eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Lublin: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin
Numer ogłoszenia: 529264 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Blok techniczny, format arkuszy A3, kolor arkuszy biały, 10 arkuszy w bloku, gram. min. 180 g/m2 - szt. 10 2. Blok techniczny, format arkuszy A4, kolor arkuszy biały, 10 arkuszy w bloku, gram. min. 180 g/m2 - szt. 10 3. Blok z makulatury biały w kratkę, format A5 minimum 100-kartkowy - szt. 347 4. Blok z makulatury biały w kratkę, format A4, 100 kartowy - szt. 447 5. Cienkopis z końcówką fibrową oprawioną w metal, różne kolory, grubość linii 0,4 mm, wentylowana skuwka - szt. 4800 6. Długopis jednorazowy, kolor pisania niebieski, grubość linii pisania: 0,5-0,7 mm - szt. 954 7. Długopis na sprężynce leżący, z samoprzylepną podstawką, kolor pisania niebieski - szt. 200 8. Dziurkacz, jednorazowo na minimum 40 kartek o gram. 80 g/m2, wysuwany ogranicznik formatów - szt. 80 9. Ekierka, różne kąty, między innymi 30 i 45 stopni, dł. jednego z boków 30 cm, skala milimetrowa, wykonana z tworzywa sztucznego, kolor transparentny - szt. 30 10. Etykiety uniwersalne, samoprzylepne, białe, różne rozmiary etykiet, format arkusza A4 (op. 100 ark.) - op. 120 11. Fluorescencyjny zakreślacz z tuszem na bazie wody, końcówka ścięta o grubości (+/-5%) 5mm, z możliwością ponownego napełnienia - szt. 850 12. Folia kolorowa stosowana jako okładka do oprawy dokumentów formatu A4, (+/-5%) gr. 200 mic, różne kolory, op. min. 100 szt. - op. 3 13. Folia transparentna stosowana jako okładka do oprawy dokumentów formatu A4 , (+/-5%) gr. 200 mic, op. min. 100 szt. - op. 3 14. Foliopis niezmywalny do folii i opisu płyt CD, różne kolory, grubość linii S,F,M - szt. 137 15. Grzbiet do bindowania dokumentów formatu A4, średnica grzbietu 25 mm, różne kolory (op. 50 szt.), wykonany z tworzywa sztucznego - op. 6 16. Grzbiet do bindowania dokumentów formatu A4, średnica grzbietu 12 mm, różne kolory (op. 100 szt.), wykonany z tworzywa sztucznego - op. 6 17. Grzbiet do bindowania dokumentów formatu A4, średnica grzbietu 10 mm, różne kolory (op. 100 szt.), wykonany z tworzywa sztucznego - op. 6 18. Grzbiet do bindowania dokumentów formatu A4, średnica grzbietu 8 mm, różne kolory (op. 100 szt.), wykonany z tworzywa sztucznego - op. 6 19. Gumka dwustronna, część biała -do ścierania ołówka i kredek ołówkowych, część niebieska - do atramentu i tuszu kreślarskiego - szt. 477 20. Gumka specjalistyczna do usuwania śladów ołówka, biała,wykonana z tworzywa sztucznego, może być stosowana do każdego rodzaju papieru, nie narusza struktury papieru, wym. min. 35,0 mm x 16,0 mm x 11,5 mm - szt. 130 21. Gumki recepturki, różne kolory (op. po 1 kg) - op. 6 22. Identyfikator, wykonany z przezroczystego sztywnego tworzywa, z klipsem i agrafką oraz kartonikiem z nadrukowaną ramką w komplecie, (+/-5%) wym. 57mm x 90mm, op. min. 50 szt. - op. 30 23. Kalendarz książkowy na 2015 r., format B5, oprawa twarda zmiękczana gąbką z obszyciem na krawędziach zewnętrznych, forma graficzna - w układzie - jeden dzień tygodnia na stronie, z wyjątkiem sobót i niedziel - mogą być razem na jednej stronie - szt. 100 24. Kalendarz biurowy na 2015 r., na biurko, podłużny, leżący, układ: tydzień na stronie, podział godzinowy dnia pracy, kalendaria skrócone trzech miesięcy