eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiPRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DZIECIOM, MŁODZIEŻY, OSOBOM DOROSŁYM ORAZ DOWÓZ DO MIEJSCA ZAMIESZKANIA NA TERENIE MIASTA SUWAŁKI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Suwałki: PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DZIECIOM, MŁODZIEŻY, OSOBOM DOROSŁYM ORAZ DOWÓZ DO MIEJSCA ZAMIESZKANIA NA TERENIE MIASTA SUWAŁKI
Numer ogłoszenia: 529514 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 481798 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 23 Października 20, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628970, 5628973, faks 087 5628971.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DZIECIOM, MŁODZIEŻY, OSOBOM DOROSŁYM ORAZ DOWÓZ DO MIEJSCA ZAMIESZKANIA NA TERENIE MIASTA SUWAŁKI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dzieciom, młodzieży, osobom dorosłym oraz dowóz do miejsca zamieszkania na terenie Miasta Suwałki. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przygotowanie posiłków w formie pełnego obiadu (zupa + II danie). Średnia ilość osobodni żywionych w ciągu trwania umowy wynosić będzie 113.150 i 18.250 dowozów, z tego: - wydawanie ok. 310 gorących posiłków dziennie w co najmniej 4 punktach Miasta Suwałki zlokalizowanych odpowiednio: 1 punkt na Oś. Północ I, 1 punkt na Oś. Północ II oraz min. 2 punkty w Centrum Miasta, - dowóz ok.50 gorących posiłków dziennie do miejsca zamieszkania podopiecznych na terenie Miasta Suwałki. 2) Osoby zakwalifikowane do dożywiania wskaże Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej na zasadach określonych w umowie 3) Minimalna kaloryczność gorącego posiłku wynosi 900 kcal. 4) Podstawową stawkę żywieniową stanowi wsad do kotła o wartości minimalnej 5,50 zł (słownie: pięć złotych 50/100). 5) Gorące posiłki powinny uwzględniać obecność pełnowartościowego białka (mięso, mleko, jaja, ryby) z dodatkiem warzyw lub owoców i być urozmaicone pod względem organoleptycznym oraz być sporządzane ze świeżych produktów posiadających aktualne terminy ważności. 6) Nie dopuszcza się powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia. Wykonawca zobowiązany jest opracowywać tygodniowy jadłospis, który wywieszany będzie w każdym punkcie wydawania posiłków. 7) Produkcja i sprzedaż dań gorących nie może być oparta na mrożonych wyrobach kulinarnych poddawanych obróbce termicznej w kuchence mikrofalowej 8) Wydawanie gorących posiłków w godzinach: 10:30 - 16:30 dla : -dzieci i młodzieży w dni nauki szkolnej; - osób dorosłych przez 7 dni w tygodniu; - dowóz do miejsca zamieszkania - 7 dni w tygodniu. 9) Lokal powinien spełniać normy techniczne i posiadać odpowiednie wyposażenie umożliwiające należytą realizację przedmiotu zamówienia. 10) Realizacja zamówienia musi być przeprowadzona zgodnie z przepisami prawa w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. Nr 171, poz.1255 z póżn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.10.00 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum zawarte pomiędzy Michał Syryca a Gams sc. Alicją Wysocką i Leszkiem Karolem Stankiewicz, Ogrodowa 51, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 783963,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 851910,00

  • Oferta z najniższą ceną: 851910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 851910,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.