eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu W stronę słońca - zintegrowany program aktywizacji społecznej w Gminie Ostróda współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-09

Ostróda: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu W stronę słońca - zintegrowany program aktywizacji społecznej w Gminie Ostróda współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 52945 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie , ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 676 07 08, faks 0-89 676 07 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu W stronę słońca - zintegrowany program aktywizacji społecznej w Gminie Ostróda współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu W stronę słońca - zintegrowany program aktywizacji społecznej w Gminie Ostróda współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Poradnictwo i wsparcie indywidualne w zakresie podniesienia kompetencji życiowych. (kod CPV 85121270-6 - usługi psychiatryczne lub psychologiczne) 1.Usługa musi być realizowana przez psychologa.2. Jest to praca w środowiskach polegająca na sporządzeniu diagnozy rodzin, na bazie której rozpoczną pracę z rodzinami asystenci rodzin. 3.Termin realizacji IV-V 2013r.4.Grupa 18 uczestników projektu przeprowadzona zostanie w środowiskach po 3 godziny zegarowe na każda osobę razem 54 godzin.5.Wykonawca na własny koszt musi dojechać do rodzin objętych wsparciem. W ramach usługi wykonawca musi także:1.Udzielić poradnictwa i wsparcia indywidualnego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych,2.Sporządzić diagnozy rodzin ( uwzględniające indywidualne potrzeby każdej z nich), na bazie której rozpoczną pracę z rodzinami asystenci rodzin,3.Współpracować stale z pracownikami socjalnymi realizującymi w projekcie kontrakty socjalne,4.Dokumentować własną pracę: listami obecności, harmonogramami świadczonego poradnictwo, sporządzonymi diagnozami, 5.Realizować usługę poprzez wizyty w domach rodzin objętych wsparciem,6.Zorganizować i sfinansować we własnym zakresie dojazd do uczestników projektu,7.Informować Zamawiającego o zaangażowaniu Wykonawcy w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL i innych programów NSRO oraz prowadzić i przedkładać Zamawiającemu ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w których Wykonawca jest zaangażowany przez okres obowiązywania umowy.Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez wykonawcę w formie oryginałów: arkuszy diagnoz, list obecności, miesięcznego zestawienia przyjęcia wykonanych prac, kart pracy, a także kontroli dokonanej przez Zamawiającego dokumentacji merytorycznej przeprowadzonej usługi. Część druga, trzecia, czwarta przedmiotu zamówienia: Asystent rodziny.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności asystenta rodzin dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym podopiecznych GOPS Ostróda w łącznym wymiarze 2400 godzin zegarowych (kod CPV 85312320-8 Usługi doradztwa).Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy jednakowe części, jedna część to 800 godzin zegarowych, każda z części obejmuje poniżej wymienione czynności asystenta rodziny. Każda z części stanowi osobny przedmiot zamówienia. Na każdą z części zamówienia składa się osobną ofertę. 1.Usługa musi być prowadzona przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe o kierunku pedagogicznym.2.Usługą zostanie objętych 18 uczestników/uczestniczek projektu + otoczenie (członkowie rodzin).3.Usługa musi być realizowana w środowisku uczestnika projektu.4.Asystent na własny koszt musi dojechać do uczestnika projektu.5.Zamawiający nie przewiduje poczęstunków i posiłków. 