eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa samochodów osobowych - numer postępowania 206/Cmt/05/HC



Ogłoszenie z dnia 2005-10-07

POZYCJA 52776

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa samochodów osobowych - numer postępowania 206/Cmt/05/HC Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Główna Policji, do kontaktów: Krzysztof Chyb, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, fax 022 6011857, e-mail: h.cacko@policja.gov.pl, www.kgp.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Logistyki Policji Komenda Główna Policji, 1. Henryk Cacko, 2. Rafał Gąsowski, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 1. 022 6014227, 2. 022 6011991, fax 022 6011857, e-mail: h.cacko@policja.gov.pl, www.kgp.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Logistyki Policji Komenda Główna Policji, Elżbieta Sulich, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012301, fax 022 6011857, e-mail: mewa@policja.gov.pl, www.kgp.waw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Logistyki Policji Komenda Główna Policji, Kancelaria pokój 406, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6011745, fax 022 6011857. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodów osobowych - numer postępowania 206/Cmt/05/HC. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Dostawa: 1) samochodów osobowych w policyjnej wersji OP - 21 szt. (+/- 3 szt.), 2) samochodów osobowych w policyjnej wersji OK - 10 szt. (+/- 1 szt.) 3) samochodów osobowych w policyjnej wersji RD - 6 szt. (+/- 1 szt.) fabrycznie nowych, rok produkcji 2005, spełniających wymagania formalne określone w Rozporządzeniu Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 24 listopada 2004 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 262, poz. 2615). 2. Oferowane pojazdy bazowe muszą spełniać warunki, dopuszczające je do ruchu na terenie Polski na podstawie świadectwa homologacji. Na potwierdzenie tego faktu wymagane będzie, przed podpisaniem umowy, dostarczenie wyciągów ze świadectwa homologacji na oferowane pojazdy bazowe. 3. Zmiany adaptacyjne pojazdów powstałe w trakcie jego eksploatacji, dotyczące montażu policyjnego wyposażenia specjalnego, nie powodują utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego udzielania konsultacji i pomocy przy montażu w pojeździe: a) instalacji antenowych, b) zasilania urządzeń łączności radiowej c) innego specjalistycznego sprzętu policyjnego. 5. Wartość zakłóceń radioelektrycznych wytwarzanych przez pojazd nie przekracza poziomu "N" wg PN-87/S-76005. Pożądane jest uzyskanie wartości zakłóceń poniżej poziomu "S2" wg wymienionej normy. 6. Wykonawca pojazdu wyliczy łączną moc wszystkich zainstalowanych w pojeździe odbiorników elektrycznych (łącznie z odbiornikami policyjnego wyposażenia) i wyposaży pojazd w odpowiedni dla pełnego obciążenia akumulator i alternator. 7. Sygnały dźwiękowe uprzywilejowania pojazdu w ruchu drogowym spełniają wymagania w zakresie wytwarzanego przez nie poziomu ciśnienia akustycznego. Ciśnienie mierzone w odległości 7 m od przedniego zderzaka pojazdu, zawiera się w granicach 104 dB(A) ÷ 115 dB(A). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego: Warszawa, ul. Iwicka 14. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa: 1) samochodów osobowych w policyjnej wersji OP - 21 szt. (+/- 3 szt.), 2) samochodów osobowych w policyjnej wersji OK - 10 szt. (+/- 1 szt.) 3) samochodów osobowych w policyjnej wersji RD - 6 szt. (+/- 1 szt.) fabrycznie nowych, rok produkcji 2005. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.Zamawiający opłaci należność za wykonanie Przedmiotu umowy na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT na każdy pojazd oddzielnie. 2. Płatność w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT wraz z podpisanym protokołem odbioru ilościowo-jakościowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki opisane w art. 22 ust. 1 uPzp, oraz wymagania wyszczególnione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Wymagane dokumenty określono, w rozdziale VI, ust. 1 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r., Dz. U Nr 71, poz. 645 w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2. Oświadczenie iż wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki opisane w art. 22 ust. 1 uPzp. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie co najmniej 500.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie co najmniej 500.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwóch dostaw samochodów osobowych, których wartość każdej dostawy wynosiła co najmniej kwotę 500.000,00 PLN brutto, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy powyższe zostały wykonane należycie. 2. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. dla urządzeń: a) Certyfikat zgodny z Regulaminem 65 EKG ONZ, dla sygnalizacji świetlnej barwy niebieskiej, b) dla sygnalizacji świetlnej barwy czerwonej dokument wydany przez uprawniony instytut badawczy potwierdzający spełnienie wymagań dot. widoczności zawartych w rozporządzeniu Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 24 listopada 2004 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, kontroli skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. Nr 262, poz. 2615). c) homologację typu wydaną na podstawie regulaminu 10 EKG/ONZ dla wszystkich podzespołów elektronicznych montowanych dodatkowo. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 60 % 2. Parametry techniczno-użytkowe - 30 % 3. Koszty gwarancji i serwisu - 10 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 206/Cmt/05/HC. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.11.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: płatne gotówką w kasie Biura Finansów KGP, Warszawa, ul. Domaniewska 36/38 pokój nr 112 lub przelewem zgodnie z pocztowym poleceniem pobrania. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.11.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.11.2005, godzina 11:00, Biuro Logistyki Policji KGP Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój nr 409.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający nie przewiduje przesyłania treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia drogą elektroniczną (internet lub e-mail), 2. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 7 uPzp. 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.