eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadlinki › Zakup i dostawa sprzętu TIK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-28

Ogłoszenie nr 52795 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.

Sadlinki: Zakup i dostawa sprzętu TIK
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"LABORATORIUM KOMPETENCJI - Podniesienie jakości edukacji ogólnej wiejskiej Gminy Sadlinki poprzez wsparcie uczniów oraz nauczycieli w rozwijaniu kompetencji kluczowych wymaganych na rynku pracy" współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020, Oś 3, Działanie 3.1 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31958


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sadlinki, krajowy numer identyfikacyjny 17074804000000, ul. ul. Kwidzyńska  12, 82522   Sadlinki, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 552 757 510, faks 552 757 580, e-mail zamowienia@sadlinki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sadlinki.pl
Adres profilu: www.bip.sadlinki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa sprzętu TIK

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup i dostawa sprzętu TIK Zadanie 1: Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych w zakresie ICT niezbędnych na rynku pracy ZS Sadlinki i ZS Nebrowo Dostawa do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki 1) Serwer z oprogramowaniem - sztuk 1 LP PARAMETR WYMAGANIA 1 Typ urządzenia Serwer z zainstalowanym i aktywowanym systemem operacyjnym 2 Procesor Min. czterordzeniowy, czterowątkowy o częstotliwości min. 3,1 GHz oraz pamięci cache min. 8 MB, Procesor musi uzyskiwać wynik co najmniej 6000 punktów w teście Passmark-CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php Do oferty należy załączyć wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik. 3 Pamięć RAM 2x4 GB ub ECC 4 Napęd DVD-RW 5 Kontroler RAID RAID 0,1 6 Dysk twardy 2x1TB SATA 7 Peryferia Klawiatura, mysz 8 Gwarancja 24 miesiące 2) Drukarka kolorowa (urządzenie wielofunkcyjne) - sztuk 1 LP PARAMETR WYMAGANIA 1 Typ urządzenia Kolorowa urządzenie wielofunkcyjne formatu A3 z automatycznym drukiem dwustronnym, z opcją skanowania i kopiowania 2 Technologia wydruku atramentowa 3 Rozdzielczość drukowania 2400x1200 dpi lub wyższa 4 Obciążenie miesięczne Co najmniej 25000 str. 5 Podajniki papieru wymagany jest tylny podajnik na niestandardowe formaty 6 Obsługiwane formaty papieru A3, A4, A5, A6, B5, C4 (koperta), C6 (koperta), Nr 10 (koperta), Letter, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 20 x 25 cm, Legal 7 Duplex automatyczny 8 ADF Co najmniej 35 str., wymagany jest duplex 9 Rozdzielczość skanowania 1200x2400dpi 10 Gwarancja 24 miesiące 3) Komputer przenośny z systemem operacyjnym LP PARAMETR WYMAGANIA 1 Typ urządzenia Komputer przenośny 2 Matryca 15,6", 3 Procesor Min. Dwurdzeniowy, czterowątkowy o częstotliwości min. 2,6 GHz oraz pamięci cache min. 3 MB, Procesor musi uzyskiwać wynik co najmniej 4400 punktów w teście Passmark-CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php Do oferty należy załączyć wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik. 4 Karta graficzna Zintegrowana z procesorem, Intel HD Graphics 5500 lub równoważna 5 Karta sieciowa zintegrowana z płytą główną 6 Karta dźwiękowa Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition 7 Pamięć RAM Min. 4 GB DDR3 8 Dysk twardy SSD min 120 GB 9 Napęd Nagrywarka DVD+/-RW 10 System operacyjny Zainstalowany i aktywowany system operacyjny Windows 10 Pro, 64 bit 11 Bateria Min. 4 komorowa 12 Mysz optyczna USB Mysz optyczna USB z rolką (scroll). 