. 5. Temperatura dostarczonych posiłków oraz czas przechowywania od momentu wyprodukowania do momentu wydania powinny być zgodne z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji. 6. Obiady będą dostarczane i wnoszone do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego w Środowiskowym Domu Samopomocy przy ul. Św. Ducha 90 w Inowrocławiu. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie zaplecze kuchenne do przygotowywania żywności. Posiłek musi być przyrządzany w pomieszczeniach spełniających wymagania przewidziane prawem. 7. Wykonawca musi dostarczać posiłki samochodem spełniającym wymogi sanitarne dotyczące przewozu żywności poświadczone decyzją lub innym dokumentem wydanym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 8. Wykonawca ma dostarczać posiłki własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę oferty. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy posiłków o określonej godzinie, Zamawiający ma prawo zamówić posiłki w trybie pilnym u innego dostawcy na koszt Wykonawcy. 9. Wykonawca usuwa na własny koszt z terenu Środowiskowego Domu Samopomocy wszelkie odpady pokonsumpcyjne - w tym naczynia i sztućce jednorazowe w dniu dostarczenia posiłków. 10. Przygotowanie i dostarczanie posiłków odbywać się będzie zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcyjnej oraz podjęciem odpowiedzialności za ich przestrzeganie. Wykonawca odpowiada za czystość urządzeń gastronomicznych, w których przygotowywane i podawane będą posiłki oraz czystość zatrudnionego personelu, czystość technologii przygotowywania i dostarczania posiłków. 11. Wykonawca zabezpieczy pracowników kuchni i pracowników przywożących posiłki w odpowiednią odzież ochronną. Odzież powinna być kompletna i czysta. Każdy pracownik świadczący usługę musi mieć aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne. Wykonawca zobowiązany jest do odsunięcia od obsługi pracownika nieposiadającego aktualnych badań. 12. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki, o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 13. Warunki zapłaty za wykonane zamówienia: 1) Zamawiający pokrywa 100% kosztów obiadu. 2) Rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktur miesięcznych wy-stawionych przez wykonawcę na podstawie faktycznej ilości wydanych obiadów w danym miesiącu potwierdzonej przez zamawiającego. 3) Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy obliczona na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie (za jeden obiad), będzie zależała od faktycznej ilości wydanych obiadów. Określenie w umowie maksymalnej ilości wynagrodzenia (szacunkowa ilość obiadów w 2016 r. x cena obiadu jednostkowego brutto), w razie ich mniejszej ilości, nie stanowi podstawy do roszczenia wykonawcy o zapłatę. 4) cena jednostkowa za jeden obiad podana w ofercie nie będzie ulegała zmianie przez okres trwania umowy. 5) Zamawiający zapłaci należne wykonawcy wynagrodzenie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury. 14. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 55.32.20.00-3 usługi gotowania posiłków 55.32.10.00-6 usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00-9 usługi podawania posiłków 55.52.00.00-1 usługi dostarczania posiłków 15. Usługa musi być realizowana zgodnie z przepisami prawa, m.in.: - z wymogami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.), - z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji. d) 4 część zamówienia: Przygotowanie i dostarczenie obiadów abonamentowych/gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu - mieszkańców mieszkań chronionych przy ul. Św. Ducha 90 w Inowrocławiu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przygotowanie i dostarczenie gorących obiadów/posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu - mieszkańców mieszkań chronionych przy ul. Św. Ducha 90 w Inowrocławiu od poniedziałku do niedzieli w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r., w godzinach od 13:15 do 13:45, dla przeciętnie 3 osób dziennie. 2. Szacunkowa ilość zamawianych obiadów przez okres roku - 1115 szt. 3. Zamawiający korzystając z prawa opcji przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy ilość wydanych posiłków może ulec zmianie, tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie o 30 % szacunkowej ilości posiłków. Powyższe wynikać będzie ze zmiany liczby osób kwalifikujących się do uzyskania tego rodzaju pomocy. Jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu niezrealizowanej części zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby: 1) obiad/posiłek składał się z: - pierwszego dania: zupy (nie mniej niż 500 g) - drugiego dania, na które składają się: ziemniaki lub zamiennie: kasza, ryż, kluski, makaron (nie mniej niż 200g), mięso (nie mniej niż 120 g), dodatki - zestaw surówek, warzywa gotowane, sałatki itp. (nie mniej niż 150 g) Podane gramatury dotyczą wyżej wymienionych produktów po obróbce termicznej. Obiady muszą być zapakowane porcyjnie w opakowania jednorazowego użytku. 2) posiłki były sporządzane zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Wartość kaloryczna powinna uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Warunki podawania oraz sposób przygotowania muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne. 3) posiłki były przygotowane wg zasad racjonalnego żywienia. Muszą być sycące, smaczne, urozmaicone, bezwzględnie świeże i przyrządzane w dniu wydawania. Posiłek nie musi zapewniać dziennej normy zapotrzebowania organizmu na energię. 5. Temperatura dostarczonych posiłków oraz czas przechowywania od momentu wyprodukowania do momentu wydania powinny być zgodne z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji. 6. Obiady będą dostarczane i wnoszone do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w budynku przy ul. Św. Ducha 90 w Inowrocławiu. