eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystokdostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2005-10-10

POZYCJA 52971

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Białystok: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Białegostoku, do kontaktów: Jolanta Aleksandrowicz, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 085 7329325, fax 085 7414324, e-mail: jaleksandrowicz@um.bialystok.pl, www.city.bialystok.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski w Białymstoku, Dariusz Kruglicz, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 085 8786055, fax 085 8786210, e-mail: moi@um.bialystok.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Białymstoku, Małgorzata Hrabis, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 085 8786055, fax 085 8786210. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Białymstoku Sekretariat Zastępcy Prezydenta Miasta, p. 506, Małgorzata Hrabis, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 085 8786055, fax 085 8786210. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: a) Sprzęt komputerowy (komputery - 134 szt., UPS-y - 134 szt., monitory - 162 szt., drukarki - 85 szt., notebooki 8 szt.) b) Urządzenia sieciowe (m. in. serwer - 1 szt., przełącznik Catalyst - 2 szt.) c) Dostępne licencje o oprogramowanie (m. in. Corel Draw - 10 szt., Photoshop - 2 szt., FineReader - 6 szt., Total Commander - 40 szt., Partition Magic - 1 szt., Microsoft Office Standard (MOLP) - 35 szt., Delphi 1 szt., Oracle - 40 szt., VMware - 3 szt.). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: a) Sprzęt komputerowy (komputery - 134 szt., UPS-y - 134 szt., monitory - 162 szt., drukarki - 85 szt., notebooki 8 szt.) b) Urządzenia sieciowe (m. in. serwer - 1 szt., przełącznik Catalyst - 2 szt.) c) Dostępne licencje o oprogramowanie (m. in. Corel Draw - 10 szt., Photoshop - 2 szt., FineReader - 6 szt., Total Commander - 40 szt., Partition Magic - 1 szt., Microsoft Office Standard (MOLP) - 35 szt., Delphi 1 szt., Oracle - 40 szt., VMware - 3 szt.). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: a) Sprzęt komputerowy - 6 900 zł b) Urządzenia sieciowe - 500 zł c) Dostępowe licencje i oprogramowanie - 1 200 zł Gwarancje: - na komputery, notebooki, serwer, monitory, urządzenia sieciowe i UPS-y: min. 3 lata - na drukarki i pozostały sprzęt: min. 1 rok. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za dostawę nastąpi w ciągu 30 dni po dostawie i wystawieniu faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 3 latach, co najmniej 3 zamówienia na dostawy o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu, potwierdzonych pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających (dotyczy tylko dostaw określonych w punkcie II.1.6) a) Sprzęt komputerowy oraz w II.1.6 b) Urządzenia sieciowe) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, iż zapłata za dostawę nastąpi w ciągu 30 dni po dostawie i wystawieniu faktury 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 5) zobowiążą się do podpisania umowy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz minimum 3 zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, o podobnym zakresie i wartości do niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, potwierdzony referencjami (opiniami) porzednio zamawiających stwierdzających, iż dostawy zostały wykonane należytą starannością (oddzielnie dla każdej grupy produktów opisanych w II.1.6) a) Sprzęt komputerowy oraz w II.1.6) b) Urządzenia sieciowe). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MOI 341/17/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.11.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.11.2005 godzina 11:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.11.2005, godzina 12:00, Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, pokój 605.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) Sprzęt komputerowy. 3) Zakres lub wartość: (komputery - 134 szt., UPS-y - 134 szt., monitory - 162 szt., drukarki - 85 szt., notebooki 8 szt.) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00, 32.42.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: b) Urządzenia sieciowe. 3) Zakres lub wartość: m. in. serwer - 1 szt., przełącznik Catalyst - 2 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: c) Dostępowe licencje i oprogramowanie. 3) Zakres lub wartość: m. in. Corel Draw - 10 szt., Photoshop - 2 szt., FineReader - 6 szt., Total Commander - 40 szt., Partition Magic - 1 szt., Microsoft Office Standard (MOLP) - 35 szt., Delphi - 1 szt., Oracle - 40 szt., VMware - 3 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.