eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › postępowanie na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz wyposażenia dodatkowego (9 zadań)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-15

Kraków: postępowanie na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz wyposażenia dodatkowego (9 zadań)
Numer ogłoszenia: 52839 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie , ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 293 75 60, faks 12 293 75 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msap.uek.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz wyposażenia dodatkowego (9 zadań).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz wyposażeniem dodatkowym w projekcie Instrument Szybkiego Reagowania (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2011 do Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań (części) Zadanie 1 -dostawa komputerów stacjonarnych All-in-one (2 sztuki) Zadanie 2 - dostawa notebooków (5 sztuk) Zadanie 3 - dostawa oprogramowania na komputery stacjonarne i nootebooki Zadanie 4 - dostawa drukarek laserowych (2 sztuki) Zadanie 5 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego (1 sztuka) Zadanie 6 - dostawa serwerów (2 sztuki) Zadanie 7 - dostawa oprogramowania serwerów (2 sztuki) Zadanie 8 - dostawa streamera (1 sztuka) i taśmy (10 sztuk) Zadanie 9 - dostawa skanera (1 sztuka) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.12.11.00-4, 48.82.00.00-2, 38.52.00.00-6, 30.23.72.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty, który należy sporządzić ściśle wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ . Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za całość przedmiotu zamówienia; 2. Wypełniony Formularz oferty technicznej, który należy sporządzić wg wzoru stanowiącego zał. Nr 3 do SIWZ. oraz załączniki: 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zamiast upoważnienia o którym mowa powyżej mogą dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej w przypadku, gdy umowa spółki jednoznacznie wskazuje na sposób reprezentowania spółki; 4. Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący zał. Nr 6 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul.Rakowicka 16, 31-510 Kraków pok. 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Ul.Rakowicka 16, 31-510 Kraków pok. 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Instrument Szybkiego Reagowania (realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 -dostawa komputerów stacjonarnych All-in-one (2 sztuki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy komputerowe mają być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, monitory nie mogą mieć wypalonych pikseli - w momencie dostawy Wykonawca uruchomi monitory i komputery stacjonarne w celu sprawdzenia prawidłowego funkcjonowania monitorów, czas reakcji serwisu, to jest przyjazd do zgłoszonej awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin roboczych (godziny robocze: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00), jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła być wykonana w miejscu użytkowania, czas naprawy poza siedzibą użytkowania nie może przekraczać 5 dni roboczych, a jeżeli naprawa nie będzie mogła być wykonana w powyższym terminie gwarant musi dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (zachowując terminy napraw), warunki gwarancji nie mogą nakładać na Zamawiającego konieczności przechowywania pudeł i opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt, urządzenia powinny być dostarczone wraz z kompletem sterowników i programów obsługujących urządzenia i podzespoły jednostki centralnej i urządzeń peryferyjnych, dostarczony sprzęt musi być uruchomiony przez dostawcę w miejscu użytkowania (siedziba Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, ul. Rakowicka 16, 31-510 Kraków), warunki gwarancji nie mogą ograniczać prawa Zamawiającego do wymiany i modernizacji podzespołów komputerów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Gwarancja - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - dostawa notebooków (5 sztuk).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia mają być fabrycznie nowe, nieużywane, dostarczone kompletne (wyposażenie standardowe i dodatkowe, sterowniki, dokumentacja), gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, czas reakcji serwisu, to jest przyjazd do zgłoszonej awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin roboczych (godziny robocze: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00), jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła być wykonana w miejscu użytkowania, czas naprawy poza siedzibą użytkowania nie może przekraczać 5 dni roboczych, a jeżeli naprawa nie będzie mogła być wykonana w powyższym terminie gwarant musi dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (zachowując terminy napraw)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Gwarancja - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - dostawa oprogramowania na komputery stacjonarne i nootebooki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: programy i licencje programów muszą dotyczyć aktualnych (najnowszych) wersji tych programów, oprogramowanie ma być nowe, nieużywane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - dostawa drukarek laserowych (2 sztuki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarki laserowe mają być fabrycznie nowe, nieużywane, dostarczone kompletne (wyposażenie standardowe i dodatkowe, sterowniki, dokumentacja), gotowe do pracy, zgodnie z przeznaczeniem, dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, czas reakcji serwisu, to jest przyjazd do zgłoszonej awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin roboczych (godziny robocze: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00), jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła być wykonana w miejscu użytkowania, czas naprawy poza siedzibą użytkowania nie może przekraczać 5 dni roboczych, a jeżeli naprawa nie będzie mogła być wykonana w powyższym terminie gwarant musi dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (zachowując terminy napraw), warunki gwarancji nie mogą nakładać na Zamawiającego konieczności przechowywania pudeł i opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Gwarancja - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego (1 sztuka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie wielofunkcyjne laserowe ma być fabrycznie nowe, nieużywane, dostarczone kompletne (wyposażenie standardowe i dodatkowe, sterowniki, dokumentacja), gotowe do pracy, zgodnie z przeznaczeniem, dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta, czas reakcji serwisu, to jest przyjazd do zgłoszonej awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin roboczych (godziny robocze: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00), jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła być wykonana w miejscu użytkowania, czas naprawy poza siedzibą użytkowania nie może przekraczać 5 dni roboczych, a jeżeli naprawa nie będzie mogła być wykonana w powyższym terminie gwarant musi dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (zachowując terminy napraw), warunki gwarancji nie mogą nakładać na Zamawiającego konieczności przechowywania pudeł i opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Gwarancja - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - dostawa serwerów (2 sztuki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia mają być fabrycznie nowe, nieużywane, dostarczone kompletne (wyposażenie standardowe i dodatkowe, sterowniki, dokumentacja), gotowe do pracy, zgodnie z przeznaczeniem, dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta, czas reakcji serwisu, to jest przyjazd do zgłoszonej awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin roboczych (godziny robocze: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00), jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła być wykonana w miejscu użytkowania, czas naprawy poza siedzibą użytkowania nie może przekraczać 5 dni roboczych, a jeżeli naprawa nie będzie mogła być wykonana w powyższym terminie gwarant musi dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (zachowując terminy napraw), warunki gwarancji nie mogą nakładać na Zamawiającego konieczności przechowywania pudeł i opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Gwarancja - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - dostawa oprogramowania serwerów (2 sztuki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: programy i licencje programów muszą dotyczyć aktualnych (najnowszych) wersji tych programów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - dostawa streamera (1 sztuka) i taśmy (10 sztuk).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie ma być fabrycznie nowe, nieużywane, dostarczone kompletne (wyposażenie standardowe i dodatkowe, sterowniki, dokumentacja), gotowe do pracy, zgodnie z przeznaczeniem, dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta, czas reakcji serwisu, to jest przyjazd do zgłoszonej awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin roboczych (godziny robocze: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00), jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła być wykonana w miejscu użytkowania, czas naprawy poza siedzibą użytkowania nie może przekraczać 5 dni roboczych, a jeżeli naprawa nie będzie mogła być wykonana w powyższym terminie gwarant musi dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (zachowując terminy napraw), warunki gwarancji nie mogą nakładać na Zamawiającego konieczności przechowywania pudeł i opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Gwarancja - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - dostawa skanera (1 sztuka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie ma być fabrycznie nowe, nieużywane, dostarczone kompletne (wyposażenie standardowe i dodatkowe, sterowniki, dokumentacja), gotowe do pracy, zgodnie z przeznaczeniem, dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta, czas reakcji serwisu, to jest przyjazd do zgłoszonej awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin roboczych (godziny robocze: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00), jeżeli naprawa gwarancyjna nie będzie mogła być wykonana w miejscu użytkowania, czas naprawy poza siedzibą użytkowania nie może przekraczać 5 dni roboczych, a jeżeli naprawa nie będzie mogła być wykonana w powyższym terminie gwarant musi dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych (zachowując terminy napraw), warunki gwarancji nie mogą nakładać na Zamawiającego konieczności przechowywania pudeł i opakowań, w których zostanie dostarczony sprzęt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.52.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Gwarancja - 0.2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.