Og³oszenie z dnia 2017-03-28
Og³oszenie nr 52922 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.
Jab³onka:
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jab³onka, krajowy numer identyfikacyjny
54325500000, ul.
ul. 3 Maja
1,
34480
Jab³onka, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
182 611 146, e-mail
zpubliczne@jablonka.ug.gov.pl, faks
182 652 468.
Adres strony internetowej (URL): www.jablonka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.jablonka.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.jablonka.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej w trwale zamkniêtej kopercie lub opakowaniu, za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub z po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Urz±d Gminy Jab³onka ul. 3 Maja 1, 34-480 Jab³onka, pokój nr 1 (sekretariat).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Numer referencyjny: RIO¦.271.13.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Chy¿ne, Jab³onka-Bory, Jab³onka, Lipnica Ma³a, Orawka, Podwilk, Zubrzyca Górna zgodnie z wymogami okre¶lonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedz± i sztuk± budowlan± oraz w³a¶ciwymi przepisami i normami. 2. Zakres robót niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególno¶ci: 2.1 Chy¿ne: - Budowa o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Chy¿ne przysió³ek Zawodzie (d³ugo¶æ odcinka wynosi 159 mb), - monta¿ 2 lamp sodowych o mocy 70 W 2.2 Jab³onka Bory: - Budowa kablowej linii o¶wietlenia ulicznego na ulicy S³owackiej (na odcinku od latarni 16.1.1. do latarni 16.1.12). - Budowa napowietrznej sieci o¶wietlenia ulicznego na ulicy Mi³osza. - Budowa napowietrznej sieci o¶wietlenia ulicznego na ulicy WOP. - Budowa napowietrznej sieci o¶wietlenia ulicznego na ulicy Wilsona. - monta¿ 2 lamp sodowych o mocy 70 W. 2.3 Jab³onka - monta¿ 3 lamp sodowych o mocy 70 W, - budowa napowietrznej sieci o¶wietlenia ulicznego na ulicy Widokowej, - budowa napowietrznej sieci o¶wietlenia ulicznego na ulicy Uroczej. 2.4 Lipnica Ma³a - monta¿ 7 lamp sodowych o mocy 70 W 2.5 Orawka - budowa o¶wietlenia ulicznego obok Domu Wczasowego "Pod Danielkami", - monta¿ 6 lamp sodowych o mocy 70 W, - wymiana 13 lamp sodowych o mocy 70 W. 2.6 Podwilk - budowa o¶wietlenia ulicznego w kierunku cmentarza Makuchowskiego, - monta¿ 2 lamp sodowych o mocy 70 W. 2.7 Zubrzyca Górna - budowa kablowej linii o¶wietlenia ulicznego obok drogi wojewódzkiej nr 957 - Ochlipów, - monta¿ 7 lamp sodowych o mocy 70 W. 3. Szczegó³owy zakres prac precyzuje, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest jedynie materia³em pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), opis przedmiotu zamówienia stanowi±ce za³±czniki do niniejszej SIWZ. 4. CPV 45.31.61.00 - 6 Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego 45.31.61.10 - 9 Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego 45.31.43.00 - 4 instalowanie infrastruktury okablowania 45.23.22.00 - 4 roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
II.5) G³ówny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
Dodatkowe kody CPV:45316110-9, 45314300-4, 45232200-4
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 30/08/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca, który we¼mie udzia³ w postêpowaniu winien dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - Za³±cznik nr 5 do SIWZ - lub uprawnienia równowa¿ne do powy¿szych, a wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce uprawnienia wydane obywatelom pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrze¿eniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity - (Dz.U. poz. 290 z 2016r.) oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65 z pó¼n. zm.).
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt a sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 5 (orygina³) - o¶wiadczenie, na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)Formularz oferty przetargowej (wed³ug Za³±cznika nr 1 do SIWZ). 2)Wraz z ofert± wykonawca winien z³o¿yæ O¶wiadczenie aktualne na dzieñ sk³adania ofert o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia- za³. nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3)Pe³nomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje Pe³nomocnik wraz z ofert± winno byæ z³o¿one pe³nomocnictwo dla tej osoby okre¶laj±ce jego zakres. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pe³nomocnictwa winny byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u lub urzêdowo po¶wiadczonego odpisu pe³nomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z pó¼niejszymi zmianami). 4)Zobowi±zanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (wed³ug Za³±cznik nr 6 do SIWZ). 5)Kosztorys ofertowy (ma charakter jedynie informacyjny i pomocniczy) 6)O¶wiadczenia, które ma z³o¿yæ ka¿dy Wykonawca w terminie 3 dni od daty upublicznienia na stronie internetowej wykazu z³o¿onych ofert: O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SIWZ i zamieszczony zostanie przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej www.jablonka.pl wraz w informacj± z otwarcia ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 7) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 stawy Pzp, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w pkt III.7 ppkt 6, pkt. III.4 oraz III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ) w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. 8)W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w pkt III.7 ppkt 6, pkt. III.4 oraz III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ), które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 6000,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: sze¶æ tysiêcy z³otych).
