Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Sulechów: odbiór i przekazanie do utylizacji odpadów medycznych
Numer ogłoszenia: 52976 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 683528759, fax 683528759.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsulechow.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór i przekazanie do utylizacji odpadów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i przekazanie do utylizacji odpadów : - medycznych (o kodach 180101, 180102, 180104, 180109) w ilości. 5000 kg; - odpady z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej: tkanka i jej resztki wraz z pojemnikami i konserwantami służącymi do jej przechowywania oraz inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne zdolne do przeniesienia materiału genetycznego w ilości 21000 kg; (o kodzie 180103) - lampy fluoroscencyjne (o kodzie 20 01 21) w ilości 10 kg - baterie i akumulatory (o kodzie 16 06 02) 2 kg - odpady zawierające inne metale ciężkie np. rtęć (o kodzie 06 04 04) 1 kg Podane wyżej wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali roku. Mogą one ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy. Dodatkowo mycie oraz dezynfekcja pojemników 1 x w miesiącu. 2. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod numerem: 90122240-2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.40 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie pobiera się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 9 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w § 9 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w § 9 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w § 9 SIWZ. Inne e) Wykonawca gwarantuje niezmienność cen jednostkowych przez cały okres realizacji umowy f) Każdy odbiór musi być potwierdzony Kartą przekazania odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. z 2004 r. Nr 152 poz. 1736). g) Ważenie odpadów odbywa się każdorazowo w pojemnikach, na wadze umiejscowionej na samochodzie Wykonawcy. h) Odbiorca zobowiązany jest posiadać przynajmniej 2 samochody do odbioru odpadów. i) Wykonawca obowiązany jest do wskazanie miejsca unieszkodliwiania odpadów, poświadczając ten fakt umową z zakładem unieszkodliwiania wraz z decyzjami na unieszkodliwianie odpadów. j) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić dodatkowo następujące warunki i potwierdzić ich spełnianie wskazanymi dokumentami, które należy dołączyć do oferty: 1 Dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia właściwych dokumentów potwierdzających , że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, o ile ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - jeśli nie należy dołączyć oświadczenie o braku konieczności posiadania uprawnień. druk oferty 2 Oświadczenie o zaakceptowaniu warunku - dostawy pojemników Wykonawca zobowiązuje się do wstawienia w miejsce wskazane przez zamawiającego oznaczonego pojemnika z przeznaczeniem do składowania odpadów medycznych zakaźnych na koszt własny oraz 20 szt. pojemników o pojemności 240 lit. Odpady medyczne o właściwościach zakaźnych będą poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu na obszarze województwa lubuskiego, czyli województwa na terenie którego zostały wytworzone lub w miejscu położonym najbliżej miejsca ich wytwarzania; druk oferty 3 Oświadczenie o zaakceptowaniu warunku Transport odpadów z placówki Zamawiającego do miejsca utylizacji będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy; druk oferty 4 Oświadczenie o zapewnieniu wykonania usługi z należytą starannością Wykonawca zapewni wykonanie usługi z należytą starannością, przy uwzględnieniu charakteru prowadzonej działalności i przy zachowaniu obowiązujących w tym zakresie przepisów higieniczno-sanitarnych wraz z uporządkowaniem terenu wokół miejsca usytuowania pojemników; druk oferty 5 Oświadczenie o zaakceptowaniu warunku usuwania odpadów Wykonawca zobowiązuje się do usuwania odpadów medycznych trzy razy w tygodniu, zobowiązuje się do przeprowadzania dezynfekcji pojemników; druk oferty 6 Oświadczenie o zaakceptowaniu warunku Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Z 2001r. Nr 62, poz. 628 z poźń. zm.) druk oferty Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 8 SIWZ na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z późn. Zmianami). Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń jakimi dysponuje wykonawca Oświadczenie, iż Wykonawca posada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: zaświadczenia ADR dla kierowców przewożących odpady niebezpieczne, wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych, wykaz wykonywanych w okresie trzech lat minimum trzech usług z placówek szpitalnych oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy Wypełniony i podpisany formularz cenowy Oświadczenie dotyczące art. 22 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (art.24 Pzp)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsulechow.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Zwycięstwa 1 66-100 Sulechów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Zwycięstwa 1 66-100 Sulechów sekretariat dyrektora - 1 piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





