eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakietyPakiet 1Dostawa Laptopa na potrzeby Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM Pakiet 2Dostawa Laptopa na potrzeby Kliniki Pediatrii WUM Pakiet 3Dostawa Laptopa na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM, znak sprawyAEZ/S-278/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety: Pakiet 1: Dostawa Laptopa na potrzeby Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM Pakiet 2: Dostawa Laptopa na potrzeby Kliniki Pediatrii WUM Pakiet 3: Dostawa Laptopa na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM, znak sprawy: AEZ/S-278/2013
Numer ogłoszenia: 528354 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 482708 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety: Pakiet 1: Dostawa Laptopa na potrzeby Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM Pakiet 2: Dostawa Laptopa na potrzeby Kliniki Pediatrii WUM Pakiet 3: Dostawa Laptopa na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM, znak sprawy: AEZ/S-278/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych (laptopów) dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego, w podziale na 3 (trzy) części zamówienia, zwanych dalej pakietami od 1 do 3 tj: Pakiet 1: Dostawa Laptopa na potrzeby Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM Pakiet 2: Dostawa Laptopa na potrzeby Kliniki Pediatrii WUM Pakiet 3: Dostawa Laptopa na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM. 2.Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiących odpowiednio Załączniki od 3.1 do 3.3. 3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2: Dostawa Laptopa na potrzeby Kliniki Pediatrii WUM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JMS SERWIS Sp. z o.o., Podwale 75, 50-449 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4471,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6502,03

  • Oferta z najniższą ceną: 6502,03 / Oferta z najwyższą ceną: 6502,03

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3: Dostawa Laptopa na potrzeby Katedry Protetyki Stomatologicznej WUM..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Orion Instruments Polska Sp. z o.o., pl. Grzybowski 10, 00-104 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3373,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5238,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.