eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opolezakup i dostawa materiałów biurowych



Ogłoszenie z dnia 2005-10-10

POZYCJA 52988

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Opole: zakup i dostawa materiałów biurowych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Opole, do kontaktów: Radosław Rembiś 077/4511922, Anna Rychter 077/4511898, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4549844, fax 077 4549844, 4511802, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Opola, Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, p. 118, Radosław Rembiś 077/4511922, Anna Rychter 077/4511898, Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 077/4511922, fax 0774549844. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Opola, Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, p. 115, Radosław Rembiś 077/4511922, Anna Rychter 077/4511898, Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 077/4511922, fax 0774549844. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Opola, Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, p. 117B, Radosław Rembiś 077/4511922, Anna Rychter 077/4511898, Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 077/4511922, fax 0774549844.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów biurowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych zgodnie z załączonym do specyfikacji wykazem. Załącznik stanowi jedynie wykaz rodzaju materiałów biurowych, które Zamawiający chce mieć możliwość zamówić. Konkretne ilości zamawianych materiałów zależeć będą od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Wszystkie użyte w specyfikacji nazwy własne, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Miasta Opola. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.22.00 - Drobny sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia;; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. w ciągu ostatnich trzech lat wykonali min. dwie dostawy materiałów biurowych; 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.11.2005, cena - 9. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.11.2005, godzina 10:30, Urząd Miasta Opola, Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, sala narad III piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.