Ogłoszenie z dnia 2005-10-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pułtusk: dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Marzena Lepert, ul. Daszyńskiego 2, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6925510, fax 023 6925455, e-mail: zozpultu@waza.com.pl, www.spzoz.pultusk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku. Zamówienie składa się z 6 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części. Pakiet 1: Materiały i sprzęt jednorazowego użytku, Pakiet 2: Sprzęt jednorazowego użytku dla Bloku Operacyjnego i Działu Anestezji, Pakiet 3: Cewniki, Pakiet 4: Igły i strzykawki, Pakiet 5: Bielizna chirurgiczna jednorazowego użytku, Pakiet 6: Materiały dla potrzeb pracowni USG i EKG. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SPZOZ w Pułtusku. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Pakiet 1, Pakiet 2, Pakiet 3, Pakiet 4, Pakiet 5, Pakiet 6. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Wymagane wadium: Wadium w łącznej kwocie 5.550,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: wg siwz.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Pakiet 2 i 4 cena 60%, jakość 40%; Pakiet 1, 3, 5, 6: cena - 100% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.11.2005, cena - 50.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.11.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.11.2005, godzina 12:00, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pułtusku, ul. Daszyńskiego 2, 06-100 Pułtusk, pokój nr 9.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.10.2005.
INNE PRZETARGI Z PUŁTUSKA
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA PALIWA GAZOWEGO DO BUDYNKÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PUŁTUSKU
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Pułtusku w roku 2025/2026
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
więcej: przetargi w Pułtusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
- Sukcesywna dostawa jednorazowych łyżek wraz dzierżawą 34 wideolaryngoskopów dla DBO-Anestezjologia, SOR i Oddziału Klinicznego AiIT
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych materiałów laboratoryjnych
- Dostawa materiałów medycznych: Pakiet nr 1- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 2- maty sterylizacyjne
- Dostawa wyrobów wykonanych z włókniny medycznej
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





