eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolbromŚwiadczenie usług w zakresie poradnictwa specjalistycznego i terapii w ramach projektu Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Osób Bezrobotnych w Gminie Wolbrom

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-10

Wolbrom: Świadczenie usług w zakresie poradnictwa specjalistycznego i terapii w ramach projektu Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Osób Bezrobotnych w Gminie Wolbrom
Numer ogłoszenia: 52971 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Skalska 20, 32-340 Wolbrom, woj. małopolskie, tel. 0-32 6441075, faks 0-32 6441075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolbrom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie poradnictwa specjalistycznego i terapii w ramach projektu Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Osób Bezrobotnych w Gminie Wolbrom.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług o których mowa w art. 15 pkt.6, i art. 46 ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. w zakresie poradnictwa specjalistycznego i terapii w związku z zadaniem 1 i 2 Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Gminy Wolbrom na 2010 rok. Podstawowe informacje i warunki dotyczące realizacji zamówienia: ZAKRES USŁUG BĘDZIE DOSTOSOWANY DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB USŁUGOBOBIORCY 1. Okres realizacji zamówienia od dnia 1 kwietnia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2012 r. bądź od dnia podpisania umowy, jeżeli podpisanie nastąpi po 1 kwietnia 2010 r. 2. Rodzaj usług: psychologiczne i terapeutyczne. 3. Usługi świadczone będą dla uczestników projektu Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Osób Bezrobotnych w Gminie Wolbrom i ich otoczenia. Przewidywana maksymalna liczba godzin na czas realizacji zamówienia wynosi 50 godzin miesięcznie, czyli maksymalnie 1650 godzin na czas trwania całości przedmiotu zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin, w których faktycznie świadczył usługi będące przedmiotem zamówienia. 4.Terenem, na którym będą świadczone przedmiotowe usługi jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolbromiu. 5. Osoby świadczące usługi są zobowiązane po pierwszym miesiącu świadczenia usług przedstawić plan pracy z uczestnikami projektu, dostosowany do jego indywidualnych potrzeb i możliwości. 6. Osoby świadczące usługi muszą posiadać następujące kwalifikacje: a) dla osoby prowadzącej zajęcia grupowe i indywidualne z osobami uzależnionymi wykształcenie wyższe psychologiczne, certyfikat specjalisty psychoterapii uzależnień, minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z osobami uzależnionymi od alkoholu, co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. b) dla osoby prowadzącej zajęcia grupowe i indywidualne z rodzinami uzależnionych uczestników projektu wykształcenie minimum średnie oraz certyfikat uprawniający do prowadzenia tego typu zajęć, co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z członkami rodzin osób uzależnionych oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. 7. Forma zatrudnienia: umowa-zlecenie 8. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia przedmiotowych usług w wymiarze godzinowym określonym decyzjami wydanymi przez Zamawiającego w każdy czwartek pomiędzy godziną 16.00, a godziną 20.00. oraz w sposób zaplanowany z pracownikiem socjalnym projektu indywidualnie dla każdego uczestnika projektu. 9 Wykonawca zobowiązany jest do pracy terapeutycznej z osobami uzależnionymi i ich rodzinami oraz otoczeniem , prowadzenia indywidualnego planu pracy, karty udziału w zajęciach specjalistycznych z opisem ich przebiegu. 10. Wykonawca w realizacji działań terapeutycznych współpracuje z zespołem projektowym i innymi pracownikami MOPS Wolbrom. Zakres usług obejmuje: prowadzenie działań konsultacyjno-edukacyjnych dla członków rodzin dotkniętych następstwami używania alkoholu i/lub innych substancji psychoaktywnych, realizacja programów psychoterapii dla osób z zaburzeniami nawyków i popędów (impulsów), udzielanie indywidualnych konsultacji terapeutycznych dla osób z zaburzeniami nawyków i popędów (impulsów), realizacja programów psychoterapii dla członków rodzin osób dotkniętych następstwami używania alkoholu i/lub innych substancji psychoaktywnych. Usługi skierowane są do uczestników projektu Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Osób Bezrobotnych w Gminie Wolbrom i ich otoczenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.13.00 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz w wykazie wykonanych usług złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Z treści oświadczenia i wykazu musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi odpowiadającej usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. świadczenie usług w zakresie poradnictwa specjalistycznego i terapii w ramach programu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego) .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Z treści oświadczenia i wykazu musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący: dysponowania co najmniej dwiema osobami posiadającymi następujące kwalifikacje: Pierwsza osoba odpowiedzialna za prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych z osobami uzależnionymi musi posiadać : wykształcenie wyższe psychologiczne, certyfikat specjalisty psychoterapii uzależnień, minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z osobami uzależnionymi od alkoholu, co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego; Druga osoba odpowiedzialna za prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych z rodzinami uzależnionych uczestników projektu musi posiadać: wykształcenie minimum średnie oraz certyfikat uprawniający do prowadzenia tego typu zajęć, co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z członkami rodzin osób uzależnionych oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji. W przypadku zmiany terminu wykonania zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin, w których faktycznie świadczył usługi będące przedmiotem zamówienia. Wysokość wynagrodzenia za godzinę świadczenia usługi wskazana przez Wykonawcę w ofercie nie może ulec zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolbrom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolbromiu, ul. Skalska 20, 32-340 Wolbrom - pokój nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 13:20, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolbromiu, ul. Skalska 20, 32-340 Wolbrom - pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Osób Bezrobotnych w Gminie Wolbrom. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.