6.Wymiar pracy dla 1 asystenta rodziny to: 800 godzin w okresie 8 miesięcy, czyli 100 godzin w miesiącu.7.Termin V-XII 2013r.W ramach usługi zostanie zatrudnionych 3 asystentów przez 8 miesięcy/100h/m-c/1os. 800 godz/1 asystent praca 3 asystentów 2400 godz. Jeden asystent w projekcie może realizować tylko 800 godzin.Praca asystenta ma charakter kompleksowy i polegać ma na: doskonaleniu umiejętności wychowawczych, pomocy w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, współpracy z poradniami specjalistycznymi, przygotowaniu i motywowaniu do większej aktywności społecznej i zawodowej, pomocy w poszukiwaniu i utrzymaniu pracy, do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, pomocy w gospodarowaniu budżetem oraz wyrobieniu prawidłowych nawyków żywieniowych i higienicznych. Towarzyszeniu rodzinie w rozwiązywaniu jej problemów na co dzień. Usługa będzie realizowana w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013r. Czas pracy w wymiarze miesięcznym wynosi 100 godzin zegarowych. Wsparciem pracy jednego asystenta objętych zostanie 6 rodzin. Usługa będzie realizowana poprzez wizyty w domach rodzin objętych wsparciem, prowadzenie terapii, udzielanie pomocy.W ramach usługi Wykonawca - Asystent rodziny - musi: 1.Przeprowadzić czynności asystenta rodziny dla 6 uczestników projektu oraz ich otoczenia ( członków rodzin) w wymiarze 100 godzin zegarowych miesięcznie w okresie od maja do 31 grudnia 2013 r., czyli w ciągu 8 miesięcy wykonać 800 godzin asystentury.2.Świadczyć pracę w środowiskach uczestników - obszar Gminy Ostróda.3.We własnym zakresie dojechać do domów uczestników projektu.4.Współpracować stale z pracownikami socjalnymi realizującymi kontrakty socjalne.5.Brać udział w spotkaniach Zespołu Projektowego, raz w miesiącu.6.Informować Zamawiającego o zaangażowaniu Wykonawcy w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL i innych programów NSRO oraz prowadzić i przedkładać Zamawiającemu ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w których Wykonawca jest zaangażowany przez okres obowiązywania umowy.7.Dokumentować realizowane działania między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć z rodziną itp. Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie oryginałów: miesięcznych zestawień wykonanych prac, kart pracy, dzienników pracy z rodziną, rachunków oraz innych dokumentów niezbędnych do stwierdzenia prawidłowości realizacji usługi, a także kontroli dokonanej przez zamawiającego dokumentacji finansowej i merytorycznej przeprowadzonej usługi. Część piąta przedmiotu zamówienia: Grupy wsparcia. (kod CPV 85121270-6 - usługi psychiatryczne lub psychologiczne)1.Usługa musi zostać przeprowadzona przez socjoterapeutkę lub psychologa.2.Usługą zostanie objętych 18 uczestników/uczestniczek projektu. 3.Termin realizacji IX-XII 2013r.4. W ramach usługi należy zrealizować 48 godzin zegarowych.5.Zajęcia mają być prowadzone w 2 grupach, każda po 9 osób.6.Jedna grupa zrealizuje łącznie 24 godziny, po 6 godz. w miesiącu. Spotkania muszą odbywać się raz w tygodniu po 3 godz. zegarowe naprzemiennie gr.1 i 2 (I tydzień 1 grupa, II tydzień 2 grupa, III tydzień 1 grupa, IV tydzień 2 grupa, itd.).7. W ramach usługi należy przeprowadzić ewaluację postępów, zmian, samooceny, wiary we własne umiejętności kierowania własnym życiem.8.Wykonawca we własnym zakresie przygotowuje arkusze ankiet do przeprowadzenia ewaluacji.9.Na własny koszt trener musi przygotować materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć.10.Miejsce realizacji usługi zapewnia Zamawiający - Miasto Ostróda ul Jana III Sobieskiego 1.11.Zamawiający nie przewiduje poczęstunków i posiłków.W ramach usługi Wykonawca - musi: 1.Informować Zamawiającego o zaangażowaniu Wykonawcy w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL i innych programów NSRO oraz prowadzić i przedkładać Zamawiającemu ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w których Wykonawca jest zaangażowany przez okres obowiązywania umowy.2.Dokumentować realizowane działania między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, list obecności, ankiet itp. 3.Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie oryginałów: dzienników zajęć, list obecności, kart pracy, przeprowadzonych ankiet ewaluacyjnych rachunków oraz innych dokumentów niezbędnych do stwierdzenia prawidłowości realizacji usługi, a także kontroli dokonanej przez zamawiającego dokumentacji finansowej i merytorycznej przeprowadzonej usługi.Część szósta przedmiotu zamówienia Coaching.