eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczewremont - odnowa nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2006-10-12

POZYCJA 52942

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tczew: remont - odnowa nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Gdańsku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Gdańsku - Rejon Tczew, do kontaktów: Justyna Swoboda - w sprawach procedury przetargowej, Karol Markowski - w sprawach technicznych i merytorycznych, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 7770450, fax 058 7770452, e-mail: rdktczew@gdansk.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont - odnowa nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Gdańsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi krajowe administrowane przez GDDKiA - Oddział w Gdańsku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont nawierzchni dróg krajowych przy użyciu betonu asfaltowego, o powierzchni remontu w jednym miejscu nie mniejszej niż 1500 m kw., obejmuje wykonanie robót na drogach krajowych w technologii: - warstwy wyrównawczej średnio do 125 kg/m kw. z betonu asfaltowego 0/16 mm, - warstwy ścieralnej grubości 4 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 mm, na łącznej powierzchni 290 000 m kw. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia pkt II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 110 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy P.z.p., nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają niniejsze wymagane warunki szczegółowe ustalone w SIWZ: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" lub w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony oryginałami lub kopiami dokumentów w składanej ofercie, w wysokości nie mniejszej niż 35 000 000 PLN; b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać że: a) warunek określony w pkt 1.a) spełniają łącznie. b) warunek określony w pkt 1.b) (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności. 2. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się minimalnymi: kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem - odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, podanymi niżej. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1. kierownik budowy - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie budowy dróg, doświadczenie zawodowe - minimum 5 lat pracy w realizacji robót w branży drogowej, w tym minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót branży drogowej; 2. kierownik robót branży drogowej - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego technicznego lub minimum średniego technicznego, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie budowy dróg; doświadczenie zawodowe - minimum 5 lat pracy w realizacji robót w branży drogowej, w tym minimum 3 lata pracy na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót branży drogowej. b) Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych. c) Kierownikowi budowy i kierownikom robót branży drogowej, w przypadku gdy uzyskali uprawnienia budowlane w latach 1994 ÷ 2003 - uznane będą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub innej wymienionej w ustawie Prawo budowlane z tego okresu), przy zachowaniu warunku posiadania przez ww. kierowników doświadczenia jak wyżej w robotach drogowych, do kierowania którymi wskazano ich w ofercie. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. d) Kierownik budowy i kierownik robót winni posiadać aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenie/-a potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami). 2.1. Potencjał kadrowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2. 3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym wymienionym poniżej: a) wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) o wydajności min. 100 Mg/godz. wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania. Wymaga się, aby dozowanie składników, w tym także wstępne, było wagowe, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie. Wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki mineralno-bitumicznej na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji technicznych, tzn. czas transportu masy mineralno-bitumicznej na budowę (od załadunku do rozładunku) nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowywaniu - 1 szt. b) frezarka sterowana elektronicznie, wyposażona w automatyczny system niwelacji poprzecznej i podłużnej - min. 1 szt. c) skrapiarka do bitumu - min. 1 szt. d) walce wibracyjne o ciężarze powyżej 9 ton - min. 2 szt. e) walce statyczne gładkie o ciężarze powyżej 9 ton - min. 2 szt. f) układarki do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - min. 2 szt. g) walce ogumione o regulowanym ciśnieniu w oponach o ciężarze od 10 do 20 ton - min. 2 szt. h) samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym o tonażu min. 12 ton - min. 2 szt. Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie sprzęt własny i/lub obcy (wynajmowany, dzierżawiony, lub tp.), w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy - na żądanie zamawiającego - przedłożyć dokumenty potwierdzające własność sprzętu, którego wykonawca jest właścicielem i/lub kopie podpisanych umów najmu, dzierżawy, itp. dotyczące sprzętu obcego, o których mowa w pkt 25.2 Instrukcji dla wykonawców, a w przypadku korzystania z obcej wytwórni mas bitumicznych - podpisaną umowę na dostawę pełnego zakresu ilości mas bitumicznych. 3.1. Potencjał techniczny wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3. 4. Wymagane doświadczenie wykonawcy Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych drogowych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie robót budowlanych drogowych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca winien wykazać niżej wymagane ilości i wartości zrealizowanych robót z podaniem ich wartości, daty i miejsca ich wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. a) Wymagana ilość zrealizowanych robót Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty budowlane drogowe polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg co najmniej klasy G, a w ramach tych zadań wykonał w tym czasie minimum 300 000 m kw. nawierzchni (warstwy ścieralnej). b) Wymagana łączna wartość wykonanych robót Łączna wartość netto robót budowlanych drogowych polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg co najmniej klasy G, wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powinna wynosić co najmniej 20 000 000 PLN. 4.1. Doświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać że: a) warunek określony w pkt 4.a) (dot. ilości wymaganych robót) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy, z zastrzeżeniem że jeden uczestnik konsorcjum wykonał (w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg co najmniej klasy G, a w ramach tych zadań wykonał w tym czasie minimum 150 000 m kw. nawierzchni (warstwy ścieralnej). b) warunek określony w pkt 4.b) spełniają łącznie. 5. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania jakichkolwiek robót podwykonawcom. 6. Laboratorium Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami Specyfikacji technicznych. 6.1. Laboratorium w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Warunek określony w pkt 6 winien być spełniony łącznie przez wykonawców składających wspólną ofertę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty przedłożone poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy P.z.p. 6. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p. 7. Bilans i rachunek zysków i strat (elementy sprawozdania finansowego) za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 8. Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 9. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Do informacji wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osób wskazanych do kierowania budową kierownika budowy i kierownika robót, w tym informację dotyczącą przebiegu pracy zawodowej każdej wskazanej osoby. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych dotyczące ww. osób i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Informację o potencjale technicznym, którym dysponuje wykonawca ("POTENCJAŁ TECHNICZNY"), wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Informację o doświadczeniu wykonawcy ("DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE"). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 12. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu lub dostępie do laboratorium do przeprowadzania badań wymaganych w Szczegółowych specyfikacjach technicznych. Dokumenty składane w ofercie w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione od pkt 1 do pkt 6 winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione od pkt 7 do pkt 8 winien przedłożyć każdy z wykonawców, natomiast dokumenty wymienione od pkt 9 do pkt 12 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie warunków. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy P.z.p. - winni ustanowić (pisemnie) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie pełnomocnika zamawiającego, Rejon w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, lub przekazem na rachunek bankowy w Kredyt Bank S.A. II Oddział w Gdańsku Nr 23 1500 1171 1211 7004 4378 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2006, godzina 09:05, GDDKiA, Rejon w Tczewie, 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84, pok. nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Ewentualne protesty winny być wniesione w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli wykonawca przekaże protest faksem, zamawiający - na żądanie wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie, jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.