eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaZakup i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Września: Zakup i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 529656 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 485746 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych odpowiadających warunkom określonym w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym Dz. U z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm. w maksymalnych, nie większych ilościach niż: tablice samochodowe jednorzędowe, w tym wtórniki 13.000 szt., tablice samochodowe dwurzędowe, w tym wtórniki 250 szt., tablice motocyklowe, w tym wtórniki 550 szt., tablice motorowerowe, w tym wtórniki 350 szt., tablice zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe, w tym wtórniki 50 szt., tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe, dwurzędowe i motocyklowe, w tym wtórniki 20 szt., tablice tymczasowe100 szt. Podane ilości są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. W przypadku, w którym faktycznie wykonana ilość nie osiągnie podanych wielkości orientacyjnych, wykonawca nie ma prawa żądania odszkodowania lub wypłaty wynagrodzenia stanowiącego różnicę między wynagrodzeniem określonym a wynagrodzeniem za faktycznie wykonany przedmiot umowy. Bezpłatny odbiór od Zamawiającego wycofanych zużytych tablic rejestracyjnych z Wydziału Komunikacji, Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego we Wrześni bez względu na ich stan, kraj pochodzenia i materiał, z jakiego zostały wykonane oraz złomowanie tablic rejestracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska. Z czynności przekazania tablic rejestracyjnych do złomowania strony sporządzają protokół zdawczo-odbiorczy, który będzie podpisany w momencie odbioru tablic. Odbiór tablic przez Dostawcę powinien być zorganizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska. Transport odebranych wycofanych tablic rejestracyjnych do siedziby Dostawcy odbywać się będzie na jego własny koszt i ryzyko. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne i wyszukiwanie wycofanych tablic rejestracyjnych. Dostawca zapewni również bezpłatne przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Utal Sp. z o.o., ul. Katarzyńska 9, 62-006 Gruszczyn, Kobylnica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90650,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85942,30

  • Oferta z najniższą ceną: 85920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107035,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.