To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Kraków: Dostawa opakowań aptecznych
Numer ogłoszenia: 529558 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455048 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opakowań aptecznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa butelek, pudełek i opłatków aptecznych, nakrętek polietylenowych oraz torebek białych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej niż określone powyżej ilości butelek, pudełek i opłatków aptecznych, nakrętek polietylenowych oraz torebek białych w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. Dostawa ww. materiałów opatrunkowych do siedziby Zamawiającego nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.70.00 - Torebki do pakowania towarów 39.22.57.00 - Butelki, słoiki i flakoniki 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Butelki apteczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TECH MIX Katarzyna Płonka, ul. Jana Sobieskiego 391a, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7581,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6413,22
Oferta z najniższą ceną: 6413,22 / Oferta z najwyższą ceną: 8031,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Nakrętki polietylenowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TECH MIX Katarzyna Płonka, ul. Jana Sobieskiego 391a, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1005,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1040,58
Oferta z najniższą ceną: 1040,58 / Oferta z najwyższą ceną: 1131,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Opłatki apteczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TECH MIX Katarzyna Płonka, ul. Jana Sobieskiego 391a, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1116,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1555,20
Oferta z najniższą ceną: 1555,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1701,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pudełka apteczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TECH MIX Katarzyna Płonka, ul. Jana Sobieskiego 391a, 43-300 Bielsko Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8830,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9948,24
Oferta z najniższą ceną: 9948,24 / Oferta z najwyższą ceną: 12386,10
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Torebki białe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADM" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU i USŁUG Dariusz Michalski
jakie przetargi wygrała firma
"ADM" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU i USŁUG Dariusz Michalski
- ADM Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług Dariusz Michalski, ul. Łukasiewicza 88, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 701,10
Oferta z najniższą ceną: 701,10 / Oferta z najwyższą ceną: 769,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych w budynku przy ul. Stanisławy Daneckiej 1 w Miechowie, pozostającym w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Dostosowanie sali obsługi klienta w budynku w Chrzanowie, ul. Garncarska 9, do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-311/25
- 155.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki monitora stacjonarnego na potrzeby Zakładu Humanocentrycznej Sztucznej Inteligencji IIS WFAIS UJ.
- Przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobów medycznych oraz recertyfikacja systemu zarządzania jakością dla producentów wyrobów medycznych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH"
- Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i obwolut na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek
- Wyposażenie budynku przedszkola i żłobka przy ul. Topolowej 6 w Mosinie
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy pomocy dydaktycznych i terapeutycznych, sprzętu sportowego i książek.
- 53.2025 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu1.2.9
więcej: Torebki do pakowania towarów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.