Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Warszawa: Usługa konserwacji systemów
Numer ogłoszenia: 52906 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5212888, 5212214, fax 022 6289785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ms.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji systemów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia są konserwacje systemów: A.telewizyjnych, sygnalizacji alarmu włamania i napadu, sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru, kontroli dostępu, wideofonowych oraz zasilania awaryjnego (UPS) w pomieszczeniach Ministerstwa przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie; B.telewizyjnych, sygnalizacji alarmu włamania i napadu, sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru, kontroli dostępu, sygnalizacji zalania wodą, gaszenia pożaru gazem, wideofonowego, pomiaru temperatury oraz zasilania awaryjnego (UPS) w budynku Ministerstwa przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie; C.kontroli ruchem osób i pojazdów oraz systemu kontroli dostępu typ KD System firmy AC Project w budynku Ministerstwa przy Al. Ujazdowskich 11; D.oddymiania i sterowania elektromagnetycznymi trzymaczami drzwi w gmachu Ministerstwa przy Al. Ujazdowskich 11; E.sygnalizacji alarmu włamania i napadu, nadzoru telewizyjnego, telewizji satelitarnej i naziemnej, sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru, kontroli dostępu, wideofonowego, oddymiania klatek schodowych i detekcji CO w budynku Ministerstwa przy ul. Krasińskiego 65 w Warszawie; F.sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru i oddymiania klatki schodowej w budynku Ministerstwa przy Al. Ujazdowskich 19 w Warszawie; G.sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru, oddymiania klatki schodowej, nadzoru telewizyjnego i UPS w budynku Ministerstwa przy ul. Chopina 1 w Warszawie; H.sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru i oddymiania klatki schodowej w budynku Ministerstwa przy Al. Róż 2 w Warszawie. II.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemach wymienionych w pkt. A określa załącznik nr 1 do umowy. III.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemach wymienionych w pkt. B określa załącznik nr 2 do umowy. IV.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemie wymienionym w pkt. C określa załącznik nr 3 do umowy. V.Wyposażenie systemu typ KD System określa załącznik nr 3A do umowy. VI.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemie wymienionym w pkt. D określa załącznik nr 4 do umowy. VII.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemach wymienionych w pkt. E określa załącznik nr 5 do umowy. VIII.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemach wymienionych w pkt. F określa załącznik nr 6 do umowy. IX.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemach wymienionych w pkt. G określa załącznik nr 7 do umowy. X.Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość w systemach wymienionych w pkt. H określa załącznik nr 8 do umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.41.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej Kod CPV wg słownika 2008: 50.41.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1.2.1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - tzn.: zrealizowali (wykonali) lub realizują (wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -wykonali (zrealizowali) lub wykonują (realizują), w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy, każdą usługę konserwacyjną z niżej wymienionych systemów: a)sygnalizacji alarmu włamania i napadu; b)nadzoru telewizyjnego; c)telewizji satelitarnej i naziemnej; d)sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru; e)kontroli dostępu; f)wideofonowego; g)oddymiania klatek schodowych; h)detekcji CO; i)zasilania awaryjnego UPS; j)sygnalizacji zalania wodą; k)gaszenia pożaru gazem; l)kontroli ruchem osób i pojazdów i kontroli dostępu typ KD System firmy AC Project lub podobny tzn. zawierający co najmniej następujące elementy: bramki, triody, konfiguratory przejścia, czytniki bramek i tripodów oraz szlabanów, centrale sterownicze, moduły sterowania, drukarkę termosublimacyjną i skaner do kart identyfikacyjnych; 1.2.2.dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn.: dysponują co najmniej 2 osobami, które będą wykonywały zamówienie i posiadają licencje pracowników zabezpieczenia technicznego minimum pierwszego stopnia - podstawa prawna art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa poniżej; 2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca (spełnia) albo (nie spełnia) poszczególne warunki. 3)W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, warunki szczegółowe określone w pkt 1.2. Wykonawcy muszą spełniać łącznie, natomiast pozostałe (pkt 1.4.) każdy oddzielnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 2.1.w zakresie warunku określonego w powyżej w ppkt. 1.2.1., podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz zrealizowanych (wykonanych) usług (tj. usług wykonanych (zrealizowanych) lub wykonywanych (realizowanych) konserwacji systemów - (formularz stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), zawierający co najmniej: a)przedmiot usługi, poprzez podanie co najmniej informacji na temat: rodzaju usługi (np. konserwacja, serwis itp.) oraz rodzaju systemu (sygnalizacji alarmu włamania i napadu, nadzoru telewizyjnego, telewizji satelitarnej i naziemnej, sygnalizacji wykrywania i alarmu pożaru, kontroli dostępu, wideofonowego, oddymiania klatek schodowych, detekcji CO, zasilania awaryjnego UPS, sygnalizacji zalania wodą, gaszenia pożaru gazem , kontroli ruchem osób i pojazdów i kontroli dostępu typ KD System firmy AC Project lub podanie opisu podobnego systemu, zawierającego co najmniej następujące elementy: bramki, triody, konfiguratory przejścia, czytniki bramek i tripodów oraz szlabanów, centrale sterownicze, moduły sterowania, drukarkę termosublimacyjną i skaner do kart identyfikacyjnych); b)odbiorców, ze wskazaniem co najmniej nazwy; c)datę wykonania (zrealizowania) usługi - (dzień miesiąc, rok) - tj. daty rozpoczęcia i jej zakończenia, a w przypadku świadczeń okresowych (lub ciągłych) tj. wykonywanych (realizowanych), należy podać, co najmniej datę rozpoczęcia usługi, np. zakres dat (od do ) oraz dodatkową informację, że np. (usługi te są wykonywane do chwili obecnej), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.). Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii dokumentu (dokumentów) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.2.w zakresie warunku określonego powyżej w ppkt. 1.2.2., podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz osób (formularz stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), zawierający co najmniej: a)imiona i nazwiska osób (co najmniej 2 osób), które będą wykonywać zamówienie w zakresie konserwacji systemów; b)informacje na temat kwalifikacji zawodowych wyżej wymienionych osób, tj. posiadania licencji pracownika zabezpieczenia technicznego minimum pierwszego stopnia w zakresie konserwacji systemów, np. poprzez podanie numeru licencji i nazwy licencji. Zamiast wyżej wymienionych informacji, o których mowa w ppkt. a) i b), Wykonawca może złożyć wraz z ofertą kopie licencji pracowników zabezpieczenia technicznego minimum pierwszego stopnia potwierdzone za zgodność z oryginałem Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1. i 2.2. lub inne dokumenty [wykaz usług (pkt 2.1.) oraz wykaz osób (pkt 2.2) lub inne dokumenty] Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii dokumentu (dokumentów) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3.Wykonawca, zgodnie z art. 44 ustawy, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączniku druk do ewentualnego wykorzystania (załącznik nr 1 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy, oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt. 3 , Wykonawcy składają odpowiednio, np. jako oświadczenie łączne lub oświadczenie oddzielne. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1a) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. 8.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 9.Zarówno wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym, jak i ich tłumaczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub w formie kopii dokumentu (dokumentów) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ms.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.ms.gov.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Al. Ujazdowskie 11 w Warszawie, Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego, pokój nr 15..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu jest mowa o ustawie należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z dnia 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup bonów podarunkowych dla osób badanych w Polsce, Republice Irlandii oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki
- Wymiana drzwi w komorach transformatorowych.
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia Filii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21 w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Remont części pomieszczeń Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Bydgoszczy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