13 Gwarancja 24 miesiące 4) Tablica interaktywna - sztuk 1 LP PARAMETR WYMAGANIA 1 Obszar aktywny = wyświetlany tablicy 1670 mm×1200 mm (82") 2 Obszar roboczy przekątna 201,50cm (79,3") 3 Proporcje obrazu 4:3 4 Technologia IR 10 ( minimum 10 dotyków) 5 Podłączenie do komputera / zasilanie port USB (nie dopuszcza się zasilania dodatkowego typu 230V) 6 Rozdzielczość 32767x32767 7 Prędkość odczytu współrzędnych >= 500 punktów na sekundę prędkość odczytu 8 Prędkość transmisji 38400bps 9 Dokładność kalibracji 0,01mm 10 Kalibracja 4 i 16 punktowa 11 Powierzchnia tablicy Twarda matowa odporna na uszkodzenia Magnetyczna powierzchnia stalowa 12 Akcesoria 2 pisaki bez elementów aktywnych dla tablicy dotykowej, kabel USB (5m), mocowanie do ściany - minimalnie 4 punktowe ( 2 od dołu i 2 od góry z blokadą) uniemożliwiające przypadkowe zdjęcie tablicy, Oprogramowanie w języku polskim 13 Oprogramowanie Technologia pozycjonowania w podczerwieni (dotykowa) 1. Pełna paleta narzędzi do tworzenia elektronicznych adnotacji, takich jak: - różnokolorowe pisaki - Zakreślacze - pisaki wielokolorowe - pisaki tekstury - pióro stalówka - pióro pędzel - predefiniowane kształty (linie, strzałki, figury geometryczne) - laserowe piórko (migający zakreślacz, znikający po kolejnym zaznaczeniu) 2. Definiowanie łączy do dowolnych obiektów 3. Rozpoznawanie i konwersja rysowanych odręcznie podstawowych figur geometrycznych 4. Narzędzia do geometrii: skalowana linijka (stała podziałka możliwość skracania i wydłużania linijki jak taśmy mierzącej, skalowalna identycznie jak linijka ekierka, dodatkowo kątomierz i cyrkiel) 5. Zmiana grubości i koloru dowolnego narysowanego obiektu, czy linii 6. Wypełnienie dowolnym kolorem zamkniętych obszarów narysowanych obiektów i kształtów 7. Pełna edycja obiektów: obrót, przesuwanie, zmiana rozmiarów, ustawianie kolejności czy grupowanie i rozgrupowanie obiektów 8. W pełni edytowalna, wbudowana Galeria, zawierająca tysiące obrazków, gotowych szablonów. 9. W pełni edytowalna, wbudowana Galeria grup grafik, zdjęć tematycznych oraz teł ( jeden plik to dowolna liczba zdjęć czy grafik ) 10. Tworzenie własnych grup graficznych z dowolnych obrazów, tak aby nauczyciel był w stanie przygotować zestaw potrzebnych grafik lub obrazów zamkniętych w jednym pliku w celu łatwego użycia podczas lekcji. 11. Eksport do formatów wykorzystywanych przez zamawiającego: - plików Microsoft PowerPoint 97-2003 (PPT) - plików Microsoft Word 97-2003 (DOC) - plików Microsoft Excel 97-2003 (XSL) - plików Adobe Portable Document (PDF) - plików stron internetowych (HTML) - plików CorelDraw (CDR - plików graficznych (BMP, JPG, PNG, GIF, TIF) - plików grup graficznych - tworzonych przez użytkownika - plików grup teł - tworzonych przez użytkownika 12. Wstawianie plików wideo, audio 13. Wstawianie tekstu za pomocą klawiatury ekranowej 14. Rozpoznawanie i konwersja pisma odręcznego 15. Inteligentne zrzuty ekranu umieszczane w środowisku pracy (zaznaczenie, cały ekran, dostępne okna aplikacji lub dowolny kształt) 16. Zakrywanie treści przy zastosowaniu kurtyny ekranowej i elektronicznego reflektora 17. Narzędzie pozwalające przesunąć całą zawartość grafik i tekstu 14 Gwarancja 36 miesięcy 5) Projektor multimedialny - sztuk 1 LP PARAMETR WYMAGANIA 1 Technologia projekcji 1-chip DLP Technology 2 Rozdzielczość Rozdzielczość dopasowana do wymogów tablicy 3 Proporcje obrazu 4:3 4 Kontrast 10000:1 5 Jasność 3000 ANSI Lumenów 6 Moc lampy 195 W AC (160 W AC Tryb Eco ) 7 Żywotność lampy [godz] 4500 (6000 Tryb Eco) 8 Obiektyw F= 2,41-2,55, f= 21,8-24 mm 9 Korekcja zniekształceń trapezowych ręcznie w pionie = +/-40° 10 Współczynnik projekcji 1.95 - 2.15 : 1 11 Odległość projekcji [m] 1.19 - 13.1 12 Wielkość (przekątna) ekranu [cale] Maksymalnie: 300"; Minimalnie: 30" 13 Zoom Ręczny lub automatyczny 14 Regulacja ogniskowej Ręczna lub automatyczna 15 Obsługiwane rozdzielczości 1920 x 1080 (HDTV 1,080i/60, HDTV 1,080i/50); 1400 x 1050 (SXGA); 1280 x 1024 (SXGA); 1280 x 720 (HDTV 720p); 1152 x 870 (MAC 21"); 1024 x 768 (XGA); 832 x 624 (MAC 16"); 800 x 600 (SVGA); 720 x; 720 x 480 SDTV 480p; 720 x 480 640 x 480 (VGA) 16 Wejścia: Komputer (analogowe) Wejście: 1 x Mini D-sub 15-pin, kompatybilne z eb servi (YpbPr) 17 Cyfrowe Wejście: 