eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa konserwacji systemów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Warszawa: Usługa konserwacji systemów
Numer ogłoszenia: 52906 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5212888, 5212214, fax 022 6289785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ms.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji systemów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia są konserwacje systemów: A.telewizyjnych, sygnalizacji alarmu włamania i napadu, sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru, kontroli dostępu, wideofonowych oraz zasilania awaryjnego (UPS) w pomieszczeniach Ministerstwa przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie; B.telewizyjnych, sygnalizacji alarmu włamania i napadu, sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru, kontroli dostępu, sygnalizacji zalania wodą, gaszenia pożaru gazem, wideofonowego, pomiaru temperatury oraz zasilania awaryjnego (UPS) w budynku Ministerstwa przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie; C.kontroli ruchem osób i pojazdów oraz systemu kontroli dostępu typ KD System firmy AC Project w budynku Ministerstwa przy Al. Ujazdowskich 11; D.oddymiania i sterowania elektromagnetycznymi trzymaczami drzwi w gmachu Ministerstwa przy Al. Ujazdowskich 11; E.sygnalizacji alarmu włamania i napadu, nadzoru telewizyjnego, telewizji satelitarnej i naziemnej, sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru, kontroli dostępu, wideofonowego, oddymiania klatek schodowych i detekcji CO w budynku Ministerstwa przy ul. Krasińskiego 65 w Warszawie; F.sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru i oddymiania klatki schodowej w budynku Ministerstwa przy Al. Ujazdowskich 19 w Warszawie; G.sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru, oddymiania klatki schodowej, nadzoru telewizyjnego i UPS w budynku Ministerstwa przy ul. Chopina 1 w Warszawie; H.sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru i oddymiania klatki schodowej w budynku Ministerstwa przy Al. Róż 2 w Warszawie. II.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemach wymienionych w pkt. A określa załącznik nr 1 do umowy. III.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemach wymienionych w pkt. B określa załącznik nr 2 do umowy. IV.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemie wymienionym w pkt. C określa załącznik nr 3 do umowy. V.Wyposażenie systemu typ KD System określa załącznik nr 3A do umowy. VI.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemie wymienionym w pkt. D określa załącznik nr 4 do umowy. VII.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemach wymienionych w pkt. E określa załącznik nr 5 do umowy. VIII.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemach wymienionych w pkt. F określa załącznik nr 6 do umowy. IX.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemach wymienionych w pkt. G określa załącznik nr 7 do umowy. X.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemach wymienionych w pkt. H określa załącznik nr 8 do umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.41.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej Kod CPV wg słownika 2008: 50.41.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1.2.1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - tzn.: zrealizowali (wykonali) lub realizują (wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -wykonali (zrealizowali) lub wykonują (realizują), w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy, każdą usługę konserwacyjną z niżej wymienionych systemów: a)sygnalizacji alarmu włamania i napadu; b)nadzoru telewizyjnego; c)telewizji satelitarnej i naziemnej; d)sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru; e)kontroli dostępu; f)wideofonowego; g)oddymiania klatek schodowych; h)detekcji CO; i)zasilania awaryjnego UPS; j)sygnalizacji zalania wodą; k)gaszenia pożaru gazem; l)kontroli ruchem osób i pojazdów i kontroli dostępu typ KD System firmy AC Project lub podobny tzn. zawierający co najmniej następujące elementy: bramki, triody, konfiguratory przejścia, czytniki bramek i tripodów oraz szlabanów, centrale sterownicze, moduły sterowania, drukarkę termosublimacyjną i skaner do kart identyfikacyjnych; 1.2.2.dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn.: dysponują co najmniej 2 osobami, które będą wykonywały zamówienie i posiadają licencje pracowników zabezpieczenia technicznego minimum pierwszego stopnia - podstawa prawna art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa poniżej; 2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca (spełnia) albo (nie spełnia) poszczególne warunki. 3)W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, warunki szczegółowe określone w pkt 1.2. Wykonawcy muszą spełniać łącznie, natomiast pozostałe (pkt 1.4.) każdy oddzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 2.1.w zakresie warunku określonego w powyżej w ppkt. 1.2.1., podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz zrealizowanych (wykonanych) usług (tj. usług wykonanych (zrealizowanych) lub wykonywanych (realizowanych) konserwacji systemów - (formularz stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), zawierający co najmniej: a)przedmiot usługi, poprzez podanie co najmniej informacji na temat: rodzaju usługi (np. konserwacja, serwis itp.) oraz rodzaju systemu (sygnalizacji alarmu włamania i napadu, nadzoru telewizyjnego, telewizji satelitarnej i naziemnej, sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru, kontroli dostępu, wideofonowego, oddymiania klatek schodowych, detekcji CO, zasilania awaryjnego UPS, sygnalizacji zalania wodą, gaszenia pożaru gazem , kontroli ruchem osób i pojazdów i kontroli dostępu typ KD System firmy AC Project lub podanie opisu podobnego systemu, zawierającego co najmniej następujące elementy: bramki, triody, konfiguratory przejścia, czytniki bramek i tripodów oraz szlabanów, centrale sterownicze, moduły sterowania, drukarkę termosublimacyjną i skaner do kart identyfikacyjnych); b)odbiorców, ze wskazaniem co najmniej nazwy; c)datę wykonania (zrealizowania) usługi - (dzień miesiąc, rok) - tj. daty rozpoczęcia i jej zakończenia, a w przypadku świadczeń okresowych (lub ciągłych) tj. wykonywanych (realizowanych), należy podać, co najmniej datę rozpoczęcia usługi, np. zakres dat (od do ) oraz dodatkową informację, że np. (usługi te są wykonywane do chwili obecnej), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.). Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii dokumentu (dokumentów) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.2.w zakresie warunku określonego powyżej w ppkt. 1.2.2., podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz osób (formularz stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), zawierający co najmniej: a)imiona i nazwiska osób (co najmniej 2 osób), które będą wykonywać zamówienie w zakresie konserwacji systemów; b)informacje na temat kwalifikacji zawodowych wyżej wymienionych osób, tj. posiadania licencji pracownika zabezpieczenia technicznego minimum pierwszego stopnia w zakresie konserwacji systemów, np. poprzez podanie numeru licencji i nazwy licencji. Zamiast wyżej wymienionych informacji, o których mowa w ppkt. a) i b), Wykonawca może złożyć wraz z ofertą kopie licencji pracowników zabezpieczenia technicznego minimum pierwszego stopnia potwierdzone za zgodność z oryginałem Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1. i 2.2. lub inne dokumenty [wykaz usług (pkt 2.1.) oraz wykaz osób (pkt 2.2) lub inne dokumenty] Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii dokumentu (dokumentów) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3.Wykonawca, zgodnie z art. 44 ustawy, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączniku druk do ewentualnego wykorzystania (załącznik nr 1 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy, oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt. 3 , Wykonawcy składają odpowiednio, np. jako oświadczenie łączne lub oświadczenie oddzielne. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1a) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. 8.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 9.Zarówno wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym, jak i ich tłumaczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub w formie kopii dokumentu (dokumentów) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ms.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.ms.gov.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Al. Ujazdowskie 11 w Warszawie, Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego, pokój nr 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu jest mowa o ustawie należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z dnia 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.