Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-08
Lublin: Dostawa urządzeń medycznych pakiet pierwszy gwarancja 24 miesiące , pakiet drugi -dostawa parawanów gwarancja 24 miesiące
Numer ogłoszenia: 52880 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie , ul. Nałęczowska 27, 20-701 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5330034 w. 320, faks 081 5258762.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.womp.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych pakiet pierwszy gwarancja 24 miesiące , pakiet drugi -dostawa parawanów gwarancja 24 miesiące.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń medycznych pakiet pierwszy gwarancja 24 miesiące , pakiet drugi -dostawa parawanów gwarancja 24 miesiące Pakiet pierwszy - kod CPV 33128000-3,33165000-4,33155000-1 , 33154000-4 , 33150000-6 , 33192200-4 1.Skaner laserowy typ I - 1 sztuka 2.Skaner laserowy typ II - 1 sztuka 3.Zestaw do krioterapii miejscowej ciekłym azotem - 1 sztuka 4.Zestaw do masażu uciskowego - drenażu mechanicznego - 2 sztuki 5.Aparat - zestaw do elektroterapii , magnoterapii i ultradźwięków - 2 sztuki 6.Stół rehabilitacyjny do masażu - 4 sztuki Pakiet drugi - kod CPV 33151300-8 , gwarancja 24 miesiące 1.Parawan harmonijkowy na wózku jezdnym - 2 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 1 dla pakietu I i Załącznik Nr 2 dla pakietu II.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.80.00-3, 33.16.50.00-4, 33.15.50.00-1, 33.15.40.00-4, 33.15.00.00-6, 33.19.22.00-4, 33.15.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie na podstawie art 22
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie na podstawie art 22
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie na podstawie art 22
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie na podstawie art 22
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie na podstawie art 22
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie - zmiany uzasadnione okolicznościami , o których mowa w art 357 kodeksu cywilnego tzw.rażąca strata .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.womp.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno Lecznicze w Lublinie ul.Nałęczowska 27 , pokój 306 III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Cdentrum Profilaktyczno Lecznicze w Lublinie ul.Nałęczowska 27 , pokój 306 III piętro sekretariat ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DPakiet pierwszy - kod CPV 33128000-3,33165000-4,33155000-1 , 33154000-4 , 33150000-6 , 33192200-4 1.Skaner laserowy typ I - 1 sztuka 2.Skaner laserowy typ II - 1 sztuka 3.Zestaw do krioterapii miejscowej ciekłym azotem - 1 sztuka 4.Zestaw do masażu uciskowego - drenażu mechanicznego - 2 sztuki 5.Aparat - zestaw do elektroterapii , magnoterapii i ultradźwięków - 2 sztuki 6.Stół rehabilitacyjny do masażu - 4 sztuki ostawa urządzeń medycznych pakiet pierwszy gwarancja 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.80.00-3, 33.16.50.00-4, 33.15.50.00-1, 33.15.40.00-4, 33.15.00.00-6, 33.19.22.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet drugi -dostawa parawanów gwarancja 24 miesiące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet drugi - kod CPV 33151300-8 , gwarancja 24 miesiące 1.Parawan harmonijkowy na wózku jezdnym - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa odczynników do izolacji materiału genetycznego metodą automatyczną i ręczną.
- Zakup paliw na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług hotelowych dla pacjentów COZL." ( COZL/DZP/AS/3412/TP-92/25)
- Dostawa kamuflowanych i mobilnych systemów do obserwacji i rejestracji obrazu dla KWP w Lublinie
- Zakup oraz dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań objętych projektem NPZ - 11 zadań
- RDW w Puławach "Remont przepustów zlokalizowanych pod drogą wojewódzką Nr 824"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracy metodą Biofeedback wraz ze szkoleniem dla kadry I i II stopnia
- Dostawa wyposażenia dla Kierunku Kosmetologia.
- Zakup i dostawa sprzętu do Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Bydgoszczy
- Meble i wyposażenie dla placówek edukacyjnych
- Zakup, dostawa i montaż aparatury, sprzętu dla Zakładu Rehabilitacji i Fizykoterapii
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zad inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa i adaptacja budynku na potrzeby utworzenia Praskiego Centrum RE-START - etap II" - wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.