1 x HDMI 18 Sygnał video Wejście: 1 x RCA 19 Audio Wejście: 1 x 3.5 mm Stereo Mini Jack 20 Control Wejście: 1 x D-Sub 9 pin (RS-232) (męskie) 21 USB 1 szt. 22 Video NTSC; NTSC 4.43; PAL; PAL-M; PAL-N; PAL60; SECAM 23 Głośniki [W] 1 x 2 (mono) 24 Typ DLP 25 Jasność [ANSI Lumen] 3000 26 Kontrast 10000:1 27 Proporcje wyświetlania 4:3 28 Żywotność lampy [godz] 6000 29 Waga [kg] 2.6 30 Moc lampy 195 W AC (160 W AC Tryb Eco ) 31 Gwarancja 36 miesięcy na projektor i lampę 6) Oprogramowanie do obróbki grafiki wektorowej - Wieczysta licencja na 16 stanowisk LP NAZWA WYMAGANIA 1 Corel DRAW Graphics Suite X7 lub wyższy bądź program równoważny Corel DRAW Graphics Suite X7 lub wyższy bądź program równoważny na 16 stanowisk, umożliwiający co najmniej: 1. Tworzenie grafiki wektorowej i układu stron 2. Edycję zdjęć 3. Zarządzanie czcionkami TrueType i OpenType 4. Przekształcanie map bitowych na postać wektorową 5. Wyszukiwanie zasobów 6. Przechwytywanie zawartości ekranu 7. Projektowanie witryn internetowych 2 Licencja Wieczysta licencja na 16 stanowisk 3 Wersja językowa polska 7) Program biurowy - Licencja na 10 stanowisk (wersja edukacyjna) LP NAZWA WYMAGANIA 1 MS Office Standard 2013 Microsoft Edukacja lub równoważny Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: a) Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika; b) Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na prace osobom nieposiadającym umiejętności technicznych; c) Możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą - użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej musi być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się; 2. Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycje dokumentów elektronicznych w formacie, który spełnia następujące warunki: a) posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, b) ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Tabela B1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766) c) umożliwia wykorzystanie schematów XML d) wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny zgodnie z Tabela A.1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766) 3. Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb użytkownika oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców; 4. W skład oprogramowania musza wchodzić narzędzia umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami; 5. Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim; 6. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: a) Edytor tekstów b) Arkusz kalkulacyjny c) Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji 7. Edytor tekstów musi umożliwiać: a) Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługa języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty b) Wstawianie oraz formatowanie tabel c) Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych d) Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne) e) Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków f) Automatyczne tworzenie spisów treści g) Formatowanie nagłówków i stopek stron h) Sprawdzanie pisowni w języku polskim i) Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników j) Nagrywanie, tworzenie i edycje makr automatyzujących wykonywanie czynności k) Określenie układu strony (pionowa/pozioma) l) Wydruk dokumentów m) Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarzadzania informacją prywatną n) Prace na posiadanych przez zamawiającego dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu o) Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji p) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem. q) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa. r) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych. 8. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: a) Tworzenie raportów tabelarycznych b) Tworzenie wykresów liniowych (wraz linia trendu), słupkowych, kołowych c) Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. d) Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, eb service) e) wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych f) Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczna zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych g) Wyszukiwanie i zamianę danych h) Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego i) Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie j) Nagrywanie, tworzenie i edycje makr automatyzujących wykonywanie czynności k) Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem l) Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. m) Zachowanie pełnej zgodności z formatami posiadanych przez zamawiającego plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.. n) Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji 9. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać przygotowywanie prezentacji multimedialnych oraz: a) Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego b) Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek c) Zapisanie w postaci tylko do odczytu. d) Nagrywanie narracji dołączanej do prezentacji e) Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera f) Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo g) Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego h) Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym i) Tworzenie animacji obiektów i całych slajdów j) Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera k) Pełna zgodność z formatami plików posiadanych przez zamawiającego, utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010. 2 Licencja Licencja na 10 stanowisk na oprogramowanie biurowe (licencja dla oświaty) 3 Wersja językowa polska 8) Oprogramowanie do obróbki grafiki rastrowej ADOBE Photoshop Elements 14 + Premiere Elements 14 PL lub równoważny - Wieczysta licencja na 10 stanowisk wygenerowana dla odbiorcy LP NAZWA WYMAGANIA 1 ADOBE Photoshop Elements 14 + Premiere Elements 14 PL lub równoważny Program do obróbki rastrowej ADOBE Photoshop Elements 14 + Premiere Elements 14 PL lub równoważny, umożliwiający co najmniej: 1. Edycję grafiki rastrowej, z obsługą kształtów wektorowych 2. Edycję i obróbkę cyfrową zdjęć oraz filmów video 3. Zarządzanie czcionkami TrueType i OpenType 4. Przekształcanie map bitowych na postać wektorową 5. Przechwytywanie zawartości ekranu oraz poligrafii 6. Projektowanie witryn internetowych 2 Licencja Wieczysta licencja na 10 stanowisk wygenerowana dla odbiorcy 3 Wersja językowa polska Dostawa do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki 1) Serwer z oprogramowaniem - sztuk 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 2) Drukarka kolorowa (urządzenie wielofunkcyjne) - sztuk 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 3) Komputer przenośny z systemem operacyjnym i torbą - sztuk 10 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 4) Tablica interaktywna - sztuk 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 5) Projektor multimedialny - sztuk 1 Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 6) Oprogramowanie do obróbki grafiki wektorowej - Wieczysta licencja na 16 stanowisk Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 7) Program biurowy - Licencja na 10 stanowisk Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki. 8) Oprogramowanie do obróbki grafiki rastrowej ADOBE Photoshop Elements 14 + Premiere Elements 14 PL lub równoważny - Wieczysta licencja na 10 stanowisk wygenerowana dla odbiorcy Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT68292.68
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorswo Handlowo Uługowe BMS SP.J. Z. Bielecki ,  pawel.krol@bmskwdzyn.pl,  ul. Staszica 22,  82-500,  Kwidzyn,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82290
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82290
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114749,16
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.