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie zaplecze kuchenne do przygotowywania żywności. Posiłek musi być przyrządzany w pomieszczeniach spełniających wymagania przewidziane prawem. 7. Wykonawca musi dostarczać posiłki samochodem spełniającym wymogi sanitarne dotyczące przewozu żywności poświadczone decyzją lub innym dokumentem wydanym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 8. Wykonawca ma dostarczać posiłki własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę oferty. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy posiłków o określonej godzinie, Zamawiający ma prawo zamówić posiłki w trybie pilnym u innego dostawcy na koszt Wykonawcy. 9. Przygotowanie i dostarczanie posiłków odbywać się będzie zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcyjnej oraz podjęciem odpowiedzialności za ich przestrzeganie. Wykonawca odpowiada za czystość urządzeń gastronomicznych, w których przygotowywane i podawane będą posiłki oraz czystość zatrudnionego personelu, czystość technologii przygotowywania i dostarczania posiłków. 10. Wykonawca zabezpieczy pracowników kuchni i pracowników przywożących posiłki w odpowiednią odzież ochronną. Odzież powinna być kompletna i czysta. Każdy pracownik świadczący usługę musi mieć aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne. Wykonawca zobowiązany jest do odsunięcia od obsługi pracownika nieposiadającego aktualnych badań. 11. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki, o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 12. Warunki zapłaty za wykonane zamówienia: 1) Zamawiający pokrywa 100% kosztów obiadu. 2) Rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktur miesięcznych wy-stawionych przez wykonawcę na podstawie faktycznej ilości wydanych obiadów w danym miesiącu potwierdzonej przez zamawiającego. 3) Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy obliczona na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie (za jeden obiad), będzie zależała od faktycznej ilości wydanych obiadów. Określenie w umowie maksymalnej ilości wynagrodzenia (szacunkowa ilość obiadów w 2016 r. x cena obiadu jednostkowego brutto), w razie ich mniejszej ilości, nie stanowi podstawy do roszczenia wykonawcy o zapłatę. 4) cena jednostkowa za jeden obiad podana w ofercie nie będzie ulegała zmianie przez okres trwania umowy. 5) Zamawiający zapłaci należne wykonawcy wynagrodzenie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury. 13. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 55.32.20.00-3 usługi gotowania posiłków 55.32.10.00-6 usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00-9 usługi podawania posiłków 55.52.00.00-1 usługi dostarczania posiłków 14. Usługa musi być realizowana zgodnie z przepisami prawa, m.in.: - z wymogami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.), - z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przygotowanie i wydawanie obiadów abonamentowych/gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Gastronomiczno-Usługowe Cabański Piotr, ul. Dworcowa 115, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111956,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89328,75
Oferta z najniższą ceną: 89328,75 / Oferta z najwyższą ceną: 174300,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Przygotowanie i wydawanie obiadów abonamentowych/gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu w dzielnicy Mątwy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Gastronomiczno-Usługowe Cabański Piotr, ul. Dworcowa 115, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19406,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16264,00
Oferta z najniższą ceną: 16264,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24396,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Przygotowanie i dostarczenie gorących obiadów/posiłków dla osób uczęszczających do Środowiskowego Domu Samopomocy w Inowrocławiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Gastronomiczno-Usługowe Cabański Piotr, ul. Dworcowa 115, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75770,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59976,00
Oferta z najniższą ceną: 59976,00 / Oferta z najwyższą ceną: 114240,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wykonanie usług w zakresie montażu i utrzymania elementów oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Inowrocławia wraz z ich przechowaniem
- Modernizacja budynku przy ul. Kilińskiego 5 w Inowrocławiu
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w 2025 roku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji, rozbudowy i budowy oświetlenia na terenie Miasta Inowrocławia
- Naprawa kostki brukowej na placu parkingowo manewrowym JRG-2 , w tym naprawa odwodnienia liniowego przed budynkiem
- Dostawa dwóch torów wizyjnych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2026.
- Sukcesywna usługa cateringowa dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Lublinie w roku 2026
- przygotowania i dostarczenia posiłków dla dzieci i młodzieży Ośrodka Wspomagania Rodziny w Kobylnicy i Ośrodka Wspomagania Rodziny nr 2 w Jasinie
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie wyżywienia w PID KWP w Szczecinie i PdOZ KMP w Szczecinie, zakwaterowania i wyżywienia funkcj. - terminal LNG
- Świadczenie usług cateringowych dla osób objętych wsparciem Centrum Usług Społecznych w Łaziskach Górnych
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji w Szczecinie i Oddział ZUS w Szczecinie
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





