To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-19
Poznań: Dostawa i montaż wyposażenia dla 27 kwater internatowych (99 miejsc)
w budynku mieszkalnym przy ul. Magnoliowej 3B w Witkowie
Numer ogłoszenia: 529150 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 456126 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia dla 27 kwater internatowych (99 miejsc) w budynku mieszkalnym przy ul. Magnoliowej 3B w Witkowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia dla 27 kwater internatowych (99 miejsc) zlokalizowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Magnoliowej 3B w Witkowie. W skład przedmiotowego wyposażenia pokoi 2-osobowych, pokoi 1-osobowych, kuchni, łazienek i przedpokoi, wchodzą meble pokojowe oraz stoły i taborety kuchenne, chłodziarko-zamrażarki, mikrofalówki, akcesoria łazienkowe, osprzęt oświetleniowy, żaluzje verticale, kołdry, poduszki, koce, pościel, sprzęt do utrzymania czystości oraz pralki - zgodnie z wykazem w załączniku nr 2 (formularz cenowy) do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań częściowych wyszczególnionych w części XVIII SIWZ. 3.Jako dostawę należy rozumieć wykonanie lub zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do budynku na poszczególne kondygnacje, rozpakowanie, montaż/ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osobę wyznaczoną z ramienia Zamawiającego, regulację, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i wykonanie innych wyżej nie wymienionych czynności, a koniecznych do przekazania Zamawiającemu zamówionej rzeczy jako funkcjonującej i sprawnej. 4.Zamawiający wymaga od wykonawcy wybranego do realizacji przedmiotu zamówienia, dla zadania częściowego nr 4, wykonania szczegółowych obmiarów wielkości otworów okiennych i drzwi balkonowych oraz ich lokalizacji, i na ich podstawie dokładnego zaprojektowania wymiarów verticali. 5.Szczegółowy zakres wyposażenia kwater internatowych określają formularz cenowy, rysunki wyposażenia, opis wymagań dla poszczególnych produktów, które stanową załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza niewielkie odstępstwa od podanych wymiarów mebli. 6.Materiały użyte do produkcji wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.00.00 - Meble domowe 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.11.00 - Koce 39.51.24.00 - Pierzyny 39.51.61.20 - Poduszki 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: meble pokojowe i kuchenne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe Ewa Kamińska, ul. Nowowiejska 1/42, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143808,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 154328,10
Oferta z najniższą ceną: 154328,10 / Oferta z najwyższą ceną: 210889,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: sprzęt AGD, RTV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H. "PRO - HAND" S.C. TOMASIONEK MARCIN, TOMASIONEK MONIKA
jakie przetargi wygrała firma
P.H. "PRO - HAND" S.C. TOMASIONEK MARCIN, TOMASIONEK MONIKA
- Przedsiębiorstwo Handlowe PRO-HAND s.c. Monika Tomasionek, Marcin Tomasionek, ul. Wieczorka 2A/107, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83124,63
Oferta z najniższą ceną: 83124,63 / Oferta z najwyższą ceną: 116899,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: osprzęt oświetleniowy, akcesoria łazienkowe i do sprzątania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRZEWIARZ-BIS Lipno Sp. z o.o., ul. Wyszyńskiego 46A, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25243,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31387,50
Oferta z najniższą ceną: 31387,50 / Oferta z najwyższą ceną: 44700,66
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: żaluzje okienne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy, BARTEK Leszek Białooki, Gronity, ul. Zielona Dolina 45, 11-036 Gietrzwałd, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19463,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11652,75
Oferta z najniższą ceną: 11652,75 / Oferta z najwyższą ceną: 24444,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: kołdry, poduszki, koce, pościele
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU POLTEX Import-Export Tomasz Rusak, ul. Stefczyka 4, 13-240 Iłowo, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27819,00
Oferta z najniższą ceną: 27819,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72468,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia kursu podnoszącego kompetencje z zakresu zielonej transformacji - kurs korekcji racic
- Dostawa komór laminarnych z podziałem na 2 części na potrzeby projektu "Rozwój Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych na rzecz efektywności i dostępności nowoczesnych terapii" ...
- AN/ZP/103/25 Realizacji oznakowania poziomego w budynku Wyd Architektury i Wyd Inżynierii Zarzadzania, zgodnie z obowiązującymi Standardami dostępności dla PSi na lata 2021-2027 i SIW PP
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego ( niesterylnego) i krążków diagnostycznych
- Dostawa szkła laboratoryjnego, szkła laboratoryjnego do chromatografii oraz szkła laboratoryjnego do ekstrakcji tłuszczu i włókna w paszach
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego Województwa Wielkopolskiego na Targach Smaki Regionów, odbywających się w dniach 26-28.09.2025 r. w Poznaniu - II postępowanie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą spalinowego zestawu ratowniczego narzędzi hydraulicznych wraz z akcesoriami dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie
- "Wspólnie przeciw zagrożeniom klimatycznym" - doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych w powiecie głubczyckim
- DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI DO BCU W RAMACH PROJEKTU "BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI - ENERGETYKA ODNAWIALNA (POMPY CIEPŁA I GEOTERMIA PŁYTKA)"
- Zakup wraz z dostawą urządzeń do odciągania, analizy, przechowywania i podgrzewania mleka kobiecego celem doposażenia Banku Mleka Kobiecego (z podziałem na 5 zadań)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w miejscowości Świętosław gmina Ciechocin
- BZP.272.41.2025.ŁC POMPIK - Pierwsza Podlaska Wyprawka
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.