na każdej stronie, format:(+/- 5%) 320 mm x 150 mm - szt. 1259 25. Kalkulator do obliczeń podatkowych, z drukarką dwukolorową, minimum 12 pozycji, wyświetlacz LCD, zasilanie sieciowe, klawisze typu PC, podwójna pamięć, obliczenia podatkowe, obliczanie marży, funkcja sumy ogólnej - sumuje wszystkie wcześniejsze obliczenia, funkcja zaokrąglania - pozwala wybrać zaokrąglenie wyników obliczeń w górę lub w dół, cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz podwójnego zera,prędkość druku - min. 2,7 linii/sek. Papier 58 mm. Zasilanie sieciowe. - szt. 5 26. Kalkulator minimum 12-pozycyjny, automatyczne powtarzanie obliczeń do 100 kroków, podwójne zasilanie, wym. [mm] (dł. x szer. x wys.) (+/- 5%) 187 x 142 x 35 - szt. 82 27. Klipy do papieru (+/- 5%) 25mm (op. min. 12 szt.) - op. 122 28. Klipy do papieru (+/- 5%) 32mm (op. min. 12 szt.) - op. 122 29. Klipy do papieru (+/-5%) 41mm (op. min. 12 szt.) - op. 80 30. Karteczki samoprzylepne, kolor żółty, wymiary: (+/-5%) min. 38 mm x 51 mm (op. - bloczek min. 100 kartek) - op. 840 31. Karteczki samoprzylepne, kolor żółty, wymiary: (+/- 5%) min. 75 mmx75 mm (op. - bloczek min. 100 kartek) - op. 1274 32. Karton kolorowy, (+/-5%) gram. 250 g/m2, stosowany jako okładka do oprawy dokumentów formatu A4, laminowany folią, błyszczący, różne kolory, op. min. 100 szt. - op. 5 33. Koperta biała C4 SK, samoklejąca (op. min. 250 szt.) - op. 98 34. Koperta biała C5 SK, samoklejąca (op. min. 500 szt.) - op. 98 35. Koperta biała C6 SK, samoklejąca z oknem prawym (op. min. 1000 szt.) - op. 74 36. Koperta biała C6 SK, samoklejąca, bez okienka (op. min. 1000 szt.) - op. 133 37. Koperta biała DL / SK, samoklejąca z oknem prawym (op. min. 1000 szt.) - op. 90 38. Koperta biała DL / SK, samoklejąca, bez okienka (op. min. 1000 szt.) - op. 40 39. Koperta brązowa B4 HK RBD, samoklejąca z paskiem (op. min. 250 szt.) - op. 3 40. Koperta brązowa C4 HK RBD, samoklejąca z paskiem (op. min. 250 szt.) - op. 3 41. Korektor w butelce z gąbką korygującą (op. min. 20 ml) - op. 460 42. Korektor w taśmie, taśma o długości min. 8,5 m, szer. (+/- 5%) 4,2 mm - szt. 650 43. Kostki papierowe do pojemników plastikowych, wymiary (+/-5%) 80 mm x 80 mm x 50 mm, kartki w różnych kolorach, klejone (op. min. 500 karteczek) - op. 700 44. Kostki papierowe do pojemników plastikowych, wymiary (+/-5%) 80 mm x 80 mm x 50 mm, kartki w różnych kolorach, nieklejone (op. min. 500 karteczek) - op. 300 45. Koszulka foliowa A4, grubość folii minimum 50 mic., (op. min. 100 szt.) - op. 814 46. Linijka 30 cm, skala milimetrowa, wykonana z tworzywa sztucznego, kolor transparentny - szt. 65 47. Listwa do oprawy dokumentów bez użycia bindownicy szer. grzbietu (+/- 5%) 6 mm, do oprawy do 20 arkuszy papieru o formacie A4 i gram. 80 g/m2 z jedną zaokrągloną końcówką, wykonana z tworzywa sztucznego, różne kolory, op. minimum 50 szt. - op. 10 48. Listwa do oprawy dokumentów bez użycia bindownicy szer. grzbietu (+/- 5%) 9 mm, do oprawy do 50 arkuszy papieru o formacie A4 i gram. 80 g/m2 z jedną zaokrągloną końcówką, wykonana z tworzywa sztucznego, różne kolory, op. minimum 50 szt. - op. 10 49. Listwa do oprawy dokumentów bez użycia bindownicy szer. grzbietu (+/- 5%) 15 mm, do oprawy do 75 arkuszy papieru o formacie A4 i gram. 80 g/m2 z jedną zaokrągloną końcówką, wykonana z tworzywa sztucznego, różne