(kod CPV 85312320-8 Usługi doradztwa)1.Usługa musi zostać przeprowadzona przez osobę, która posiada wykształcenie wyższe i potwierdzone odpowiednim dokumentem kwalifikacje coacha.2.Celem coachingu jest reintegracja zawodowa i społeczna osób bezrobotnych w tym długotrwale i nieaktywnych zawodowo z powodu, zbyt niskich lub przestarzałych kwalifikacji zawodowych, przerw w zatrudnieniu.3.Trener ma motywować, aktywizować i wspierać uczestników projektu, a tym samym ułatwić im odzyskanie lub nabycie umiejętności funkcjonowania na otwartym rynku pracy. Zadania trenera to: rozpoznanie potencjału zawodowego i możliwości rozwoju klienta, motywowanie, wspieranie, analizowanie jego umiejętności, monitoring. 4.Usługą zostanie objętych 12 uczestników projektu.5.Zajęcia mają być prowadzone w 2 grupach. 6.Zajęcia muszą być prowadzone od maja br. 7.W maju zrealizowanych zostanie 8h dla 2 grup, po 4 godz. zegarowe na 1 grupę.8.Zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu po 2 godziny zegarowe na 1 grupę.9.W miesiącach IX, X, XI br. zajęcia będą odbywały się po 12 godzin zegarowych w miesiącu dla 2gr.10.W ramach usługi zostanie zrealizowanych razem 44 godz., po 22 godziny zegarowe na 1gr. 11.Zajęcia będą prowadzone raz w tygodniu po 3 godziny zegarowe na jedną grupę, naprzemiennie gr.1 i 2 (I tydzień 1 grupa, II tydzień 2 grupa, III tydzień 1 grupa, IV tydzień 2 grupa, itd.).12.Miejsce realizacji usługi zapewnia Zamawiający - Miasto Ostróda ul Jana III Sobieskiego 1.13.Zamawiający nie przewiduje poczęstunków i posiłków.14.Na własny koszt coach musi przygotować materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć.W ramach usługi Wykonawca - musi: 1.Informować Zamawiającego o zaangażowaniu Wykonawcy w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL i innych programów NSRO oraz prowadzić i przedkładać Zamawiającemu ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w których Wykonawca jest zaangażowany przez okres obowiązywania umowy.2.Dokumentować realizowane działania między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, list obecności, itp. 3.Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie oryginałów: dzienników zajęć, list obecności, kart pracy, rachunków oraz innych dokumentów niezbędnych do stwierdzenia prawidłowości realizacji usługi, a także kontroli dokonanej przez zamawiającego dokumentacji finansowej i merytorycznej przeprowadzonej usługi.Część siódma przedmiotu zamówienia-Szkolenie nowoczesny sprzedawca. (CPV80530000-8 usługi szkolenia zawodowego)Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia między innymi musi zapewnić:1.Kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia. 2.Odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia.3.Zabezpieczyć odpowiednie warunki oraz maszyny i urządzenia umożliwiające prawidłową realizację kształcenia praktycznego. 4.Bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki.5.Nadzór służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. Wykonawca również musi:1.Uczestnikom w trakcie zajęć zapewnić poczęstunek w formie: kawy, herbaty, wody mineralnej i zimnych napojów oraz obiad dwu daniowy.2.Wyposażyć uczestników w materiały dydaktyczne, biurowe, tj. długopisy, notatniki, ołówki, gumki do ścierania, podręczniki, itp. wszystkie materiały dydaktyczne i biurowe uczestnicy muszą otrzymać na własność.3.Prowadzić stały nadzór nad przebiegiem kursu.4.Prowadzić dokumentację księgową kursu w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki.5.Prowadzić dokumentację przebiegu kursu w postaci: dzienników zajęć wypełnianych codziennie w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję, imiennej listy obecności, list potwierdzonych przez uczestników otrzymania materiałów biurowych, dydaktycznych, posiłków, zaświadczeń, certyfikatów, arkuszy i protokołów z egzaminów, itp.6.Ubezpieczyć kursantów od NW na czas trwania szkolenia.7.Absolwentom wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 Rozporządzenia MEN z dnia 16 października 2012 r. (Dz. U. z dn. 3-01-2012 r. poz. 7) oraz suplement zawierający następujące informacje: okres trwania szkolenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych i certyfikat udziału w kursie finansowanym ze środków Unii Europejskiej.8.Przestrzegać Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9.Realizować zadania zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informować Zamawiającego o zaangażowaniu, osoby prowadzącej warsztat, w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL i innych programów NSRO oraz prowadzić i przedkładać Zamawiającemu ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w których osoba prowadząca warsztat jest zaangażowana przez okres obowiązywania umowy. Jest to szkolenie zamknięte i nie dopuszcza się do udziału w tym szkoleniu innych osób niż skierowane przez Zamawiającego.Zasady ogólne organizacji szkolenia:Program ww szkolenia powinien być zgodny Modułowym Programem Szkolenia i klasyfikacją Standardów Kwalifikacji Zawodowych stanowiska pracy: Sprzedawca kod zawodu 522301 zawartymi w Bazie danych standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia na stronie http:www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz obejmować minimum poniższe zagadnienia: Do wymiaru godzinowego kursów nie wlicza się czasu przerw i egzaminów.Godzina dydaktyczna = 45 minut.Godzina zegarowa = 60 minut.Zasady szczególne organizacji szkolenia: 1.Szkoleniem zostanie objętych 12 uczestników projektu.2.Szkolenie zostanie zrealizowane w wymiarze 120 godzin dydaktycznych na osobę, w tym 60godz. zajęć teoretycznych i 60 godz. zajęć praktycznych 3.Termin realizacji szkolenia VI-2013r.4.Program musi obejmować minimum poniższe zagadnienia:Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce handlowej - poznanie ogólnych przepisów BHP obowiązujących w jednostce handlowej, udzielanie pierwszej pomocy w miejscu wypadku oraz zasad haccap (jednostki handlowe do kontaktu z żywnością),Organizacja handlu w gospodarce rynkowej - zapoznanie z podstawowymi pojęciami obowiązującymi w jednostce handlowej, podejmowanie działalności gospodarczej, poznawanie otoczenia przedsiębiorstwa handlowego, marketing i reklama w handlu detalicznym, Wyposażanie punktu sprzedaży detalicznej - rodzaje punktów sprzedaży i ich charakterystyka, wyposażanie punktu sprzedaży detalicznej,Organizacja zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów - zaopatrzenie i zakup towarów w jednostkach handlu detalicznego, organizacja gospodarki magazynowej,rozmieszczaniei przechowywanie towarów w jednostkach handlu detalicznego,Wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych - obliczenia sklepowe, kształtowanie cen w jednostkach sprzedaży, inkasowanie należności za sprzedane produkty, wypełnianie dokumentacji związanej ze sprzedażą,Obsługiwanie klienta, przebieg sprzedaży detalicznej - obsługiwanie klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży, zawieranie transakcji sprzedaży, dekorowanie wnętrza sklepu oraz okna wystawowego,Obsługa kasy fiskalnej i programów komputerowych wykorzystywanych w handlu detalicznym (w szczególności fakturowanie) - zajęcia praktyczne.5.Miejsce przeprowadzenia szkolenia - teren miasta Ostróda, 6.Liczba godzin szkolenia - 120 godzin dydaktycznych na jednego uczestnika szkolenia, w tym:60 godzin dydaktycznych zajęć szkolenia praktycznego na jednego uczestnika szkolenia,60 godzin dydaktycznych zajęć szkolenia teoretycznego na jednego uczestnika szkolenia, 7.Zajęcia teoretyczne i praktyczne realizowane będą w jednej 12 osobowej grupie pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samodzielnych stanowisk szkoleniowych, w systemie:a)1 uczestnik szkolenia = 1 stanowisko wyposażone w ławkę szkolną, krzesło i kasę fiskalną, komputer stacjonarny lub przenośny z oprogramowaniem i edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym oraz oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć praktycznych.8.W koszt szkolenia należy wliczyć obowiązkowo koszt materiałów dydaktycznych, które wszyscy uczestnicy szkolenia Nowoczesny sprzedawca otrzymają na własność, poczęstunek w przerwie zajęć (kawę, herbatę, wodę mineralną, sok, ciastka, oraz obiad dwu daniowy). Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie oryginałów: dzienników zajęć, list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, posiłków, zaświadczeń, certyfikatów, kart pracy, rachunków oraz innych dokumentów niezbędnych do stwierdzenia prawidłowości realizacji usługi, a także kontroli dokonanej przez zamawiającego dokumentacji finansowej i merytorycznej przeprowadzonej usługi.Część ósma przedmiotu zamówienia Kurs prawa jazdy kat.B. (kod CPV 80411000-8 Usługi szkół jazdy)1.Szkolenie musi być realizowane przez ośrodek szkolenia kierowców posiadający zezwolenie Starosty.2.Szkoleniem zostanie objętych 12 uczestników/uczestniczek projektu. 3.Realizacja VIII-IX-X2013 rok. 4.Kursanci we własnym zakresie ponoszą koszty niezbędnych badań lekarskich do podjęcia kursu.5.Ośrodek szkolenia kierowców musi wydać określone przepisami prawa zaświadczenia niezbędne do uczestnictwa w egzaminie państwowym.6.W ramach szkolenia należy zgłosić uczestników kursu do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego na pierwszy egzamin państwowy. 7.Zamawiający opłaca tylko pierwszy egzamin, poprawki we własnym zakresie płacą uczestnicy projektu.8.W ramach szkolenia Zamawiający nie przewiduje poczęstunków i posiłków.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia między innymi musi zapewnić także:1.Kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia.2.Odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia.3.Zabezpieczyć odpowiednie warunki oraz maszyny i urządzenia umożliwiające prawidłową realizację kształcenia praktycznego. 4.Bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki.5.Nadzór służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia.Wykonawca również musi:1.Wyposażyć uczestników w materiały dydaktyczne, podręczniki, które uczestnicy muszą otrzymać na własność.2.Prowadzić stały nadzór nad przebiegiem kursu. 3.Prowadzić dokumentację księgową kursu w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki.4.Prowadzić dokumentację przebiegu kursu w postaci: dzienników zajęć w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję, imiennej listy obecności, listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych, arkuszy i protokołów z egzaminów, itp.5.Absolwentom, którzy ukończyli kurs wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z ustawą o ruchu drogowym i certyfikat udziału w kursie finansowanym ze środków Unii Europejskiej.6.Przestrzegać Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej właściwą realizację zadania oraz informowania Uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Jest to kurs zamknięty i nie dopuszcza się do udziału w tym szkoleniu innych osób niż skierowane przez Zamawiającego.Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie oryginałów: dzienników zajęć, list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, rachunków oraz innych dokumentów niezbędnych do stwierdzenia prawidłowości realizacji usługi, a także kontroli dokonanej przez zamawiającego dokumentacji finansowej i merytorycznej przeprowadzonej usługi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części od pierwszej do siódmej Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Dla części ósmej przedmiotu zamówienia warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ośrodkiem szkolenia kierowców w rozumieniu przepisów zawartych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2012.1265 j.t.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświdczenie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 Ustawy dopuszcza się dokonywanie zmian umowy w zakresie terminu realizacji usług. Zmiany te może zgłaszać Zamawiający w przypadku wystąpienia problemów z rekrutacją uczestników

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie Adres do korespondencji: 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 14:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie Adres do korespondencji: 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem Zamówienia jest realizowany w ramach projektu W stronę słońca - zintegrowany program aktywizacji społecznej w Gminie Ostróda współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.