2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2014 r.poz.1804 z pó¼n.zm)
3. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank BS Jab³onka Nr 74 8798 0002 0000 0000 0026 0014 z dopiskiem "Wadium przetargowe na "Budowê o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Chy¿ne, Jab³onka-Bory, Jab³onka, Lipnica Ma³a, Orawka, Podwilk, Zubrzyca Górna".
4. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego Urz±d Gminy Jab³onka, ul. 3 Maja 1 34-480 Jab³onka - kasa UG w pok. 105 lub do³±czyæ do oferty. Orygina³ gwarancji/porêczenia powinien byæ umieszczony w ofercie w sposób umo¿liwiaj±cy jego zwrot zgodnie z ustaw±.
6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
7. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 13-04-2017 roku do godz. 12:00. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaln± form± wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
8. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty okre¶la art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem, ¿e Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci o których mowa w art. 25 ust. 1 o¶wiadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca ,którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena (Kc) | 60 |
| Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady (Kg) | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmiany ceny, przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zadania, jakie w umowie dopuszcza Zamawiaj±cy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy informuje, ¿e zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1) niezgodno¶ci dokumentacji zgromadzonej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni siê w toku realizacji przez Wykonawcê zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczno¶ci niezawinionych przez Zamawiaj±cego 2) si³y wy¿szej, w wyniku, której nie jest mo¿liwe zachowanie przez Wykonawcê okre¶lonego umow± terminu realizacja zamówienia publicznego. 3) w wyniku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT. Nale¿ny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowi±zuj±cym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objêcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie by³ p³atnikiem VAT, obowi±zkiem podatkowym. 4) wyst±pienie zdarzeñ niezale¿nych od stron umowy, powoduj±cych potrzeb wprowadzenia do tre¶ci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla zamawiaj±cego, bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia. 5) gdy zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia 6) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy 7) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach: - opó¼nieñ Zamawiaj±cego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów wymaganych przepisami, do których przekazania by³ zobowi±zany - nie uzyskanie przez Wykonawcê niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia opinii i uzgodnieñ od instytucji, organów i osób nie bêd±cych stronami umowy w terminach umo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie przedmiotu zamówienia - zmiany warunków projektowania przez jednostki opiniuj±ce, uzgadniaj±ce - przed³u¿enie terminu swoich czynno¶ci ponad przewidziane prawem terminy przez jednostki uzgadniaj±ce lub zatwierdzaj±ce - konieczno¶ci przeprowadzenia ponownego uzgadniania, opiniowania - wstrzymanie wykonania prac przez uprawnione organy - zmiana prawa lub obowi±zuj±cych norm wywo³uj±cych konieczno¶æ zmiany zakresu lub harmonogramu pracy - ponadprzeciêtny czas trwania procedur administracyjnych, maj±cych wp³yw na termin wykonania i niewynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy: termin mo¿e ulec zmianie o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu prac z tego powodu, - je¿eli przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci z uwzglêdnieniem profesjonalnego charakteru wykonawcy nie mo¿na by³o unikn±æ zmiany terminu. - inne przyczyny le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego lub organów administracji: termin mo¿e ulec zmianie o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu prac z tego powodu, - dzia³ania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestnicz±cych w procedurze opiniowania i uchwalania), - z³o¿enia skargi lub wniosku do w³a¶ciwych organów administracyjnych lub s±dowych lub odwo³ania od ich rozstrzygniêcia, o ile bêd± mog³y mieæ wp³yw na zmianê terminu realizacji - ograniczenia w dostêpie do terenu objêtego przedmiotem zamówienia, - zmiany uzbrojenia i naniesienie terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych - zmiany przepisów zwi±zanych z przedmiotem zamówienia dokonane po podpisaniu umowy 8) pozosta³e zmiany okre¶lone w umowie (projekcie umowy) 3. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ Wykonawca lub Zamawiaj±cy sk³adaj±c pisemny wniosek do drugiej strony. 4. Wniosek o dokonanie zmiany w umowie w przypadkach okre¶lonych w ust. 2 - ma zawieraæ: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany zawieraj±ce m.in. korzy¶ci wynikaj±ce z wnioskowanej zmiany, c) czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 13/04/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nast±pi w siedzibie Zamawiaj±cego, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jab³onka, pok. 110 (sala obrad) dnia 13-04-2017 roku, godz. 12.05
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szko³a Podstawowa nr 36 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzysz±cymi w ramach zadania "Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Rybniku"
- "Adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój zielono - niebieskiej infrastruktury w mie¶cie Stalowa Wola" - zieleñ przy SPZOZ cz. 4 inwestycji
- Budowa parku w ramach projektu "Ochrona ró¿norodno¶ci biologicznej - park naturalistyczny przy ulicy Stawowej i Spó³dzielców w Bielsku-Bia³ej.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Kamienica - etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" w Tolkmicku
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków o¶wiatowych Powiatu Ostrowskiego
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