kolory, op. minimum 50 szt. - op. 10 50. Marker, różne kolory, ścięta końcówka, szerokość linii pisania 1-5 mm. - szt. 484 51. Marker z tuszem do flipchartów, różne kolory, okrągła końcówka, grubość linii pisania 1-3 mm - szt. 50 52. Nici lniane - dratwa, wykonane z lekko skręconych, naturalnych, włókien lnianych, ulegają biodegradacji, opakowanie min. 100 g - szpula - szpula 202 53. Notatnik akademicki A4, minimum 96 kartowy w kratkę, oprawa twarda - szt. 252 54. Nożyczki metalowe, rękojeść i ostrze ze stali nierdzewnej, dł. nożyczek minimum 200 mm - szt. 90 55. Ofertówka transparentna - przeźroczysta A4, minimum 110 mic., (op. min. 25 szt.) - op. 135 56. Ołówek, drewno cedrowe, twardość HB (op. min.12 szt.) - op. 130 57. Pojemnik składany na dokumenty formatu A4, wykonany z PCV, grzbiet (+/-5%) 70 mm, etykiety grzbietowe dwustronne - szt. 200 58. Rolka barwiąca dwu-kolorowa, kolor wydruku czarny i czerwony, przeznaczona do kalkulatorów typu: Casio: HR-150TECHR-150TERHR-160LBHR-170LBHR-200TECHR-200TERHR-100LCHR-120TFR-2600FR-2650AGYBFR-2650PLUSFR-2650AFR-2650TFR-620TERFR-520GYBFR-520FR-620 TERFR-620TERDR-420TERDR-520TER; Vector:LP-105LP-203TSLP-46TS; Citizen: CX-123/CX-123A/CX-123IICX-126IICX-130CX-131CX-140CX-185CX-32IICX-85CX-85ESCX-88CX-90/CX-91 - szt. 80 59. Rolka do telefaksu, wym.: szer. 210 mm, dł. 30 m, papier termoczuły o gramaturze 55 g/m2 gwarancja na trwałość wydruku minimum 5 lat - szt. 15 60. Rolki papieru do systemu numeracyjno - przywołaniowego typu Q Matic, minimum 3000 szt. numerków/biletów w rolce, wym. Rolki 62 mm x 60 mm, każda rolka zapakowana w foliowe opakowanie zabezpieczające przed zawilgoceniem - szt. 80 61. Rozszywacz biurowy - szt. 195 62. Segregator z mechanizmem dźwigniowym A4, grzbiet (+/-5%) 50 mm, oklejony na zewnątrz PCV, na dolnych krawędziach metalowe okucia, etykiety grzbietowe dwustronne - szt. 1520 63. Segregator z mechanizmem dźwigniowym A4, grzbiet (+/- 5%) 75 mm, oklejony na zewnątrz PCV, na dolnych krawędziach metalowe okucia, etykiety grzbietowe dwustronne - szt. 5627 64. Segregator z mechanizmem dźwigniowym A5, grzbiet (+/-5%) 75 mm, oklejony na zewnątrz PCV, na dolnych krawędziach metalowe okucia, etykiety grzbietowe dwustronne - szt. 70 65. Skoroszyt A4 wpinany do segregatora, z folii PCV, okładka przednia transparentna, pasek do opisu (op. min 10 szt.) - op. 655 66. Skoroszyt A4, z folii PCV, okładka przednia transparentna, pasek do opisu (op. min 10 szt.) - op. 220 67. Skoroszyt A4, zawieszkowy, zawieszka pełna, gram. minimum 275 g/m2 (op. min 100 szt.) - op. 55 68. Skoroszyt A4 biały, gram. min. 250 g/m2, (op. min. 100 szt.) - op. 1300 69. Sznurek pakowy, jutowy (op. minimum 250 g) - op. 353 70. Spinacze biurowe do dokumentów, metalowe (+/-5%) 28 mm (op. min. 100 szt.) - op. 1487 71. Spinacze biurowe do dokumentów, metalowe (+/-5%) 50 mm (op. min. 100 szt.) - op. 407 72. Szufladki z odpornego na pęknięcia polistyrenu na dokumenty formatu A4, kolor transparentny, możliwość łączenia ze sobą w pionie, miejsca do naklejenia etykiet, co ułatwia organizacje przechowywanych dokumentów - szt. 120 73. Taśma mleczna, niewidoczna po przyklejeniu, długość min. 33 m, szerokość (+/-5%) 19 mm - szt. 100 74. Taśma pakowa, mocna, na kleju akrylowym, wymiary: (+/-5%) szer. 48 mm, dł. minimum 50 m, kolor szary lub brązowy - szt. 130 75. Taśma