Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Lubin: Przetarg nieograniczony na dostawę wyrobów medycznych część IV - wg 7 zadań.
Numer ogłoszenia: 52940 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Bema 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, fax 076 8401716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę wyrobów medycznych część IV - wg 7 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych wg 7 zadań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu: -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu : - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i Załącznikiem Nr 2 do oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. 2. Zasady oceny spełnienia warunków w przypadku złożenia oferty wspólnej. Warunki opisane w pkt. 1 a i b winien spełnić każdy z podmiotów osobno oraz podmioty składające ofertę wspólną 3. Oferty składane przez Wykonawców występujących wspólnie. a) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. c)Wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d)jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - Załącznik Nr 1 do oferty, b)oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 do oferty, c)wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ), d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. f) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. 2.Zamawiający wymaga ponadto w celu identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedstawionym w specyfikacji - załączenia do oferty dla każdej oferowanej pozycji :strony katalogowej, ulotek itp. które potwierdzą ten opis. Na stronach tych należy zaznaczyć numer zadania i pozycję oferowanego wyrobu. Zamawiający dopuszcza w celu identyfikacji wyrobów z opisem w specyfikacji możliwość złożenia również próbek, jeżeli strony katalogowe lub inne informacje (ulotki), są niewystarczające do właściwego potwierdzenia ich opisu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlubin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespól Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Bema 6, 59-300 Lubin, pok.206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespól Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Bema 6, 59-300 Lubin, Kancelaria pok.201, I pietro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wkłucia czteroświatłowe i wkłucia dwuświatłowe do hemodializy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa:wkłuć czteroświatłowych 8,5F / 16 cm, wkłuć czteroświatłowych 8,5F / 20 cm, wkłuć dwuświatłowych do hemodializy 11 Fr / 15 cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czujniki do pomiaru ciśnienia, zamknięty system do pobierania krwi, kaniule..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są:czujniki do pomiaru ciśnienia pojedyncze i podwójne, zamknięte systemy do pobierania krwi, kaniule do pobierania krwi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nożyczki,kleszczyki, narzędzie do odsysania i płukania,woreczki do pobierania próbek,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są:nożyczki zakrzywione jednorazowego użytku 16 mm ,kleszczyki preparacyjne,przytrzymujące, atraumatyczne jednorazowego użytku ,narzędzie do odsysania i płukania jednorazowego użytku,woreczek do pobierania próbek jednorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czujniki do ciągłego pomiaru rzytu serca,wkłucia centralne,cewniki Swan-Ganza,introducery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są:czujniki do ciągłego pomiaru rzutu serca dł. linii 152 cm, wkłucia centralne trójświatłowe 8,5F, 20 cm z możliwością pomiaru saturacji w żyle głownej, cwniki Swan-Ganza, nr 7,5, pomiar: CCO/ ICO/ SV2/ CEDV , introducery w rozmiarze 9 F umożliwiające trójdrożną infuzję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Hemofiltry, filtry do plazmaferezy,dreny,adaptery,worki, płyn dwuwęglanowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: hemofiltry trójwarstwowe z membraną polietersulfonową, filtry do plazmaferezy z membraną polietersulfonową, zestawy drenów do aparatu Aquarius dla dorosłych, adaptery 4-drożne, worki do zbiórki ultrafiltratu, płyn dwuwęglanowy do terapii nerkozastępcznych 2 x 5l (worek dwukomorowy).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy do znieczuleń,cewniki,kaniule..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych 18G, cewniki do żył centralnych o podwójnym świetle 7 F x 200 mm, cewniki do żył centralnych o potrójnym świetle z powłoką antybakteryjną F 7 x 200 mm, zestawy do tętnicy udowej 18G x 200mm, kaniule dotętnicze 20G x 45 mm z zaworem odcinającym, wykonane z PTFE, kaniule dożylne pediatryczne 24G 16 mm, wykonane z PTFE, kaniule dożylne pediatryczne 26G x 16 mm, wykonane z PTFE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy uzupełniające do tracheotomii..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: zestawy uzupełniające nr 7 i zestawy uzupełniające nr 8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działki nr 49/91 w Miłosnej
- 24 miesięczne świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi w miejscowości Osiek ul. Wenus.
- Remont fragmentu zabytkowego muru miejskiego przylegającego do Wzgórza Zamkowego - adres: Lubin, działka nr 67/4, obręb 5.
- Remont odcinków poboczy dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego.
- Remont nawierzchni ul. Sportowej, ul. Orlej i ul. Norwida w Lubinie
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni laboratoryjnej dla zawodu technik analityk, w ramach realizacji projektu pn. "Droga do sukcesu"
- EOP.332.20.25 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia
- Zakup wyposażenia uzupełniającego do Pracowni Fizjoterapii SPZZOZ w Przysusze
- Modernizacja/Remont Centralnego Magazynu w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa mobilnego stołu operacyjnego pięciosegmentowego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.