To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-27
Opole: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU UL. OLESKA 127
Numer ogłoszenia: 528910 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246587 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4591800, faks 77 4581352.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU UL. OLESKA 127.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu ul. Oleska 127 zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur - usługi sprzątania biur. Przedmiot zamówienia obejmuje powierzchnie objęte sprzątaniem: a) podłogi o łącznej powierzchni 1470,67 m2 w tym: - parter - 729,94 m2, - ciąg komunikacyjny - 57,00 m2, - II piętro - 565,31 m2, - III piętro (archiwum i magazyn) - 118,42 m2 w tym: - 942,15 m2 - linoleum, - 81,60 m2 - wykładzina dywanowa, - 147,00 m2 - lastryko, - 299,92 m2 - kafelki podłogowe, b) okna o łącznej powierzchni 340,07 m2 w tym: - parter część używana (okna i naświetla) - 170,57 m2, - ciąg komunikacyjny - 10,98 m2, - II piętro (okna i naświetla - kasa) - 148,57 m2, - III piętro (archiwum i magazyn) - 9,95 m2, c) 201,83 m2 - kafelki ścienne, d) 75,98 m2 - drzwi szklane i naświetla (II piętro i parter część używana i do adaptacji), e) 63 szt. - drzwi wewnętrznych. Ponadto zamawiający posiada: a) 80 koszy 35 l, b) 9 koszy 60 l, c) 2 kosze 100 l.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGP GRUPA POLSKA Sp. z o.o., ul. Sportowa 6, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36072,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35276,40
Oferta z najniższą ceną: 35276,40 / Oferta z najwyższą ceną: 91128,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wykonanie w sezonie zima 2025/2026 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
 - ZP/05/2025 "Zakup i dostawa przenośnego aparatu USG dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o. w ramach projektu FEnIKS"
 - Zakup subskrypcji i wsparcia technicznego na system VMware vSphere Foundation na okres 12 miesięcy dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Opolskiego Centrum Edukacji
 - Zakup materiałów informatycznych
 - Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu w zakresie wyposażenia pracowni elektryczno-elektronicznej (...) - pomoce dydaktyczne.
 
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie
 - Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Krośnie oraz usługi sprzątania posesji i przyległych chodników do budynków Sądu w okresie 12 miesięcy od 01.01.2026r.
 - Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Malborku wraz utrzymaniem terenów zielonych, utrzymaniem czystości i odśnieżaniem
 - Usługi utrzymania w ciągłym porządku i czystości powierzchni biurowych Estrady Poznańskiej, Kina Muza ul. Św. Marcin 30 wraz z terenem zewn., Domu Kultury AZK ul. Chociebora 15 wraz z terenem zewn.
 - Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
 - Usługi porządkowo-czystościowe w pomieszczeniach w roku 2026 dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 Szkoła Podstawowa nr 2 w Brzeszczach
 
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