przezroczysta biurowa pokryta emulsją akrylową, długość min. 20m, szerokość (+/-5%) 19 mm - szt. 380 76. Taśma montażowa, dwustronnie klejąca, kolor transparentny, na rolce, wymiary(+/-5%): dł. 1,5 m x szer. 19 mm, przeznaczona do trwałego łączenia lub podwieszania różnych elementów w warunkach wewnętrznych w pomieszczeniach, przylepna z obu stron - szt. 50 77. Teczka do podpisu na dokumenty o formacie A4, okładki z twardego kartonu pokrytego folią polipropylenową, na przedniej okładce okienko do opisu zawartości książki, minimum 20 przegródek wewnętrznych z otworami do podglądu zawartości, rozciągliwy grzbiet pozwalający na segregowanie/grupowanie plików min. 10-kartkowych (gram. 80g/m2), kolor bordo - szt. 15 78. Teczka do podpisu na dokumenty o formacie A4, okładki z twardego kartonu pokrytego folią polipropylenową, na przedniej okładce okienko do opisu zawartości książki, minimum 20 przegródek wewnętrznych z otworami do podglądu zawartości, rozciągliwy grzbiet pozwalający na segregowanie/grupowanie plików min. 10-kartkowych (gram. 80g/m2), kolor zielony - szt. 15 79. Teczka z klipem zamykana, format A4, wewnętrzna kieszeń na dokumenty, klip utrzymujący do 100 kartek, w środku uchwyt na długopis, wykonana z tworzywa PCV i sztywnej tektury - szt. 80 80. Teczka z gumką, format A4, z tektury dwustronnie barwionej, powlekanej polipropylenem, różne kolory - szt. 1200 81. Teczka A4 wiązana biała, gram. min. 275g/m2, (op. min 100 szt.) - op. 174 82. Teczka A4 z gumką, biała, gram. min. 275g/m2, (op. min 100 szt.) - op. 65 83. Teczka bezkwasowa na dokumenty formatu A4, PH większe od 7, wiązana, wykonana z kartonu jednostronnie bielonego o (+/-5%) gram. 240 g/m2, wymiary [mm](+/-5%): 320 x 250, grzbiet max 35 mm bigowany co 5 mm - szt. 38850 84. Temperówka metalowa do ołówków, kredek - szt. 40 85. Wkład do długopisu typu Zenit, metalowy, dł. linii pisania minimum 6500 m, szer. linii pisania od 0,6 do 0,8 mm, kolory pisania czarny - szt. 200 86. Wkład do długopisu typu Zenit, metalowy, dł. linii pisania minimum 6500 m, szer. linii pisania od 0,6 do 0,8 mm, kolor pisania niebieski - szt. 2800 87. Worki papierowe, wymiary (+/-5%) 600 mm x 1000 mm x 220 mm - szt. 2830 88. Zakładki indeksujące, wymiary (+/-5%): 12 mm x 43 mm, 4 kolory, przezroczyste, z możliwością wielokrotnego przyklejania i odklejania (op. minimum 140 szt.) - op. 520 89. Zeszyt A5 minimum 96 kartkowy w kratkę - szt. 65 90. Zeszyt A5 minimum 32 kartkowy w kratkę - szt. 45 91. Zeszyt A5, minimum 60 kartkowy w kratkę - szt. 45 92. Zszywacz metalowy, pojemność magazynka minimum 150 zszywek, jednorazowo minimum 20 kartek gram. 80g/m2 - szt. 240 93. Zszywki 24/6 (op. min. 1000 szt.) - op. 2877.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wykaz urządzeń i materiałów biurowych 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 2.Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1)Stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2014 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.W zakresie przedmiotu zamówienia: Antoni Fałkowski - Wydział Organizacji Urzędu w Urzędzie Miasta Lublin, ul. Dolna 3 - go Maja 5, pokój nr 2, telefon 81 466 12 40. 2.W zakresie procedury: p. Małgorzata Kubiczek - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 13..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.