Ogłoszenie z dnia 2005-10-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Czarny Bór: dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów SP ZOZ Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze w 2006 r Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: SP ZOZ Zakład lecznictwa Odwykowego Dla Osób Uzależnionych od Alkoholu, do kontaktów: Adam Kaczyński, ul. Parkowa 8, 58-379 Czarny Bór, tel. 074 8450124, 8450125, fax 074 8450290, e-mail: czarnybor@rubikon.pl, www.czarnybor.rubikon.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 55. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów SP ZOZ Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze w 2006 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: a) Świadczenie usług żywienia chorych, tj. przygotowanie całodziennych posiłków dla pacjentów i dostarczanie ich do siedziby zamawiającego (3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad dwudaniowy + napój, kolacja), ciepłe, przywożone w pojemnikach hermetycznych odpowiednim transportem, wykonane zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej (Rozporządzenie MZ.i O.S. z dnia 21 września 1992r. z późn. zm.) b) Oferent ma wykonać do 255 posiłków dziennie. Wartość odżywcza posiłków wynosi min. 2000 kcal dziennie. Rzeczywista ilość zamówień będzie realizowana na podstawie wykazów składanych przez Zamawiającego. Dowóz posiłków: - śniadanie do godziny 06:30 - obiad do godziny 12:30 - kolacja do godziny 18:00 Wykonawca będzie prowadził ewidencję wydawanych posiłków, z uwzględnieniem ilości i asortymentu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SP ZOZ Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu, 58-379 Czarny Bór, ul. Parkowa 8. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 134 701,30 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 4 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca przedstawia oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Odpis z KRS lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Oświadczenie złożone w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku "Prawo Zamówień Publicznych". - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Aktualna decyzja Powiatowego Inspektora Sanitarnego wyrażająca zgodę na prowadzenie działalności w zakresie przewozu posiłków w naczyniach transportowych hermetycznych 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 4) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZLO/PN/Ż/2/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.11.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Zamawiającego lub przelew na rachunek wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.11.2005 godzina 10:00; 53 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.11.2005, godzina 11:00, SP ZOZ Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu, 58-379 Czarny Bór, ul. Parkowa 8.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Powtarzające się okresowo, następna publikacja za 12 miesięcy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.09.2005.
INNE PRZETARGI CZARNY BÓR
więcej: przetargi CZARNY BÓR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków uczniom do szkół na terenie Gminy Radziłów w 2026 roku
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





