To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-19
Lublin: świadczenie usług codziennego sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku banku oraz posesji Oddziału Okręgowego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 528608 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455362 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie, ul. Chopina 6, 20-026 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5317612, 5317621, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług codziennego sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku banku oraz posesji Oddziału Okręgowego w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości, tj. codziennego, bądź okresowego kompleksowego: 1) sprzątania pomieszczeń wraz z wyposażeniem w budynku oddziału (m. in. odkurzanie podłóg, i innych powierzchni, mycie i polerowanie powierzchni przeszklonych, wycieranie kurzu z mebli, czyszczenie mosiężnych elementów ozdobnych przy meblach oraz poręczy) zgodnie z załącznikiem 1A - zestawienie powierzchni i zakres sprzątania budynku, 2) mycia obustronnie okien, prania wykładzin - każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem 1B - zestawienie usług do realizacji na podstawie zlecenia, 3) wyposażania łazienek i pokoi socjalnych w zakupione przez Wykonawcę środki higieniczno - sanitarne na potrzeby pracowników banku i klientów, zgodnie z załącznikiem 1C - zestawienie środków higieniczno-sanitarnych, 4) sprzątania terenu posesji oraz chodników i części ulic przyległych do posesji oddziału, wraz z utrzymaniem terenów zielonych (zamiatanie, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń), zgodnie z załącznikiem 1D - powierzchnia i zakres sprzątania posesji, 5) od stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r., zamówienie powiększy się o usługi sprzątania pomieszczeń administracyjno-biurowych i dwóch toalet wraz z wyposażeniem ich w środki higieniczno-sanitarne, łącznie o powierzchni około 150 m2, zlokalizowanych w budynku znajdującym się na podwórku posesji Oddziału, aktualnie garażu wielostanowiskowego - po jego ewentualnym przebudowaniu i zmianie sposobu użytkowania - zgodnie z załącznikiem 1E - (OPCJA zwiększenia zakresu sprzątania od stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r.). 2. Zakres rzeczowy wykonywania usług sprzątania wewnątrz budynku obejmuje w szczególności sprzątanie 2.307,54 m2 powierzchni administracyjno-biurowej, 5 dni w tygodniu, w budynku banku wraz z wyposażeniem, tj.: a) powierzchnie na parterze budynku o łącznej pow. 655,31 m2 , b) klatki schodowe, pomieszczenia na półpiętrze i piętrze budynku o łącznej pow. 683,23 m2 obejmujące pokoje biurowe, salę konferencyjną, ciągi komunikacyjne i sanitariaty, c) pomieszczenia w suterenach budynku o łącznej pow. 450,22 m2 obejmujące pokoje socjalne, pomieszczenia techniczne oraz ciągi komunikacyjne i sanitariaty, d) pozostałe pomieszczenia o łącznej pow. 518,78 m2 obejmujące szatnie pracownicze, pomieszczenia magazynowe, schowki, klatki schodowe i sanitariaty, e) pielęgnację roślin doniczkowych w całym obiekcie. W czasie trwania dni otwartych NBP oraz nasilonych prac remontowych w oddziale w/w prace porządkowe wykonywane będą przez 7 dni w tygodniu - Zamawiający przewiduje w okresie trwania niniejszej umowy 5 tygodni pracy w wydłużonym do 7 dni czasie, o czym będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem. Na powierzchniach do sprzątania występują posadzki: granitowe, wykładziny dywanowe położone na parkiet, gress, terakota oraz parkiet dębowy. 3. Utrzymanie czystości wewnętrznych dróg, zjazdów i parkingów oraz pielęgnację terenów zielonych na posesji oddziału wraz z przyległymi ulicami i chodnikami o łącznej pow. 1.818,00 m2. 4. Realizacja po wystawieniu zlecenia dla Wykonawcy: a) do 4 razy w roku mycia okien w ilości 99 szt. o pow. 513,49 m2 wraz z myciem żaluzji i parapetów, b) raz w roku pranie wykładzin dywanowych o pow. 737,30 m2. 5. Zakup i wyposażenie w środki higieniczo - sanitarne, (wyliczone na potrzeby 92 pracowników Zamawiającego powiększone o 30% na potrzeby klientów, 13 wc, 7 łazienek i 3 pokoje socjalne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.71.19.00 - Mydło .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 4) Zakłady Usługowe WSCHÓD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Gazowa 6,, 20-406 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227616,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 227616,80
Oferta z najniższą ceną: 184640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 299304,96
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 poprzez budowę systemu odwodnienia w m. Sitaniec
- Aktualizacja oraz świadczenie obsługi serwisowej na oprogramowanie Secure Visio
- Dostawa elektrod neutralnych
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- "Świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie- Filia w Ełku"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Dostawa środków higienicznych
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.